Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun ihmetellään joskus että miksei lyhyelle naiselle kelpaa lyhyt mies

Vierailija
26.03.2021 |

Niin eihän kyse useinkaan ole siitä etteikö vaikka 170-senttinen kelpaisi seurustelukumppaniksi 160-senttiselle vaan siitä kannattaako lyhyen lisääntyä lyhyen kanssa. Jos on vähänkään aikeita lastentekoon, ei kannata tuhlata aikaa. Mullekin tuo kumppanin pituus oli nuorena kriteeri mutta nyt kun olen 40 v, enkä lapsia enää tee, ei pituudellakaan ole juuri merkitystä.

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuulkaa, kyllä kelpaa lyhyemmätkin miehet! Siinä vaiheessa kun kasvaa henkisesti aikuiseksi, huomaa, ettei pituudella ole yhtään mitään väliä. Nuo tuollaiset laskelmoidut kriteerit kuuluvat... noh, keskenkasvuisuuteen. Tai ehkei ole todellista rakkautta vielä edes kokenut. Koska siinä vaiheessa kun löydät sen oikean sielun, sillä ei ole mitään väliä minkä pituinen toinen on. Ei mitään väliä. 

Ongelma tuleekin jo siinä ettei lyhyelle anneta edes mahdollisuutta.

Tilastot puhuu puolestaan. Lyhyet miehet avioituvat harvemmin, saavat vähemmän palkkaa jne.

Vierailija
42/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se on niin kamala kohtalo jälkeläisille, että heistä tulisi lyhyitä, että täytyy löytää pitkä kumppani? Voi ei mitä tuubaa.

Ei lyhyydestä mitään hyötyä ainakaan ole. Yleensä sitä haluaa parhaat mahdolliset lähtökohdat lapsilleen.

Lyhyet miehet elää pitempään. Lyhyempi on myös ketterämpi. Lyhyt voi olla myös nopeampi ja vahmpempi kuin pitemmät ihmiset, ns enemmän räjähtävyyttä. Historian suurimmat taistelijat on olleet lyhyitä miehiä.

Mike Tyson 178cm.

178 cm pitkä mies ei ole lyhyt.

Ei lasketa pitkäksi länsimaissa. On manletti tasoa. Suomessakin naisten mielestä tuo pituus on lyhyt mieheksi.

T: 177cm mies

Riippuu aika paljon lärvistä ja ryhdistä millainen habitus on.

Minua on syytetty että olen 178-180cm naisten puolelta. Vaikka todellinen pituus on vain 174cm.

Naiset tykkää antaa jotain armopaloja jos naama on veistoksellinen ja mukava heppu noin muutoinkin.

Eivät hyväksy jos korjaa oikean pituuden heille. Naisille on tärkeää että mies on pidempi ja jos mies on lyhyempi, niin valehdellaan itselle sitä pituutta yläkanttiin naaman ja olemuksen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 54 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, eikös pitkäb naisen sitten kannattaisi valita lyhyt mies jotta saadaan jälkeläisten pituutta alas?? Mutta niin se ei vaan mene.

Ja tunnen muuten veljeslauman jotka ovat siitä välillä 170-186cm. Aika tsäkällä kiinni se pituus. Miten se 170cm muka siittäisi lyhyempiä kuin se 186cm kun samat geenit omaavat?

Minä olen itse 171 cm ja poikani on reilusti yli 180, eli se ei riipu pelkästään isän pituudesta. Niin omassa kuin äitinsä suvussa on myös pitkiä miehiä. Toki pitkät vanhemmat todennäköisesti saavat pitkiä lapsia. Ymmärrän toki myös, jos esim. lähemmäs 180 cm näyttävä nainen ei halua lyhyttä miestä. Kavereissani ja tuttavissa on useitakin minusta reilusti pitempiä naishenkilöitä :)

Äidin puoleltahan pituus enemmän periytyykin.

Vierailija
44/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se on niin kamala kohtalo jälkeläisille, että heistä tulisi lyhyitä, että täytyy löytää pitkä kumppani? Voi ei mitä tuubaa.

Emme ole väittäneet niin.

Lyhyt mies trollaa asialla jatkuvasti, joten koska hän niin valtavasti kärsii lyhyydestään, koetetaan sitten poistaa tuo vaiva uusista sukupolvista.

Samoin on tehty peniksen suhteen; ei ihmismiesten penis olisi muihin eläinlajeihin verrattuna valtava, ellemme me naiset jostain syystä olisi mieluummin naineet isovehkeisten kanssa.

Pienivehkeiset ovat tulosta säälistä.

Vierailija
45/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää miten syntyvyyskin on vähentynyt. Takulla tekee kipeää synnyttää pitkän ja isokokoisen rontin lasta.

Ihan luontaista että pelätään ja moni ei fyysisestikään kestä synnyttää jättiläisten lapsia.

Repeää ihan halki.

Siksi se 170-178cm mies.

Syö vähemmän ja ympäristökin kuormittuu vähemmän. Ei tuhoa huonekaluja horjahtelemalla humalassa kirjahyllyä päin ja riko nojatuolia järkyttävällä painollaan ja kirahvimaisella olemuksellaan.

Muistan kuinka opiskeluaikana eräs nuorukainen 190cm horjahti pyttyä päin, niin pönttö lohkesi ja vettä valui kylppäriin. Onneksi oli lattiakaivo. Sama kaveri rojautti sohvan pohjan rikki.

Jotain rajaa ihmisten jättäläisten jalostukseen.

On säästöä ja ympäristöteko ottaa itselle normaalin mittainen mies.

Se kun nämä isot miehet paskoo pytytkin täyteen ja tukkoon. Kiva aamulla huomata että pytty on tukossa jälleen kun tehdään jättimäisiä pökäleitä ja vedetään päivälliseksi yksi vuuallinen makaronilaatikkoa.

Kuluerä ja vaara lemmikeillekin samassa taloudessa.

Sepä kun jätti rysähtää kissan päälle sohvalle tai vääntää ne armottomat tunkit sinne pyttyyn koko pytyn putken täydeltä savea.

Yritä siinä sitten vetää pönttöä. Mieletön määrä sontaa lähes parimetrisessä jantterissa.

Vierailija
46/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 54 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, eikös pitkäb naisen sitten kannattaisi valita lyhyt mies jotta saadaan jälkeläisten pituutta alas?? Mutta niin se ei vaan mene.

Ja tunnen muuten veljeslauman jotka ovat siitä välillä 170-186cm. Aika tsäkällä kiinni se pituus. Miten se 170cm muka siittäisi lyhyempiä kuin se 186cm kun samat geenit omaavat?

Minä olen itse 171 cm ja poikani on reilusti yli 180, eli se ei riipu pelkästään isän pituudesta. Niin omassa kuin äitinsä suvussa on myös pitkiä miehiä. Toki pitkät vanhemmat todennäköisesti saavat pitkiä lapsia. Ymmärrän toki myös, jos esim. lähemmäs 180 cm näyttävä nainen ei halua lyhyttä miestä. Kavereissani ja tuttavissa on useitakin minusta reilusti pitempiä naishenkilöitä :)

Äidin puoleltahan pituus enemmän periytyykin.

Ja älykkyys ja immuunivaste mm. Johtuu siitä, että X-kromosomissa on 25% enemmän perimäainesta kuin Y:ssä.

Vierailija
47/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä tiedä, mutta sun kannalta on onni, että joillakin naisilla on pituusvaatimuksia. Oman kokemukseni mukaan he ovat miltei aina erittäin itsekeskeisiä, joita kiinnostaa täsmälleen vain ja ainoastaan oma napa. Eli mitään et ole menettänyt, vaan olet väistänyt luodin.

Koomisinta onkin, ettei nämä naiset edes tiedä kuinka paljon he kertovat itsestään pituusvaatimuksilla. Sääliksi käy miehet, jotka ovat näihin naisiin erehtyneet. Tosin aika moni niistä pettää naistaan, karma is a bitch :)

Vierailija
48/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitkä nainen haluaisi lyhyempiä jälkeläisiä? En minä ainakaan halua. Tosin olen "vain" 176 cm. En tiedä kokeeko esim. 185-senttinen nainen pituutensa haitaksi.

Sinun vanhemmat ainakaan eivät tarpeeksi ajoissa huomanneet, että aina on mahdollista saada todella tyhmiä jälkeläisiä.

Ymmärsitkö jotain väärin? Miksi olen tyhmä jos en koe haitaksi että lapseni ovat yhtä pitkiä tai pidempiä? En väittänyt että heidän PITÄÄ olla pitkiä. Eivätkä edes ole, toinen tyttäreni jäänee selvästi lyhyemmäksi kuin minä.

Vierailija
49/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lyhyydestä mitään hyötyä ainakaan ole. Yleensä sitä haluaa parhaat mahdolliset lähtökohdat lapsilleen.

Lyhyet miehet elää pitempään. Lyhyempi on myös ketterämpi. Lyhyt voi olla myös nopeampi ja vahmpempi kuin pitemmät ihmiset, ns enemmän räjähtävyyttä. Historian suurimmat taistelijat on olleet lyhyitä miehiä.

Mike Tyson 178cm.

Ei lasketa pitkäksi länsimaissa. On manletti tasoa. Suomessakin naisten mielestä tuo pituus on lyhyt mieheksi.

Minua on syytetty että olen 178-180cm naisten puolelta. Vaikka todellinen pituus on vain 174cm.

Naiset tykkää antaa jotain armopaloja jos naama on veistoksellinen ja mukava heppu noin muutoinkin.

Eivät hyväksy jos korjaa oikean pituuden heille. Naisille on tärkeää että mies on pidempi ja jos mies on lyhyempi, niin valehdellaan itselle sitä pituutta yläkanttiin naaman ja olemuksen perusteella.

Mä oon kanssa melkein sen 180cm vaimon mielestä, vaikka todellinen pituus on 172cm.

Ei auta vaikka korjaan ja aika noloja tilanteita tulee illanvietoissa, kun nainen pääsee ääneen pituuksista. Minulle pituus ei ole ongelma mutta hänelle ilmeisesti on.

Vierailija
50/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni hyvin ainakin tämä. Minä olen lyhyt ja mies on pitkä. Saimme tytön ja pojan. Tyttö on lyhyt niinkuin äitinsä. Minä olen 160 cm ja tytär 163cm. Poika on pari senttiä isäänsä pitempi. Onneksi eivät menneet geenit toisinpäin. Tytär tulee äitiinsä...poikaystävä on 193cm ;)

Vierailija
51/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan fiksu aikuinen ihminen mittanauhalla potentiaalisia kumppaneitaan mittaa.

Eikö tärkeämpää ole, että se vastapuoli on kiva, älykäs, huumorintaju sopii kohdilleen, on yhteistä puhuttavaa, jaetut elämän arvot, molemmilla itsetuntoa ja itsetuntemusta, empatiakykyä, hyvät käytöstavat jne, jne.

Ja tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka, ennen kuin päästään yhteenkään ulkonäköä kuvailevaan

sanaan.

Ehkä teinit miettivät omaa tai toisen pituutta, miettiväthän he paljon muutakin sellaista, joka sitten jää pois kun kasvaa aikuiseksi.

Ystäväni, pitkänhuiskea nainen, on naimisissa itseään huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa.

Pituudesta ei ole oikeastaan koskaan ollut edes puhetta.

Mies on hyvällä itsetunnolla varustettu, eikä ikinä taida omaa pituuttaan murehtia.

Meissä kaikissa on niin paljon muuta, tärkeämpää, kuin ne sentit.

Vierailija
52/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni kärsii lyhyydestään. Suunnittelee hankkivansa 2-metrisen miehen Hollannista ettei omista lapsista tulisi lyhyitä 😀

Vierailija
53/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla miesten pitäisi tehdä lapsia vain vähintään 170cm naisten kanssa.

Itse en valitettavasti osannut olla noin kaukonäköinen vaan tein lapsia naisen kanssa jota rakastin ja jonka uskoin olevan hyvä äiti. Valitettavasti lapset pituuden suhteen tuli enemmän äitiinsä ja poika saa pyristellä läpi elämästä 173 senttisenä hukkapätkänä. Tyttärelle 167cm ei ehkä ole niin iso rasite.

M, 185cm

Vierailija
54/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä tiedä, mutta sun kannalta on onni, että joillakin naisilla on pituusvaatimuksia. Oman kokemukseni mukaan he ovat miltei aina erittäin itsekeskeisiä, joita kiinnostaa täsmälleen vain ja ainoastaan oma napa. Eli mitään et ole menettänyt, vaan olet väistänyt luodin.

Koomisinta onkin, ettei nämä naiset edes tiedä kuinka paljon he kertovat itsestään pituusvaatimuksilla. Sääliksi käy miehet, jotka ovat näihin naisiin erehtyneet. Tosin aika moni niistä pettää naistaan, karma is a bitch :)

Kiinnostaako tällä palstalla yhtään lyhyttä miestä muu kuin oma napa? Tietysti ihminen on itsekäs kumppania valitessaan. Moni lyhyt mies täällä haluaisi ilmeisesti olla panoringin alfa, sellaisen kanssa ei suhteeseen kannata alkaa. Ei olisi suhteessa ikinä tyytyväinen kostofantasioita entisille kiinnostuksenkohteille miettiessään.

Vierailija
55/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien geenien lisäksi paletissa pörrää sukujen geenit. Miehen isoäiti oli lyhyt kuten miehen siskokin. Niinpä 188 cm isän ja 181 cm äidin tytär on 169 cm.

Vierailija
56/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vanhempien pituus mitään takaa... Olen 161 cm pitkä kun äitini taas on 175 cm ja isäni 183-185, en muista tarkkaa lukua.

Vierailija
57/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen täälä palstallakin huomaa että ainakin jos lapsesta tulee mies, niin tuntuu olevan kamala kohtalo..

Vierailija
58/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan fiksu aikuinen ihminen mittanauhalla potentiaalisia kumppaneitaan mittaa.

Eikö tärkeämpää ole, että se vastapuoli on kiva, älykäs, huumorintaju sopii kohdilleen, on yhteistä puhuttavaa, jaetut elämän arvot, molemmilla itsetuntoa ja itsetuntemusta, empatiakykyä, hyvät käytöstavat jne, jne.

Ja tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka, ennen kuin päästään yhteenkään ulkonäköä kuvailevaan

sanaan.

Ehkä teinit miettivät omaa tai toisen pituutta, miettiväthän he paljon muutakin sellaista, joka sitten jää pois kun kasvaa aikuiseksi.

Ystäväni, pitkänhuiskea nainen, on naimisissa itseään huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa.

Pituudesta ei ole oikeastaan koskaan ollut edes puhetta.

Mies on hyvällä itsetunnolla varustettu, eikä ikinä taida omaa pituuttaan murehtia.

Meissä kaikissa on niin paljon muuta, tärkeämpää, kuin ne sentit.

Ei parisuhteessa olekaan merkitystä. Sitten on kun näkee oman lapsensa tuskan kun tämä on aina se luokan lyhyin, urheilujoukkueen lyhyin, se jota ei haluta vanhojentanssipariksi...

Vierailija
59/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lyhyt 161 cm nainen ja olen aina tykännyt lyhyistä miehistä. Alle 170 cm ei oikein ulkoisesti ole koskaan napannut, tosin ei se pituus niin kynnyskysymys ole ollut ja olen joskus nuorena seurustellut yli 180-senttisen kanssakin. Aviomies 167 cm ja just sopiva. 

Ja kumpikaan meistä ei olla koskaan koettu mitään haittoja lyhyydestämme. Eli ei ole tullut mieleenkään, että se olisi mikään ongelma että lapsista tulee todennäköisesti myös lyhyitä. 

Olen myös aina ihmetellyt täällä olevaa miesten valitusta ettei naisia saa, jos on lyhyt. Mun mies ainakin oli varsin suosittu mitasta huolimatta, hän kun on kasvoista söpö/kaunis ja on paljon niitäkin naisia jotka tykkää poikamaisista söpöläisistä enemmän kuin isommista ja maskuliinisemman näköisistä. Toki sen myönnän että useimmille lyhyys ei ole suosittu piirre ja sitten nämä kaipaavat kompensoimaan jotian muuta että voi kiinnostua esim. juuri muu  yleinen hyvännnäköisyys tai varakkuus, ja on toki niitäkin jotka ei vaan lyhyttä ottaisi vaikka olisi nuoren Tom Cruisen näköinen ja rahaa niin ettei paskalle taivu.

Vierailija
60/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mike Tyson 178cm.

Ok, hyvä tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi