Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun ihmetellään joskus että miksei lyhyelle naiselle kelpaa lyhyt mies

Vierailija
26.03.2021 |

Niin eihän kyse useinkaan ole siitä etteikö vaikka 170-senttinen kelpaisi seurustelukumppaniksi 160-senttiselle vaan siitä kannattaako lyhyen lisääntyä lyhyen kanssa. Jos on vähänkään aikeita lastentekoon, ei kannata tuhlata aikaa. Mullekin tuo kumppanin pituus oli nuorena kriteeri mutta nyt kun olen 40 v, enkä lapsia enää tee, ei pituudellakaan ole juuri merkitystä.

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se on niin kamala kohtalo jälkeläisille, että heistä tulisi lyhyitä, että täytyy löytää pitkä kumppani? Voi ei mitä tuubaa.

Kyllä se vaan tuntuu monelle olevan kamala kohtalo. Tunnen yhden mukavan 163-senttisen miehen. Saa jatkuvasti pakit lyhyytensä vuoksi. Ani harvoin kukaan yrittää edes tutustua kun pituus paljastuu . Mies on jo liki 40 v, tuskin saa perhettä koskaan.

Vierailija
22/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin niin onnellinen jos tämä asia olisi se kaikista pahin vääryys tällä hetkellä 27.3.2021 klo 10.35.

Antaisin koko maskilaatikon siitä että tämä tulisi just nyt, ennen pääsiäistä, ratkaissuksi.

maskeja saa kaupasta, pituutta ei voi ostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, eikös pitkäb naisen sitten kannattaisi valita lyhyt mies jotta saadaan jälkeläisten pituutta alas?? Mutta niin se ei vaan mene.

Ja tunnen muuten veljeslauman jotka ovat siitä välillä 170-186cm. Aika tsäkällä kiinni se pituus. Miten se 170cm muka siittäisi lyhyempiä kuin se 186cm kun samat geenit omaavat?

Identtisillä kaksosilla on samat geenit. Muuten sisaruksilla on enemmän tai vähemmän samoja geenejä. Teoriassa on mahdollista että samoja ei olisi ollenkaan, mutta se on toki todella epätodennäköistä. Ja varsinkin kun molemmat ovat poikia niin luonnollisesti se Y kromosomi joka isältä tulee on sama (jos ei ole mutaatiota tullut tähän väliin)

Pituuteen vaikuttavia geenejä on useissa eri kromosomeissa. Y-kromosomilla ei ole merkitystä veljesten väliseen pituuseroon.

Totta. Lähinnä kommentoinkin tuota väitettä että veljessarjalla olisi samat geenit.

Vierailija
24/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti taktikoi kumppanin pituutta jälkeläisten pituutta miettien?

Itse rakastun kehen rakastun. Varmaan ulkonäöllisetkin mieltymykset siinä taka-alalla vaikuttaa.

Jos

Minä ainakin. Kun on itsekin lyhyt tietää lyhyyden haitat. Jopa auto-onnettomuudet ovat vakavampia lyhyelle, kaikista muista käytännönongelmista puhumattakaan.

Nainen 157 cm.

Vierailija
25/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama mitä joku lyhyt mies ajattelee, enkä koe tarpeen selitellä asiaa mitenkään. Pidän siitä että mies on pitkä ja piste. Eikä sille voi se lyhyt mies yhtään mitään vaikka kuinka itkisi. Ei kiinnosta.

Minullekin on sama mitä joku lihava, elämäm koululainen tai muuten outo nainen ajattelee. En koe tarvetta selitellä mitenkään. Ei kiinnosta.

Vierailija
26/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se on niin kamala kohtalo jälkeläisille, että heistä tulisi lyhyitä, että täytyy löytää pitkä kumppani? Voi ei mitä tuubaa.

Ei lyhyydestä mitään hyötyä ainakaan ole. Yleensä sitä haluaa parhaat mahdolliset lähtökohdat lapsilleen.

Kyllä siitä mahdollisesti vähän hyötyä on ainakin naisille, jos eivät ole ihan mahdottoman pitkiä.

Kerro nyt joku esimerkki, mitä hyötyä.

Vierailija
27/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kärsinyt lyhyydestäni koko elämäni. Tietyt ammatit ovat olleet täysin poissuljettuja pituuteni vuoksi. Muissakin hommissa joudun tekemään paljon enemmän töitä kuin keskipitkätkään. Kipitän hakemaan jakkaraa, kun pidemmät yltävät helposti ilman. Kaupassa käydessä en yllä kaikkiin tavaroihin, mikä on todella noloa aikuiselle ihmiselle, kun en ole edes mikään k**piö, vaan ihan normimittojen sisällä kuitenkin. Joudun huomioimaan pituuteni esim. kotia, autoa ja vaatteita ostaessa. Lihominen tai lihakset näkyy heti lyhyessä varressa, ei montaa kiloa tarvitse kerätä, kun näyttää jo heti läskiltä. Olen myös saanut pakit joiltain miehiltä, koska näytän kuulemma lapselta. Toki olen saanut sitten toisenlaisiakin kommentteja, tosin en sitten tiedä, onko taskuvenus haukkumanimi vai positiivinen.

Kyllä tämä kaikki harmitti niin paljon, että tein lapseni pitkän miehen kanssa. 

Ymmärrän. Ymmärrän erinomaisen hyvin. - Itse olen lyhyt mies, jonka molemmat vanhemmat ja kaikki sisarukseni ovat minua pidempiä , jonka hiusraja pakenee niin, että olen myös kaljuuntuva. Molemmat ominaisuuksia joille en voi itse mitään. - Tai voin tietysti hankkia peruukin, jolla peittää kaljun tai harkita käyttäväni (piilo)korkoja ja kuvitella, että ihmiset pitäisivät minua hieman pidempänä.  Voin siis yrittää vaikuttaa siihen, mitä olen.  Mutta on monia muita asioita, joille voinen enemmän ja joihin olen yrittänyt siirtää enempi tarmoani. Ja vastaavasti olen yrittäny tulla toimeen niiden asioiden kanssa, joille en voi juurikaan mitään. Ei näiden erottaminen tietenkään aina helppoa ole, eikä ole ollut. Mutta minkäs teet. - Harvassa paikassa lyhytkasvuisena saa kohdata yhtä typerryytävää ja satuttavaa ennakkoluuloisuutta kuin tällä palstalla. 

Vierailija
28/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus, synnytys ja lapsen kasvattaminen on niin suuri panostus naiselle että totta hemmetissä sitä valkkaa lapselle tulevia geenejä, vähintään alitajuisesti.

Miehille ei ole niin tarkkaa mihin ruikkii.

Vierailija
29/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin niin onnellinen jos tämä asia olisi se kaikista pahin vääryys tällä hetkellä 27.3.2021 klo 10.35.

Antaisin koko maskilaatikon siitä että tämä tulisi just nyt, ennen pääsiäistä, ratkaissuksi.

maskeja saa kaupasta, pituutta ei voi ostaa

No voi voi. Elämä ei vaan ole reilua. Katkera marttyyrimies on muutenkin tosi haluttava! Not.

Vierailija
30/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lyhyydestä mitään hyötyä ainakaan ole. Yleensä sitä haluaa parhaat mahdolliset lähtökohdat lapsilleen.

Lyhyet miehet elää pitempään. Lyhyempi on myös ketterämpi. Lyhyt voi olla myös nopeampi ja vahmpempi kuin pitemmät ihmiset, ns enemmän räjähtävyyttä. Historian suurimmat taistelijat on olleet lyhyitä miehiä.

Mike Tyson 178cm.

178 cm pitkä mies ei ole lyhyt.

Vierailija
31/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa, kyllä kelpaa lyhyemmätkin miehet! Siinä vaiheessa kun kasvaa henkisesti aikuiseksi, huomaa, ettei pituudella ole yhtään mitään väliä. Nuo tuollaiset laskelmoidut kriteerit kuuluvat... noh, keskenkasvuisuuteen. Tai ehkei ole todellista rakkautta vielä edes kokenut. Koska siinä vaiheessa kun löydät sen oikean sielun, sillä ei ole mitään väliä minkä pituinen toinen on. Ei mitään väliä. 

Vierailija
32/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157cm nainen ja aikanaan ihastunut samanpituiseen mieheen joka lisäksi painoi vähemmän kuin minä. Moni lyhyt mies vaan ei havaitse tilaisuutta siirtyä friendzonesta enempään ja moni nainen ei aloitteellisimmasta päästä

Vierailija
33/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua pari senttiä lyhyempi, 171 cm. Minua ei ole koskaan asia haitannut eikä miestäkään, saan käyttää korkokenkiäkin. 😉 Tytär on jäämässä selvästi meitä lyhyemmäksi (alle 160cm), mutta pojista ei vielä ole tietoa. Mies kovin toivoo, että pojista tulisi pitempiä kuin hän on.

Vierailija
34/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten syntyvyyskin on vähentynyt. Takulla tekee kipeää synnyttää pitkän ja isokokoisen rontin lasta.

Ihan luontaista että pelätään ja moni ei fyysisestikään kestä synnyttää jättiläisten lapsia.

Repeää ihan halki.

Siksi se 170-178cm mies.

Syö vähemmän ja ympäristökin kuormittuu vähemmän. Ei tuhoa huonekaluja horjahtelemalla humalassa kirjahyllyä päin ja riko nojatuolia järkyttävällä painollaan ja kirahvimaisella olemuksellaan.

Muistan kuinka opiskeluaikana eräs nuorukainen 190cm horjahti pyttyä päin, niin pönttö lohkesi ja vettä valui kylppäriin. Onneksi oli lattiakaivo. Sama kaveri rojautti sohvan pohjan rikki.

Jotain rajaa ihmisten jättäläisten jalostukseen.

On säästöä ja ympäristöteko ottaa itselle normaalin mittainen mies.

Se kun nämä isot miehet paskoo pytytkin täyteen ja tukkoon. Kiva aamulla huomata että pytty on tukossa jälleen kun tehdään jättimäisiä pökäleitä ja vedetään päivälliseksi yksi vuuallinen makaronilaatikkoa.

Kuluerä ja vaara lemmikeillekin samassa taloudessa.

Vierailija
35/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kärsinyt lyhyydestäni koko elämäni. Tietyt ammatit ovat olleet täysin poissuljettuja pituuteni vuoksi. Muissakin hommissa joudun tekemään paljon enemmän töitä kuin keskipitkätkään. Kipitän hakemaan jakkaraa, kun pidemmät yltävät helposti ilman. Kaupassa käydessä en yllä kaikkiin tavaroihin, mikä on todella noloa aikuiselle ihmiselle, kun en ole edes mikään k**piö, vaan ihan normimittojen sisällä kuitenkin. Joudun huomioimaan pituuteni esim. kotia, autoa ja vaatteita ostaessa. Lihominen tai lihakset näkyy heti lyhyessä varressa, ei montaa kiloa tarvitse kerätä, kun näyttää jo heti läskiltä. Olen myös saanut pakit joiltain miehiltä, koska näytän kuulemma lapselta. Toki olen saanut sitten toisenlaisiakin kommentteja, tosin en sitten tiedä, onko taskuvenus haukkumanimi vai positiivinen.

Kyllä tämä kaikki harmitti niin paljon, että tein lapseni pitkän miehen kanssa. 

Ymmärrän. Ymmärrän erinomaisen hyvin. - Itse olen lyhyt mies, jonka molemmat vanhemmat ja kaikki sisarukseni ovat minua pidempiä , jonka hiusraja pakenee niin, että olen myös kaljuuntuva. Molemmat ominaisuuksia joille en voi itse mitään. - Tai voin tietysti hankkia peruukin, jolla peittää kaljun tai harkita käyttäväni (piilo)korkoja ja kuvitella, että ihmiset pitäisivät minua hieman pidempänä.  Voin siis yrittää vaikuttaa siihen, mitä olen.  Mutta on monia muita asioita, joille voinen enemmän ja joihin olen yrittänyt siirtää enempi tarmoani. Ja vastaavasti olen yrittäny tulla toimeen niiden asioiden kanssa, joille en voi juurikaan mitään. Ei näiden erottaminen tietenkään aina helppoa ole, eikä ole ollut. Mutta minkäs teet. - Harvassa paikassa lyhytkasvuisena saa kohdata yhtä typerryytävää ja satuttavaa ennakkoluuloisuutta kuin tällä palstalla. 

Onko se ennakkoluuloisuutta jos sanoo ettei ehdoin tahdoin halua lyhyitä lapsia jos on itse kärsinyt lyhyydestään?

Ei se tarkoita etteikö voisi rakastaa ja arvostaa lyhyitä.

Vierailija
36/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama mitä joku lyhyt mies ajattelee, enkä koe tarpeen selitellä asiaa mitenkään. Pidän siitä että mies on pitkä ja piste. Eikä sille voi se lyhyt mies yhtään mitään vaikka kuinka itkisi. Ei kiinnosta.

Minullekin on sama mitä joku lihava, elämäm koululainen tai muuten outo nainen ajattelee. En koe tarvetta selitellä mitenkään. Ei kiinnosta.

Ei tarviikkaan. Kuitenkin tämä pituusasia nostetaan täällä itkun kohteena esille tasaisin väliajoin, enkä ymmärrä miksi? Ei se kenenkään naisen mielipidettä kuitenkaan muuta.

Vierailija
37/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, eikös pitkäb naisen sitten kannattaisi valita lyhyt mies jotta saadaan jälkeläisten pituutta alas?? Mutta niin se ei vaan mene.

Ja tunnen muuten veljeslauman jotka ovat siitä välillä 170-186cm. Aika tsäkällä kiinni se pituus. Miten se 170cm muka siittäisi lyhyempiä kuin se 186cm kun samat geenit omaavat?

Miksi pitkä nainen haluaisi lyhyempiä jälkeläisiä? En minä ainakaan halua. Tosin olen "vain" 176 cm. En tiedä kokeeko esim. 185-senttinen nainen pituutensa haitaksi.

Sinun vanhemmat ainakaan eivät tarpeeksi ajoissa huomanneet, että aina on mahdollista saada todella tyhmiä jälkeläisiä.

Vierailija
38/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet elää pitempään. Lyhyempi on myös ketterämpi. Lyhyt voi olla myös nopeampi ja vahmpempi kuin pitemmät ihmiset, ns enemmän räjähtävyyttä. Historian suurimmat taistelijat on olleet lyhyitä miehiä.

Mike Tyson 178cm.

Ei lasketa pitkäksi länsimaissa. On manletti tasoa. Suomessakin naisten mielestä tuo pituus on lyhyt mieheksi.

T: 177cm mies

Vierailija
39/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos kaikki ruoka-annoksetkin on niin isoja, kun porukkakin on suurta ja mättää suuria määriä luonnonvaroja kitaansa.

Näille jäteille varmasti menee kaksinkertainen määrä kaloreita päivässä.

Vierailija
40/153 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mike Tyson 178cm.

Lyhyet ihmiset sairastelevat enemmän ja elävät lyhyemmän elämän. Myös voimaa on vähemmän lyhyen ihmisen kehossa kuin pidemmän, tosin treenaamalla lyhyestäkin tulee selvästi treenaamatonta pitkää vahvempi.

Suurin taistelija on se, joka ei sorru väkivaltaan, kuten esim. Gandhi.

Itse olen lyhyt. Hyvä puoli tässä on se, että ahtaissa tiloissa, kuten lentokoneessa ja halpabussissa mahtuu penkkiin paremmin ja ruokakulut on halvemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä