Jos parturiin ei saa mennä, voiko parturin soittaa kotikäynnille?
Työmatka ja työasioilla liikkuminen on sallittu kuitenkin, eli parturi saa tulla minun luokseni.
Kommentit (9)
käsittääkseni kyllä
saahan wolttikuskikin polkea ruokaa kotiin
Itse kans mietin, että saako remonttiyrityksistä tulla arviokäynnille. Olen aikeissa pyytää tarjouksia, eikä homma ole sellainen, että sen voisi kohdetta näkemättä tehdä.
Tää olis kyllä hyvä tietää, joka paikassa keskitytään vaan itsestäänselvyyksiin kuten "Saako käydä ruokakaupassa"
Järjen käyttökin on sallittua. Ulkonaliikkumiskieltä kestäisi 3vk ja sekin määrätyillä alueella.
Ihan näin vinkkinä, käy parturissa ennen pääsiäistä tai huhtikuun lopulla.
Tuskin kenenkään elämä kaatuu, ettei 3vk voi käydä parturissa. Keskimäärin ihmiset käyttävät parturipalveluita 1-3 kk välein, eikä suinkaan päivittäin.
Ja jos elämä kaatuu, pyydä parturi kotiin. Se on pienempi paha, kuin jätetäisiin rajoitukset tekemättä, kun ajatellaan ihmisten terveyttä ja elinkeinoelämää.
Eikös vaikka kenkäkauppiaskin voisi tulla kotikäynnille. Ottaisi mukaan kohtuullisen valikoiman kenkiä mukaan.
Kyllä parturin voi tilata kotikäynnille sikäli kun löytää kotikäyntejä tekevän. Olen itse parturi-kampaaja ja tehnyt jonkun verran kotikäyntejä viimeisen vuoden aikana. Myös opiskeluaikoina tein joskus kauan sitten.
Meillä ainakin on kaikki parturit ja kampaamot auki. Missä sä asut?
Tämä kysymys kiinnostaa minuakin.