Libanonilainen Maajussi-Stefano pettyi suomalaisiin naisiin. – Aluksi olin shokissa, mutta lopulta päätin nauraa asialle.
Stefanoa ihmetyttää, miksi niin moni morsianehdokkaista kertoi viihtyvänsä lähinnä kotona ja juhlivansa vain hyvin harvoin.
Kommentit (650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steffe sanoo, että tiesi jo kirjeistä, että peli on menetetty:
– Kirjeet eivät olleet sitä mitä odotin ja kun näin ne, tiesin, että peli oli menetetty, Stefano sanoo.
Mutta sitten taas hän sanoo, että "hyvännäköiset kirjeiden kirjoittajat" eivät päässeet paikalle:
– Olin pettynyt, että kuvaukset tehtiin ”pohjoisnavalla” ja ettei yksikään hyvännäköinen nainen, joka lähetti minulle kirjeen, päässyt tulemaan niin pohjoiseen. Olen pahoillani, jos kuulostan tylyltä, mutta kyllä, olin pettynyt, etten tavannut toiveitani täyttävää naista ohjelmassa.
Mites tämä nyt sitten meni?
Ja jo ennen naisten "pakkeja" sanoi saman asian käänteisenä Vapulle. Tuotanto sai tämän näyttämään siltä, että naiset olisivat nämä pakit antaneet, vaikka Stefano oli sanonut jo saman aikaisemmin
Oletko tuotannossa töissä, kun noin tarkkaan tiedät kuka sanoi mitä ja missä vaiheessa?
mitä jos ihan katsoisit itse sen kyseisen ohjelman kyseisen jakson?
Tuo Stefano on ihan läppä jätkä jos hän tosissaan luuli jonkun insta mallin löytävänsä Maajussi ohjelmasta. Hän varmaan kuvitteli, että kyllä ne kauniit nuoret suomalaiset blondit ovat lääpällään tuollaiseen arabin kuvatukseen. Toisin kävi.
Ei millään asteikkoa komea. Helvetin lyhyt. Ei herrasmies, ei käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa maassa tehdään tällaisia parisuhdeohjelmia, joissa osallistujat on näin rumia toisin kuin Suomessa.
Että ymmärrän kyllä ihan hyvin Steffen pettymystä.
Kyllä se blondi oli söpö
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas minkä tasoisiin naisiin se stefu on tottunut:
Niin on kuule Eino Makunenkin, mutta tuskin saa missejä kamarin puolelle. Stefu työskentelee jossain missiorganisaatiossa. Todennäköisesti nuo naiset kohtelee sitä kuin jotain makupalaa kerjäävää koiranpentua. Nauraa ja sanoo että soo soo ei saa kerjätä.
Suora lainaus iltasanomista:
"Tällä hetkellä Stefano keskittyy suunnittelemaan suurta kauneuskilpailua, jonka hän järjestää Egyptissä toukokuussa. Hän kertoo, että mukaan on tulossa myös yksi suomalaismissi, Miss Suomi -kisasta tuttu Katariina Juselius."
Eikös tuo Juselius ole jo hänen "mallitoimistonsa" listoilla? Joku entinen miss suomi kokelas. Pitääkö sellaisia sitten kierrättää jossain uusissa missikarnevaaleissa? Muuten lähinnä seiskasta tuttu? Pelkkää teatteria koko stefano.
Ei varmaan sitten esittelyvideossaan kertonut, että hänelle todella tärkeäitä kriteerejä ovat (missitason?) ulkonäkö, nuoruus ja menevyys? Vai miten se noin metsään meni? Antoiko ymmärtää jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt kuva että nähdään!
Stefanon kuvat instagramilla. Naisista en ole nähnyt yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta. Suominaiset menee julkisesti m-patjailee töllöön, ei kelpaa edes jämäulkkarille ja saa vielä naurut päälle 😂 Ei pelkästään jämiksii, vaan jämiksistä jämiksimpiä.
Mitähän ohjelmaa sä olet kattonu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Kirjeet eivät olleet sitä mitä odotin ja kun näin ne, tiesin, että peli oli menetetty, Stefano sanoo.
Mutta sitten taas hän sanoo, että "hyvännäköiset kirjeiden kirjoittajat" eivät päässeet paikalle:
– Olin pettynyt, että kuvaukset tehtiin ”pohjoisnavalla” ja ettei yksikään hyvännäköinen nainen, joka lähetti minulle kirjeen, päässyt tulemaan niin pohjoiseen. Olen pahoillani, jos kuulostan tylyltä, mutta kyllä, olin pettynyt, etten tavannut toiveitani täyttävää naista ohjelmassa.
Ja jo ennen naisten "pakkeja" sanoi saman asian käänteisenä Vapulle. Tuotanto sai tämän näyttämään siltä, että naiset olisivat nämä pakit antaneet, vaikka Stefano oli sanonut jo saman aikaisemmin
Oletko tuotannossa töissä, kun noin tarkkaan tiedät kuka sanoi mitä ja missä vaiheessa?
Eihän tuosta selviä missä järjestyksessä kohtaukset on kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Noh eihän nuo naiset olleet näyttäviä ja stefano haluaa kauniin naisen, kukapa mies ei..
Ei ole Stefanokaan, luulee olevansa viehättävämpi kuin onkaan ja täSsä tulos. Huutonaurut!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta, tämän palstan mammojen mukaanhan Suomi-nainen on halutuinta materiaalia!
No mutta tämän palstan miestrn mukaan suomimiehet on kuumaa kamaa maailmalla. Ei ole, paitsi Pattayan baareissa, jasielläkin niin kauan, kuin rahaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Suora lainaus iltasanomista:
"Tällä hetkellä Stefano keskittyy suunnittelemaan suurta kauneuskilpailua, jonka hän järjestää Egyptissä toukokuussa. Hän kertoo, että mukaan on tulossa myös yksi suomalaismissi, Miss Suomi -kisasta tuttu Katariina Juselius."
Eikös tuo Juselius ole jo hänen "mallitoimistonsa" listoilla? Joku entinen miss suomi kokelas. Pitääkö sellaisia sitten kierrättää jossain uusissa missikarnevaaleissa? Muuten lähinnä seiskasta tuttu? Pelkkää teatteria koko stefano.
Ihan varmasti järjestää joo. 🙄 tuo mies tuskin puhui totta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vähänkään, kun osaa lukea ihmisiä, näkee otsallaankin, että Stefanolle naisten antamat pakit tulivat yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sitten esittelyvideossaan kertonut, että hänelle todella tärkeäitä kriteerejä ovat (missitason?) ulkonäkö, nuoruus ja menevyys? Vai miten se noin metsään meni? Antoiko ymmärtää jotain muuta?
onko noin vaikeaa lukea niitä viihdeuutisia, joita on jo ketjussakin linkitettynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko sä tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä ohjelmaan kirjoittaneilla naisilla ei kyllä vaikuttanut olevan itsetunto-ongelmia. Ihan pokkana vaan, vaikka oli jo etukäteen selvää ettei ikä ja ulkonäkö riitä mitenkään.
Ei sillä, etteikö Stefanokin olisi voinut selkeämmin kertoa, mitä etsii.
Itsetuntemuksen ja - reflektion puutetta molemminpuolin.
Ohjelmaan osallistuneet naiset ovat päinvastoin rohkeita. Tuon konseptin lähtökohta ei ole mikään missikisa, vaan nimenomaan kaikki ovat sellaisia, jotka eivät ole löytäneet kumppania muuten. Elettyä elämää/ liittoja ja lapsia on plakkarissa niin "Maajusseilla" kuin morsioehdokkailla.
Sitten Helsingissä on paljon muualta tulleita miehiä, joiden rinnalla Stefano ei mitenkään erotu edukseen. Jos jollekin Stefano on komea, niin se ei sitten ole nähnyt kovin montaa miestä Suomessa tai muuallakaan. Stafano on epämiehekkäällä tavalla neitimäinen ja luonne on tosi ruma. Ehkä jossain homokategoriassa joku mies voisi ehkä tykätä?
Amen. Ottaen huomioon miltä arabimiehet yleensä näyttää (sikäli kun libanonilainen lasketaan arabiksi), Stefano on aika vaatimaton ilmestys.
En tykkää arabien kulttuurista ja uskonnosta isommin, mutta kukaan ei voi väittää etteikö ne olisi huomattavan komeita, jos hoikkana pysyvät. Lisäksi perinteinen vaatetus (esim. saudien valkoiset djellabat) komistaa tummaa miestä vielä lisää.
Hevosten päälle Stefano kyllä näyttäisi ymmärtävän, joten taas näemme ettei kukaan ole läpeensä paha. Tosin sen istunta ei ole oikein priima kaikissa kuvissa, mene tiedä onko joku muu valkannut hevoset ja mies vaan poseeraa.
Kyllä se on auttamattoman lyhyt eikä sillä taida olla rahaakaan. Yhyyyyy.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas minkä tasoisiin naisiin se stefu on tottunut:
Kolombia ,Espanja ,Suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Ei tarvitse kummemmin rivien välistä edes lukea mutta maajussille kävi niinkuin suomimiehille tinderissä; saat matcheja vain tavallisten persjalkaisten kanssa.
Jos oot ite tavallinen persjalkainen möhömaha niin niin siinä tuppaa käymään
Hah tämä, mutta monilla varsinkin möhömaha miehillä on kaksoisstandartit että vaikka itse on ihan perus hailakka pullea ukko niin naisen pitäisi olla näyttävä. Sitten toisaalta itketään kun lyhyet naiset kehtaavat vaatia pitkää miestä:D
jokainen saa vaatia ihan sitä mitä haluaa.
te naisethan sitä miehettömyyttänne
enemmän itkette.
Tuo oli varmaan vitsi? Ihan tutkitustikin naiset ovat jopa onnellisempia yksin kuin epäsopivan miehen. Miehen elämänlaatu taas on parempi noh vähän epäsopivammassakin parisuhteessa.
Kiva kuitenkin että tajusit pointin että kaikki saa tavoitella haluamaansa. Niinhän juuri kirjoitin, mutta miehethän ne itkee ettei saa haluta pitkää miestä tai menestyvää miestä. Pitäisi kelvata työtä vieroksuva sohvaperuna.
En nähnyt yhtään kissaa. Nättejä hevosia kyllä.