Mies huusi lapselle kun valitti pissahätää autossa
Millainen mies huutaa lapselle tuollaisesta asiasta? Sitten mökötti loppumatkan minuutin puskapissapysähdyksen takia.
Kommentit (40)
Kerro miehelle, että tuolla tavalla hän saa aikaiseksi lapsen, jolla tulee autossa pissahätä jatkuvasti. Kun lapselle huudetaan pissahädästä, jännittää hän automatkalla, tuleeko taas pissahätä. Kun kunnolla jännittää, tulee pissahätä paljon nopeammin kuin normaalisti.
Mistä löydätte näitä miehiä? Oikeasti. Omani ei koskaan huutaisi tuosta lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydätte näitä miehiä? Oikeasti. Omani ei koskaan huutaisi tuosta lapsille.
Enkä minä. Jos joskus kuitenkin menettäisin malttini (vaikka onkin vaikea kuvitella) niin pyytäisin anteeksi enkä jäisi mököttämään.
Pissahätä on vielä helppo juttu. Meillä pojalla oli pienenä rankka matkapahoinvointi. Siinä ei välttämättä nopeatkaan refleksit auttanut kun oksut lensi takapenkille.
Onneksi nykyään on lääkitys niin ei enää niin usein oksenna autossa.
No myönnän joskus itsekin ärsyyntyneeni siitä, jos olen kotona käskenyt käymään pissalla ennen lähtöä, mutta lapsi on kieltänyt "koska ei ole yhtään hätä ja kävin just". Sitten 5 minuutin ajamisen jälkeen onkin kauhea hätä. Mutta huutaminen ja mykkäkoulu on tietysti aina väärin.
Miksi mies huusi lapselle oman kusihädän takia? Syytön lapsi siihen on.
Vierailija kirjoitti:
Ja anna minä arvaan. Kyseinen pikku kusiperse oli varmaan puoli tuntia aiemmin kotoa lähtiessä kiukuttelun kera vakuuttanut, ettei tarvitse käydä vessassa eikä ole hätä.
Tämä. Voi luoja kun tämä ottaa päähän. Meilläkin monesti tapahtunut. Vieläkin välillä vaikka lapsi jo 12.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hermo noin tiukalla, niin parempi pysyä pois liikenteestä.
Varnaan tämä on just niitä bemarikuskeja jotka ajaa 150 km/h vaarantaen kaikki tiellä liikkujat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja anna minä arvaan. Kyseinen pikku kusiperse oli varmaan puoli tuntia aiemmin kotoa lähtiessä kiukuttelun kera vakuuttanut, ettei tarvitse käydä vessassa eikä ole hätä.
Tämä. Voi luoja kun tämä ottaa päähän. Meilläkin monesti tapahtunut. Vieläkin välillä vaikka lapsi jo 12.
Anna seuraavan kerran kun pysähdytte. Remmiä niin että jäljet näkyy pari viikkoa muistinvirkistyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Kävittehän ennen automatkaa vessassa?
Joskus voi tulla nopeasti uusi kusi hätä vaikka olisi vasta käynyt.
lapshan voi takapenkillä nousta seisomaan ja kusta isän korvaan lisä täytettä. kun asiat muuttuvat ja lapsi on kuskina antakoon huru ukon kusta housuihinsa
Onneksi meillä pissatauot on sallittuja. Ei huudeta niistä. Kaikilla on välillä hätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävittehän ennen automatkaa vessassa?
Joskus voi tulla nopeasti uusi kusi hätä vaikka olisi vasta käynyt.
Eikä tule.
Tuota noin, tässä mitä minä tekisin. Seuraavaksi kun miehelle tulee ISOMPI hätä, menette lapsen kanssa hänen luokse ja alatte sättimään ja huutamaan naama punaisena toiletin ulkopuolella. Meidän lapselle mies ei huuda ja sen hän jo tietääkin, välittömästi tulee hankalat olot hänelle. Lapsi on ykkönen, mies vasta kolmonen ja pitää mölyt mahassaan. Olen Leijonaemo !