Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yli 30v ujon neitsyt miehen kannattaa kirjoittaa Tinder esittelytekstiin jos haaveena on parisuhde?

Vierailija
26.03.2021 |

?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kirjoittaa totuus: "Olen 30 v ujo neitsytmies." Tuskin tarvitsee paljon muuta tehdäkään kun ystävälliset naiset ovat ottamassa haasteen vastaan. Tai sitten ne naiset, jotka ovat itsekin ujoja uskaltavat vastata sinulle kun olet itsekin ujo ja kerrot sen rehellisesti. Rehellisyys toimii aina. Sitäpaitsi Tinderissä nyt voi kokeilla mitä vaan, ei siinä mitään menetäkään. Yleensä järkevät ihmiset arvostavat rehellisyyttä. Paitsi naiset silloin kun kysyvät: "Näyttääkö perseeni läskiltä näissä farkuissa." Siihen ei saa vastata totuudenmukaisesti vaikka kyseinen nainen on moneen kertaan sanonut että vaatii mieheltä ehdotonta rehellisyyttä.

Jos on komea, voi profiiliin kirjoittaa lähes mitä vaan ja tykkäyksiä tulee. Jos taas ei ole, mikään ei tehoa. Ei varsinkaan tuollaisista asioista kertominen.

Niin, ylipäätään ei kannata etsiä seuraa netistä tai somepalveluista. Selvää on, että siellä on vain sellaista porukkaa jotka eivät muuten pysty muodostamaan kontaktia. Eli jotain vikaahan heissä lähtökohtaisesti on. Ujolle on varmasti vaikeaa lähestyä vastakkaista sukupuolta IRL mutta sen kynnyksen yli vaan kannattaa mennä. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Aivan, ei mitään. Suomalaisilta naisilta kuulee joskus kyllä aivan käsittämättömiä törkeyksiä ja saa vastineeksi huonoa käytöstä kun asiallisesti lähestyy jos ei satu ulkonäkö heitä miellyttämään mutta mitä sitten. Sellaista naista tuskin kukaan haluaisikaan parisuhteeseen. Tavismies saa moninkertaisesti enemmän pakkeja kuin onnistumisia ja sitä vaan täytyy kestää. Eikä siinä kyllä varsinaisesti mitään kestämistä edes ole eikä mene pitkään kun ne pakkien saamiset on täysin yhdentekeviä. Yksi onnistuminen riittää. En tiedä mitä vikaa minussa on kun en ymmärrä mitä eroa on treffeille pyytämisessä kasvotusten tai Tinderissä. Ihminen siellä vastaanottopäässä joka tapauksessa on. IRL sentään näkee kuka siinä oikeasti on. M50v

Vierailija
22/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mainita neitsyydestä mitään mun mielestä. Ujouden voit halutessasi, mutta siinä on myös riskinsä mitä ite ujona mietin että joku hyväksikäyttäjä ottaisi yhteyttä. Nää on aika pahoja, mitä haluaa itsestään kertoa. Kannattaa punnita tarkkaan.

Parhain paikka olisi tavata oikeassa elämässä ja olen siihen itse pyrkinyt. Siellä voi rauhassa tutustua toisiinsa. Toivottavasti löydät kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä naiset on siitä, että mies mainitsee olevansa neitsyt? Itseäni ainakin houkuttelisi käydä päästämässä poikuudestaan. Jatko on sitten ihan muusta kiinni. N30v

Vierailija
24/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita että olet loistava sänkypuuhissa, sillä yksikään nainen ei ole kertaakaan löytänyt yhtään moitittavaa taidoissasi.

Vierailija
25/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita että olet loistava sänkypuuhissa, sillä yksikään nainen ei ole kertaakaan löytänyt yhtään moitittavaa taidoissasi.

Erittäin hyvä ja rehellinen lähestymistapa. Bonuksena tulee sekin, että kun sitten pääsee sänkypuuhiin naisen kanssa niin tämä kuvittelee että vika on hänessä jos suoritus ei ollut hääppönen.

Vierailija
26/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis oletko neitsytmies, vai mies joka on neitsyt? Jos on joku jännä horoskooppi, joka kuulostaa hyvältä ilmoituksessa se kannattaa laittaa. Esim. leijonamies, skorpionimies, jousimies, härkämies jne. Mutta vain jos on joku jännän ja maskuliinisen kuuloinen horoskooppi.

Vierailija
27/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen laatikkoleuka kalsarilentäjämalli, ja olen myös pitkä molemmista päistä. Vapaa-ajallani olen kirurgi. Sivutoimisesti olen työskennellyt dildomallina sekä toimitusjohtajana.

Aprillia!"

Vierailija
28/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huono sängyssä,luulisin,koska en ole vielä tähän 30:n vuoden ikään menessä nähnyt naista eevanasussa.Kuka haluaa pettyä?

Kaiken voi opetella. Minua ei ainakaan neitsytnaisena huoleta etten osaisi jotain sitten kun joskus seksiä harrastan.

Vierailija
29/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys voi olla etu paatuneisiin panomiehiin nähden, jotka ovat omasta mielestään "hyviä sängyssä".

Vierailija
30/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis oletko neitsytmies, vai mies joka on neitsyt? Jos on joku jännä horoskooppi, joka kuulostaa hyvältä ilmoituksessa se kannattaa laittaa. Esim. leijonamies, skorpionimies, jousimies, härkämies jne. Mutta vain jos on joku jännän ja maskuliinisen kuuloinen horoskooppi.

Kannattaa mainita jos on sika kiinalaisessa horoskoopissa.

Vierailija
31/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huono sängyssä,luulisin,koska en ole vielä tähän 30:n vuoden ikään menessä nähnyt naista eevanasussa.Kuka haluaa pettyä?

Kaiken voi opetella. Minua ei ainakaan neitsytnaisena huoleta etten osaisi jotain sitten kun joskus seksiä harrastan.

Sinä oletkin nainen eikä tarvitsekaan osata. Miehille riittää kun on pillu mihin työntyä.

Vierailija
32/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaakamambomies

Vierailija
33/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei tällaiset asiat huoleta ja miestä syytetään kaikesta jos seksi on huonoa.

Vierailija
34/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin nainen eikä tarvitsekaan osata. Miehille riittää kun on pillu mihin työntyä.

Ei se vielä ole hyvää seksiä, että mies osaa työntyä pilluun.

Vierailija
35/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös mainita jos jalkojen välissä on boan kokoinen kärmes.

Vierailija
36/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vielä ole hyvää seksiä, että mies osaa työntyä pilluun.

On se miehelle. Ei kai naiset ole tässä asiassa huonompia? Seksuaalista tasa-arvoa kuitenkin peräänkuulutetaan. Pitäisi siis riittää naisellekin jos miehelle riittää.

Vierailija
37/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös mainita jos jalkojen välissä on boan kokoinen kärmes.

Käärmeenkantajamies onkin kaikista kiihottavin.

Vierailija
38/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaisin kirjan nettideittailusta, ensimmäisessä lauseessa lakaistaisiin Tinder ulos kuviosta. Kyseessä kun olisi kirja nettideittailusta.

Vierailija
39/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehenkään nyt mitään ihme temppuja tarvitse etukäteen osata. Yhdessähän sitä on kuitenkin opeteltava mistä toinen tykkää.

Vierailija
40/64 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo mies etsii kumppania. Yh:t, läskit, portot, tatuoidut, ym. roska pyyhkikää vasemmalle