Libanonilainen Maajussi-Stefano pettyi suomalaisiin naisiin. – Aluksi olin shokissa, mutta lopulta päätin nauraa asialle.
Stefanoa ihmetyttää, miksi niin moni morsianehdokkaista kertoi viihtyvänsä lähinnä kotona ja juhlivansa vain hyvin harvoin.
Kommentit (650)
Vierailija kirjoitti:
Stefano on limainen, mutta olihan noi muijatkin melko tanttamaisia.
Miksi joku kaunis nainen osallistuisi junttien paritusohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miks, mutta hirvee turn off, että mies pukee koiralleen huvikseen hassuja vaatteita. Siis miksi ihmeessä se tekee niin?
Pitää koiraa lapsenaan. Niinhän moni nainenkin pitää. Eikä koira siitä pukemisesta näyttänyt kärsivän, joten en ymmärrä mikä ongelma siinä oli.
En minäkään ja sen jo kerroinkin. Turn off oli silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä ohjelmaan kirjoittaneilla naisilla ei kyllä vaikuttanut olevan itsetunto-ongelmia. Ihan pokkana vaan, vaikka oli jo etukäteen selvää ettei ikä ja ulkonäkö riitä mitenkään.
Ei sillä, etteikö Stefanokin olisi voinut selkeämmin kertoa, mitä etsii.
Itsetuntemuksen ja - reflektion puutetta molemminpuolin.
Ohjelmaan osallistuneet naiset ovat päinvastoin rohkeita. Tuon konseptin lähtökohta ei ole mikään missikisa, vaan nimenomaan kaikki ovat sellaisia, jotka eivät ole löytäneet kumppania muuten. Elettyä elämää/ liittoja ja lapsia on plakkarissa niin "Maajusseilla" kuin morsioehdokkailla.
Sitten Helsingissä on paljon muualta tulleita miehiä, joiden rinnalla Stefano ei mitenkään erotu edukseen. Jos jollekin Stefano on komea, niin se ei sitten ole nähnyt kovin montaa miestä Suomessa tai muuallakaan. Stafano on epämiehekkäällä tavalla neitimäinen ja luonne on tosi ruma. Ehkä jossain homokategoriassa joku mies voisi ehkä tykätä?
Amen. Ottaen huomioon miltä arabimiehet yleensä näyttää (sikäli kun libanonilainen lasketaan arabiksi), Stefano on aika vaatimaton ilmestys.
En tykkää arabien kulttuurista ja uskonnosta isommin, mutta kukaan ei voi väittää etteikö ne olisi huomattavan komeita, jos hoikkana pysyvät. Lisäksi perinteinen vaatetus (esim. saudien valkoiset djellabat) komistaa tummaa miestä vielä lisää.
Hevosten päälle Stefano kyllä näyttäisi ymmärtävän, joten taas näemme ettei kukaan ole läpeensä paha. Tosin sen istunta ei ole oikein priima kaikissa kuvissa, mene tiedä onko joku muu valkannut hevoset ja mies vaan poseeraa.
Ei kukaan siis. Onko tämä nyt naisten yleinen mielipide vai?
Ei, vaan perustuu tieteeseen. Sitä on katsos ihan tutkittu, millaisia ihmisiä pidetään kauniina/komeina.
Arabimiehet suurine silmineen, pitkine ripsineen, tuuheine kiiltävine hiuksineen ja komeine nenineen osuvat aika tavalla paremmin siihen komean määritelmään kuin joku tihrusilmäinen, harvahiuksinen töpselinenäinen Jukolan Jussi.
Jukolan Jussi on silti epäilemättä parempaa aviomiesmateriaalia, mutta kyse olikin vain komeudesta. Eli kasvonpiirteistä.
Jep, Jussi kelpaa arkea pyörittämään, jos siihenkään, mutta arabeja kuolataan sitten lopun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut sarjaa mutta katsoin nyt kuvia ja täytyy sanoa että olisi kai noita naisia voinut vähän edes stailata. Ihan suomikuvan takia. Kaikki ikäistään vanhemman ja kuluneen näköisiä. Kukaan ei näytä edes järin terveeltä tai tervehenkiseltä.
Miehistä se Matthew näytti kivalta. Lähtisin mielelläni sen kanssa Kanadaan, jos en olisi jo naimisissa.
Laitapa kuvaa omasta "stailistasi" niin voimme keskustella lisää tyyliasioista :D
Minä en ole tyrkyllä telkkariin.
Eipä nuo osallistujatkaan olleet tyrkyllä missikisoihin, joten mitä väliä tyylillä
Arabit ovat yleisestikin kauniita, ei vain arabimiehet.
Arabinaiset ja -lapset ovat myös paljon kauniimpia kuin suomalaiset.
Jopa arabihevosetkin on kauniimpia ja sirompia kuin suomenhevoset :D
Ulkonäössä suomalaiset ei voi kyllä kilpailla, arabit voittaa 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli outoja ne Stefanon "treffitkin" niiden naisten kanssa, ihan kuin omisi ollut Stefanin haastatteluita- mitä haluat kysyä minulta? Sekin kertoi, että eipä ollut naista hakemassa vaan mediahuomiota- ja hienoja, eksoottisia kuvia Suomesta. Nyt voi sanoa, että on osallistunut tv- sarjaan.
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/living-single/201701/is-it-tr…
jos osaat englantia löytyy suomeksikin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli outoja ne Stefanon "treffitkin" niiden naisten kanssa, ihan kuin omisi ollut Stefanin haastatteluita- mitä haluat kysyä minulta? Sekin kertoi, että eipä ollut naista hakemassa vaan mediahuomiota- ja hienoja, eksoottisia kuvia Suomesta. Nyt voi sanoa, että on osallistunut tv- sarjaan.
ACTOR huutista 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut sarjaa mutta katsoin nyt kuvia ja täytyy sanoa että olisi kai noita naisia voinut vähän edes stailata. Ihan suomikuvan takia. Kaikki ikäistään vanhemman ja kuluneen näköisiä. Kukaan ei näytä edes järin terveeltä tai tervehenkiseltä.
Miehistä se Matthew näytti kivalta. Lähtisin mielelläni sen kanssa Kanadaan, jos en olisi jo naimisissa.
Laitapa kuvaa omasta "stailistasi" niin voimme keskustella lisää tyyliasioista :D
Se onkin kaikkien etu. Toisten ulkonäköä nokkivalla ei voi kovin nätti naama olla. Ilkeys ei kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä Stefanon "kaunottariin"?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007882336.html
Tuossa näkee niitä muitakin naisia. Minusta nuo ovat kyllä ikäluokkiensa huonoiten säilyneestä ja vähiten viehättävästä päästä.
Otsikointi oli taas iltalehtien laatua. Stefanon valitsemat ehdokkaat eivät päässeet Lappiin, mutta pakko oli jotkut sinne valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin kaikkien etu. Toisten ulkonäköä nokkivalla ei voi kovin nätti naama olla. Ilkeys ei kaunista.
Luepa tuo kommenttisi oikein ajatuksella ja mieti sitten, miltä itse mahdat oman logiikkasi mukaan näyttää?
Jos änkeää julkisuuteen, on kyllä ihan vapaata riistaa mitä kaikenlaiseen arvosteluun tulee. Huomion takiahan nuo ihmiset tuonne ovat ängenneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sitten esittelyvideossaan kertonut, että hänelle todella tärkeäitä kriteerejä ovat (missitason?) ulkonäkö, nuoruus ja menevyys? Vai miten se noin metsään meni? Antoiko ymmärtää jotain muuta?
onko noin vaikeaa lukea niitä viihdeuutisia, joita on jo ketjussakin linkitettynä?
Olen lukenut linkkejä kyllä, mutta ehkä en sitten sattumalta sitä, jossa tästä on kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Otsikointi oli taas iltalehtien laatua. Stefanon valitsemat ehdokkaat eivät päässeet Lappiin, mutta pakko oli jotkut sinne valita.
Ei mikään pakko. Sen kun olisi jättänyt pois ohjelmasta ja sanonut, ettei löytynyt ketään kenet haluaa kutsua jatkoon. Miksihän ne "estyneet" ovat ohjelmaan hakeneet, jos eivät pääse paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä Stefanon "kaunottariin"?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007882336.html
Tuossa näkee niitä muitakin naisia. Minusta nuo ovat kyllä ikäluokkiensa huonoiten säilyneestä ja vähiten viehättävästä päästä.
Ei nuista kukaan ollut Stefanolle ehdolla?
Kuvien naisissa ei ollut mitään vikaa, samaa sarjaa/tasoa noiden keski-ikäisten miesten kanssa (Roy, Matthew, Mustafa).
Vierailija kirjoitti:
Steffe sanoo, että tiesi jo kirjeistä, että peli on menetetty:
– Kirjeet eivät olleet sitä mitä odotin ja kun näin ne, tiesin, että peli oli menetetty, Stefano sanoo.
Mutta sitten taas hän sanoo, että "hyvännäköiset kirjeiden kirjoittajat" eivät päässeet paikalle:
– Olin pettynyt, että kuvaukset tehtiin ”pohjoisnavalla” ja ettei yksikään hyvännäköinen nainen, joka lähetti minulle kirjeen, päässyt tulemaan niin pohjoiseen. Olen pahoillani, jos kuulostan tylyltä, mutta kyllä, olin pettynyt, etten tavannut toiveitani täyttävää naista ohjelmassa.
Mites tämä nyt sitten meni?
No se meni silleen ettei yksikään kaunis nuori suomalaisnainen ole kiinnostunut sovinistista yli-ikäisestä raikulipojasta jolla on pituuttakin vain kuin Uniikilla. Mies ei ole maajussi eikä oikein mitään muutakaan. Joku wanna be näyttelijä, äidin rahoilla rellestävä harmaantunut casanova luuli vain valkkaavansa parhaat beibet pääktä, mutta hupsi, vain tantat laittoi postia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa tuo kommenttisi oikein ajatuksella ja mieti sitten, miltä itse mahdat oman logiikkasi mukaan näyttää?
Jos änkeää julkisuuteen, on kyllä ihan vapaata riistaa mitä kaikenlaiseen arvosteluun tulee. Huomion takiahan nuo ihmiset tuonne ovat ängenneet.
Ei tarvitse erikseen lukea. Olen täysin tietoinen siitä mitä kirjoitin. Olen myös täysin tietoinen, että naamani on kuin petolinnun perse. Siksipä tiedänkin, että ilkeys ei kaunista :D:D:D
Mutta siinä olet todella väärässä, että julkisuuteen hakeutuja on vapaata riistaa, jota saa kohdella miten haluaa. Kertoo kaiken sinun luoneestasi, että tuollaista kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos arvostelee muita, on itsekin vapaata riistaa arvostelulle. Vain todella ilkeä ihminen oikeuttaa haukkumisen sillä, että joku esiintyy tv-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa ala-arvoista arviointiasi ja arvosteluasi. Kukaan julkisuudessa ei ole vapaata riistaa millekään. Opetteles hieman käytöstapoja, edes nyt vanhemmilla päivilläsi ja lakkaa länkyttämästä soopaa.