Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua luullaan alkoholistiksi, vaikka olen absolutisti?

Vierailija
26.03.2021 |

Kun olin nykyistä hoikempi ja treenasin päämäärätietoisemmin, mua luultiin narkkariksi. :( Olen täysin päihteetön ollut aina, enkä edes ole tupakoinut koskaan. Tuollaisia juoruja siis minusta kulkee. Mikä ihmisestä voi tehdä juopon näköisen?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä sun ulkonäkö, vaan se absolutismi usein koetaan alkoholismiksi, kun monet raitistuneet joutuvat olemaan albsolutisteja lopun ikäänsä, jos sairauttaan haluavat hoitaa ja hallita.

Vierailija
2/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä sun ulkonäkö, vaan se absolutismi usein koetaan alkoholismiksi, kun monet raitistuneet joutuvat olemaan albsolutisteja lopun ikäänsä, jos sairauttaan haluavat hoitaa ja hallita.

Niinjoo, tuo voi olla totta. Tosin en absolutismiakaan mainosta missään ja omalla kohdallani sen arvelun on pakko tulla ulkoisesta vaikutelmasta tai puhetyylistäni ym. Olen liian puhelias tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen, että onkos sinulla hygienia kunnossa, entä hampaat?

Vierailija
4/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut vodkaa?

Vierailija
5/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan sellaisella keskivertotasolla. Hampaat ovat valkoiset ja suorat. Mutta hiukset ovat aika pörröiset ja jopa vähän sotkuiset kyllä, ellen erityisesti laita niitä siististi. En kyllä kovin puunattuna jaksa kulkea, ellei ole jotain erityistä menoa. Muutenkin haluaisin olla aika rennosti. Toki syön terveellisesti ja liikun, mutta en jaksa pingottaa ulkonäköni vuoksi liikaa.

Vierailija
6/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolut vodkaa?

No ei. Olen maistanut sitä aivan vähäsen joskus 10 vuotta sitten ehkä.

Vierailija
7/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis miten määritellään, onko hygienia kunnossa? Peseydyn päivittäin ja pesen hampaat aamuin illoin, mutta hiuksia en jaksa laittaa yleensä lainkaan ja ne ovat joskus rasvaiset. Mutta en mä ainakaan itse epäile muita juopoiksi näin heppoisilla perusteilla.

Vierailija
8/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, lävistykset?

Vierailija
9/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi jossain plastiikkakirurgilla muokata kasvot täysin uusiksi, niin se auttaisi ja saisin olla ns. rauhassa ilkeämielisiltä juoruilta. Kieltämättä vain ärsyttää koko kuvio epäreiluudellaan. Miksi en saa olla rennosti oma itseni ilman, että haukutaan ja juoruillaan?

Minusta yleensä aina luullaan jotain pahaa silloin, kun joku ei tunne minua ja syy on silleen lievästi epämiellyttävä ulkonäköni, joka on geenien aiheuttama juttu. Eli annan erittäin huonon ensivaikutelman ihmisille tahtomattani. Hymyilen ja juttelen kohteliaasti sekä pyrin olemaan äärimmäisen asiallinen, mutta ihmiset on hiljaa mielessään silleen "hyi", kun näkevät minut. On vain sattuneet huonot kortit kohdalleni.

Vierailija
10/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit, lävistykset?

Ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, nykyisin en edes käytä korvakorujakaan tai mitään muitakaan koruja (ei sormuksia, ei kaulakoruja ym.). Hiukset ovat ruskeat, melko luonnontilaiset.

Vierailija
11/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala dokaamaan ja vetämään röökiä. Sitten puheet ovat edes aiheellisia.

Vierailija
12/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu yksityiskohta, mutta hieman jännitän sosiaalisia tilanteita nykyisin ja sitä ajatusta, että minua luullaan juopoksi, niin saatan vähän jännittää ihmisiä, kun mietin, mitä ne ajattelevat kenties minusta.

Siitä tulee itseään toteuttava ennuste, kun tiedän, ettei minusta pidetä ja sitten näen ihmisiä ja jännitän entistäkin enemmän ja koen "epäonnistuvani" sosiaalisissa tilanteissa jne.

Vierailija
13/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala dokaamaan ja vetämään röökiä. Sitten puheet ovat edes aiheellisia.

Sitähän he varmaankin toivovat. Mulla on geneettisesti pahiksen ja luuserin ulkonäkö, niin mun näköisten pitäisi olla päihdeongelmaisia ja seksuaalisesti avoimia.

Olen fyysisesti sellaisen horahtavan luuserin näköinen kiltti kotikissa, joka elelee selibaatissa kuitenkin, ilman mitään nautintoaineita (poikkeuksena salmiakki- ja hedelmäkarkit). Karkin syömisestä huolimatta olen hoikka.

Vierailija
14/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis miten määritellään, onko hygienia kunnossa? Peseydyn päivittäin ja pesen hampaat aamuin illoin, mutta hiuksia en jaksa laittaa yleensä lainkaan ja ne ovat joskus rasvaiset. Mutta en mä ainakaan itse epäile muita juopoiksi näin heppoisilla perusteilla.

No kun miettii, mikä on juopoille leimallista, niin heiltähän meinaa hygienia-asiat unohtua. Hoippuvat nuhjuisen ja epäsiistin näköisinä ympäriinsä. Näyttävät siltä, että ollaan samoilla silmillä liikkeellä. Tukka pörrössä, hengitys haisee.

Tulee mieleen, että jos sinut ensisilmäykseltä luokitellaan alkoholistiksi, niin sinussa olisi näitä piirteitä.

Vierailija
15/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sitten johtuu niistä hiuksista.

Vierailija
16/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun miettii, mikä on juopoille leimallista, niin heiltähän meinaa hygienia-asiat unohtua. Hoippuvat nuhjuisen ja epäsiistin näköisinä ympäriinsä. Näyttävät siltä, että ollaan samoilla silmillä liikkeellä. Tukka pörrössä, hengitys haisee.

Tulee mieleen, että jos sinut ensisilmäykseltä luokitellaan alkoholistiksi, niin sinussa olisi näitä piirteitä.

Tuo "samoilla silmillä" itse asiassa voisi olla homman avain osittain. Nimittäin mulla on erittäin paha tapa pitää piilolinssejä jopa viikko putkeen silmissä päivisin ja öisin ilman, että puhdistan niitä tai pidän kotelossa unien aikana. Joskus jopa näen niillä huonosti ja silmät punoittavat. Lisäksi välillä jätän meikit pariksi päiväksi naamaan (korjailen vain), kun en vain jaksa pestä niitä pois. Kun siis tuntuu niin turhalta meikkailla vain itseni tai vieraiden ihmisten takia.

Eli siis hampaat ja kehoni pesen usein, mutta en jaksa kasvojani pestä edes päivittäin yleensäkään, kun se tuntuu niin turhalta ja on vain visuaalinen juttu. Varsinkin flunssaisena en välttämättä pese moneen päivään kasvojani tai hiuksiani.

Vierailija
17/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "samoilla silmillä" itse asiassa voisi olla homman avain osittain. Nimittäin mulla on erittäin paha tapa pitää piilolinssejä jopa viikko putkeen silmissä päivisin ja öisin ilman, että puhdistan niitä tai pidän kotelossa unien aikana. Joskus jopa näen niillä huonosti ja silmät punoittavat. Lisäksi välillä jätän meikit pariksi päiväksi naamaan (korjailen vain), kun en vain jaksa pestä niitä pois. Kun siis tuntuu niin turhalta meikkailla vain itseni tai vieraiden ihmisten takia.

Eli siis hampaat ja kehoni pesen usein, mutta en jaksa kasvojani pestä edes päivittäin yleensäkään, kun se tuntuu niin turhalta ja on vain visuaalinen juttu. Varsinkin flunssaisena en välttämättä pese moneen päivään kasvojani tai hiuksiani.

Nyt taidetaan olla asian ytimessä. Olet saanut vastauksesi.

Ja kannattaisko ainakin tuo piilolinssitapa korjata, voi pidemmän päälle terveydelle vaarallinen?

Vierailija
18/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on 1 ihminen väittänyt raitistuneex alkoholisti ku kerroin etten juo. 🙈 Kys. Tyyppi on alkoholisti itse,että semmosta.

Vierailija
19/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kuka sinua luulee alkoholistiksi ja mistä tiedät tämän?

Vierailija
20/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutismi koetaan niin, että sulla ei ole selkärankaa ottaa vaan yhtä, vaan olet juomatta juuri siksi, että et osaa kontolloida itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme