Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yli 30v ujon neitsyt miehen kannattaa kirjoittaa Tinder esittelytekstiin jos haaveena on parisuhde?

Vierailija
26.03.2021 |

?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo ujo käyttännössä tarkoittaa? Hitaasti lämpeävää vai epävarmuutta kaikessa vai mitä?

Vierailija
42/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoittaisin kirjan nettideittailusta, ensimmäisessä lauseessa lakaistaisiin Tinder ulos kuviosta. Kyseessä kun olisi kirja nettideittailusta.

Jos kirjoittaisin kirjan nettideittailusta kirjoittaisin, että se ei kannata ja kirja päättyisi siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huono sängyssä,luulisin,koska en ole vielä tähän 30:n vuoden ikään menessä nähnyt naista eevanasussa.Kuka haluaa pettyä?

Kaiken voi opetella. Minua ei ainakaan neitsytnaisena huoleta etten osaisi jotain sitten kun joskus seksiä harrastan.

Sinä oletkin nainen eikä tarvitsekaan osata. Miehille riittää kun on pillu mihin työntyä.

Ei miehenkään nyt mitään ihme temppuja tarvitse etukäteen osata. Yhdessähän sitä on kuitenkin opeteltava mistä toinen tykkää.

Kyllä pitää tietää kuinka juuri kyseisen naisen klitorista ja g-pistettä kiihotetaan. Variaatioita näissä on yhtä paljon kuin naisiakin ja miehen pitää osata lukea ajatukset. Vaikka tuo kyseinen nainen ei miestä mitenkään opastaisi niin nuo on vaan osattava. Vaikka pahimmassa tapauksessa nainen ei tiedä itsekään. Muuten tulee kenkää ja mies on huono rakastaja. Miehelle itselleen kyllä riittää pelkkä sisään-ulos liike.

Vierailija
44/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaikka jotain harrastuksistasi. Jos niitä ei ole, niin aloita saman tien. Ja ei, runkkaaminen ja Xbox-pelit eivät riitä.

Vierailija
45/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huono sängyssä,luulisin,koska en ole vielä tähän 30:n vuoden ikään menessä nähnyt naista eevanasussa.Kuka haluaa pettyä?

Kaiken voi opetella. Minua ei ainakaan neitsytnaisena huoleta etten osaisi jotain sitten kun joskus seksiä harrastan.

Sinä oletkin nainen eikä tarvitsekaan osata. Miehille riittää kun on pillu mihin työntyä.

Ei miehenkään nyt mitään ihme temppuja tarvitse etukäteen osata. Yhdessähän sitä on kuitenkin opeteltava mistä toinen tykkää.

Kyllä pitää tietää kuinka juuri kyseisen naisen klitorista ja g-pistettä kiihotetaan. Variaatioita näissä on yhtä paljon kuin naisiakin ja miehen pitää osata lukea ajatukset. Vaikka tuo kyseinen nainen ei miestä mitenkään opastaisi niin nuo on vaan osattava. Vaikka pahimmassa tapauksessa nainen ei tiedä itsekään. Muuten tulee kenkää ja mies on huono rakastaja. Miehelle itselleen kyllä riittää pelkkä sisään-ulos liike.

Siis kuka kyseinen? Minä olen nyt sama kommentoija. Ja ei kyllä pidä tietää mitään tuollaisia. Minä kyllä kerron mistä pidän ja sitä ei ole mitenkään vaikea toteuttaa.

Kuinka monelta olet tuosta syystä saanut kenkää..?

Vierailija
46/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kirjoittaa aivan päinvastaista. Että olet armoton panomies, naiset jonoon.

No, vähän liioittelin mutta pointti on kuitenkin se että minkäänlaista epävarmuutta ei saa näyttää, se on vahva naisenkarkotin.

Toinen asia on sitten, että vaikka saisitkin jonkun narrattua treffeille, niin siellä se viimeistään paljastuu ettei sinulla ole pelimiehen elkeitä ja muita naisia kierrossa, joten ei tule mitään.

Vierailija
47/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka kyseinen? Minä olen nyt sama kommentoija. Ja ei kyllä pidä tietää mitään tuollaisia. Minä kyllä kerron mistä pidän ja sitä ei ole mitenkään vaikea toteuttaa.

Et ole lukenut tätä palstaa aiemmin. Kyllä täällä 98 % naisista on sitä mieltä, että nuo pitää osata. Sinä oletkin poikkeus. Itse en ole saanut tuosta syystä koskaan kenkää koska olen hyvä nussimaan.

Vierailija
48/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyydestä/poikuudesta ei tarvi kertoa profiilitekstissä eikä ekoilla treffeillä heti kättelyssä. Itelle neitsyys ei ollu koskaan mikään iso juttu vaikka olinkin 25 v asti neitsyt. En kokenut sen tekevän minusta huonompaa tms. En myöskään ottanut sitä puheeksi ennen kuin olin yhden miehen kanssa menossa siihen suuntaan. Sillonki sanoin asiasta sillee, että mä muuten oon neitsyt että edetää rauhalliseen tahtiin. En tehny asiasta numeroa. Eikä tehnyt sitten mieskään. Toki se vähän hämmästy, mutta ei mitenkään isosti. Ite en tekis numeroa toisen neitsyydestä myöskään. Se ei oo potentiaalisessa kumppanissa tärkein ominaisuus.

Profiiliin kannattaa kirjottaa omista mielenkiinnonkohteista ja siitä mihin aikaasi käytät ja mitä tykkäät tehdä. (Esim. Ootko enemmän kotohiiri vai maailmanmatkaaja. Tykkäätkö kokkailla vai ulkoilla.) Kirjota myös mitä etit eli mukavaa loppu elämän puolisoa. Voit myös mainita, että oot ujo / hitaasti lämpenevä. Sitten lisää itestäs hyvät kuvat. Hymyile niissä, se vie jo pitkälle. Sillä tavalla löydät itsellesi sopivaa kumppania. Seks hommat oppii sitten suhteessa. Tärkeintä on se, että luonteet täsmää.

N29

Vierailija
49/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vielä ole hyvää seksiä, että mies osaa työntyä pilluun.

On se miehelle. Ei kai naiset ole tässä asiassa huonompia? Seksuaalista tasa-arvoa kuitenkin peräänkuulutetaan. Pitäisi siis riittää naisellekin jos miehelle riittää.

Aika harvassa ovat naiset, joille riittää se että vain mies tyydyttyy.

Vierailija
50/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se miehelle. Ei kai naiset ole tässä asiassa huonompia? Seksuaalista tasa-arvoa kuitenkin peräänkuulutetaan. Pitäisi siis riittää naisellekin jos miehelle riittää.

Vielä harvemmassa on miehet joille riittää, että vain nainen tyydyttyy.

Vierailija
51/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita laatikkoleukaisuus. Tosin, jos kuvassa näkyy ei-laatikkoleukainen mies, se voi herättää ristiriitaisia tunteita vastaanottajassa.

Vierailija
52/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useammin miehet tuntuvat valittavan seksinpuutettaan jostain kumman syystä.

Vierailija
53/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista harvinaisin on kombinaatio, jossa kumpaakaan ei kiinnosta yrittää tyydyttää toinen, mutta silti molemmat tyydyttyvät. Tuo on se, mitä etsin, mutta joudun etsimään lopun ikääni.

Vierailija
54/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole lukenut tätä palstaa aiemmin. Kyllä täällä 98 % naisista on sitä mieltä, että nuo pitää osata. Sinä oletkin poikkeus. Itse en ole saanut tuosta syystä koskaan kenkää koska olen hyvä nussimaan.

Olen lukenut, liikaakin. Mielipiteitä on ollut ihan molemmista puolista, jostain syystä vain toiset tarttuvat onkeen.

Vierailija
55/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iän lisäksi kerrot, että koet, että nyt on aika löytää pitkäaikaiseen parisuhteeseen kumppani. Kerrot luonteenpiirteistäsi rehellisesti ja ehkä pari tulevaisuuden haavetta/päämäärää.

Läsytiläsyti

Tämä ei sitten ollut minun kommentti.

Ap

Vierailija
56/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kirjoittaa mitään. Ainoastaan kuva itsestäsi ja kuva paksusta lompakosta.

Vierailija
57/64 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin jotain ihan muuta. Lähtisin enemmän hyvien ominaisuuksiesi kautta kuin lyömään heti kärkeen esiin sellaisia juttuja, jotka suurelle osalle naisista saattavat olla turn-off ja muutenkin saattavat herättää epäilyksiä. Kerrot vaikka luonteenpiirteistäsi, arvoistasi, harrastuksistasi, mielenkiinnonkohteistasi, siitä mitä etsit ja vaikka loppuun jotain humoristista tai hieman outoa, jolla erotut massasta. Pyri olemaan oma itsesi. Älä valehtele, mutta muista myös, että kaikkea ei tarvitse heti alkuun kertoa. Ne asiat kyllä tulevat esille, jos tapailu etenee pidemmälle.

Itsekään en kokemattomana ja suakin vanhempana sekä ujona miehenä edes miettinyt noiden asioiden mainitsemista profiilissani. Sen sijaan kerroin kaikkea muuta ja pyrin antamaan itsestäni hyvän ja rehellisen kuvan. Näin pyrin tekemään myös keskusteluissa. Vaikka välillä hirvitti, ahdisti ja hermostutti niin potkin itseni olemaan sosiaalinen ja edes hieman ulospäinsuuntautunut. Mietin, että tässä on kyseessä vain toiseen ihmiseen tutustuminen. Mitä sitten, jos mokaan tai asia menee pieleen? Se on elämää.

Lopulta ainakin tähän mennessä kaikki tapailut ovat valitettavasti kaatuneet yhteensopivuusongelmiin ja osittain kyseessä on ollut kokemattomuudestani johtuvat jutut. Kun on menettänyt kymmeniä vuosia elämästään ja jäänyt tietyillä elämän osa-alueilla jälkeen niin sitä on vaikea kuroa umpeen. Ymmärrän siis täysin, että en ehkä ole se mitä ikäiseni naiset etsivät. Mä jatkan silloin tällöin trefeillä käymistä. Yritän oppia niistä, parantaa itseäni ja päästä lähemmäs sitä normaalia miestä, jota suurin osa etsii. Ehkä joskus vielä löydän jonkun, jonka kanssa asiat ja arvot osuu yhteen.

Vierailija
58/64 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo nro 1: Älä ikinä kysy naisilta neuvoa näissä asioissa

Nimim. Mies jolla aina paidaton kuva ns. liian lihaksikkaasta kropasta, ei kasvoja. Liian moni nainen olisi halunnut parisuhteeseen.

Vierailija
59/64 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista harvinaisin on kombinaatio, jossa kumpaakaan ei kiinnosta yrittää tyydyttää toinen, mutta silti molemmat tyydyttyvät. Tuo on se, mitä etsin, mutta joudun etsimään lopun ikääni.

Miksi haluat etsiä kumppania, jonka tyydyttyminen ei kiinnosta sinua? Tai häntä ei kiinnosta sinun tyydyttymisesi?

Vierailija
60/64 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa parisuhteen ei kannata käyttää tinderiä.