Mistä kaikista sairauksista te jotka ette pysty käyttämään maskia kärsitte?
Ketjun tarkoitus ei ole sitten syyllistää tai kiusata ketään, kiitos.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain niin pahan paniikkikohtauksen että olin loppupäivän poissa pelistä. Jos ei ole paniikkiikohtausta koskaan kokenut ei ehkä ymmärrä miksi ei tee tuon jälkeen maskiin mieli koskea
Mulla on taas silleen että maski helpottaa mun paniikkihäiriöitä ja sos.fobiaa.
Ihan sama minulla!
Ei mitään. En vain saa hengitettyä kunnolla. Haukon henkeä kuin kala kuivalla maalla.
Mutta se ei ole varsinaisesti syy siihen miksi en käytä maskia. En käytä koska koska en halua. En halua koska katson se olevan turhaa. Maski ei estä viruksia leviämästä.
Huomattava osa maskin käyttäjistä käyttää maskia väärin, jolloin se on haitallisempi kuin ei maskia ollenkaan.
Atopia. On kokeiltu useampaa eri maskimallia, mikään ei sovi.
Kärsin sairaudesta nimeltä "vapauden arvostaminen". En suostu pitämään maskia. En toisaalta kyllä myöskään lähde ehdointahdoin ketään tartuttamaankaan. Vietän suurimman osan ajastani neljän seinän sisällä erakkona, joten lyhyellä kauppareissulla kerran-pari viikossa en usko tartuttavani ketään. Olen muutenkin vain harvoin sairaana.
Olen terve ja ajatus siitä, että minua syyllistetään ja pakotetaan käyttämään rättiä naamalla aiheuttaa ahdistusta ja tuskaa. En hyväksy rajoitustoimia tässä tilanteessa, joka ei muistuta muuta kuin tavallista infektiotalvea.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkariippuvuus
Olen tämän huomannut - meillä töissä tupakoitsijoita ovat ne, joilla maski haittaa hengittämistä.
Voin tämän ymmärtää koska lopetin itse siksi, että alkoi rasittaa liikaa keuhko-osastoa.
Suosittelen tupakoinnista luopumista. Itselläni oli psyykkinen riippuvuus. Siitä tunnistin, koska meni vähintään kaksi vuotta, että stressitilanteissa saatoin olla kaipaamatta sitä savuketta, vaikka muuten ei ollut mielessäkään.
Olen atoopikko, paniikkihäiriötä sairastava tupakoitsija. Ei ole mitään ongelmaa käyttää maskia töissäkin 8h päivässä, saati sitten kauppareissun ajan 🙄
Mielestäni mikään astma tai keuhkovaiva ei oikeuta maskittomuuteen. Kyseiset ihmiset luulevat etteivät voi hengittää, kyllä pystytte, se on tahdon asia. Ainoa ryhmä kellä voin maskittomuuden ymmärtää on selkeät ihosairaat.
Mua vaivaa rokotehimon puute. Miksi maskiurakoida vuosi puolitoista jos homma palkitaan vain siten että pääsee kokeilemaan mitä ongelmia rokote aiheuttaisi?
En halua morgellonin hiukkasia henkeeni
Atooppinen ihottuma. Maskin kumilenkit pahentavat ihon punaisuutta ja näppylöitä tulee, ja raavin ihon verille. Itse maskin keskiosakin saa kasvoni kukkimaan. Ja tulee ahdistava olo kun suun kautta yritän "läähättää". Silti lähikaupassa max käytän 10-15 minuuttia, mutta pidempiä aikoja en pysty maskia pitämään.
Minulla on paniikkihäiriö ja migreeni, mutta ne eivät ole mitenkään estäneet maskin käyttöä.
Kärsin sopeutumattomuudesta muotioikkuihin ja uusiin villityksiin.
Ei ole mitään sairautta. Miksi käytäisin jotain rättiä ku ei siitä ole mitään hyötyä. Ainakaan koronaa vastaan. Se tulee jos tulee. Mitä sitte
Meillä töissä pari tupakoitsijaa sanoivat että nyt vasta tajunneet miten pahalta heidän hengitys haisee. Siinä kun joutuu sitä omaa henkeä haistelemaan maski päällä.
Mutta joo, meillä pari astmaatikkoa ja pitävät visiireitä.
Jatkuva nälkä - pakko napostella vaikka pähkinöitä jatkuvasti.
Miikka, Helsinki
Minulla paniikkihäiriöön liittyy hengitysvaikeudet ja maskin kanssa alkaa ihan parin minuutin päästä. Mitkä johtaa taas sydämen sykkeeseen ja sitten tulee niin heikko olo että taju meinaa lähteä. Arvatkaa ahdistaako jo muutenkin ja sitten ihmiset kyttää
taittovirhe silmässä. eli käytän silmälaseja ja maskia ei voi käyttää lasien kanssa kylmässä tai jos on tullut kylmästä sisälle
Mulla on sähköallergia.