Onko täällä kellään retroradiota?
Kuunteletko sellaisesta musiikkia ja jos niin millaista musiikkia? Onko sisustuksesi muutenkin retroa? Onko retroradio kotiI sisustuselementti?
Kommentit (11)
Mulla on sellainen ”retro” radio jossa on bluetooth. Pidän sen ulkonäöstä ja sopii mun boheemiin kotiin.
Oli roskiksesta dyykattu radio jostain noin 40-luvulta. Heitin juuri tilanpuutteen vuoksi pois.
Kuunteleeks ihmiset viel musaa RADIOSTA?
Lakukissa kirjoitti:
Oli roskiksesta dyykattu radio jostain noin 40-luvulta. Heitin juuri tilanpuutteen vuoksi pois.
Eiiii .... 😓😭
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Helppoo ku mikä. Juontajat myös kertoo biisin nimen, niin ei tarvi laitteita aikaan kaiveleen, jos haluu tietää biisin nimen
Vierailija kirjoitti:
Nii just hei. Mä kuuntelen vaan soundeja mitkä tulee mun pakaroiden välistä. Luomumusaa.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Eiiii .... 😓😭
15 vuotta se oli koristeena hyllyssä, johto oli poistettu ym. Radio ei todellakaan toiminut. Nyt se ei vaan enää mahtunut mihinkään.
Valitettavasti.
Roadstar retrotyylinen CD-Radio, HIF-1993BT
Tuollainen on.
Vähän muovinen ja halvan tuntuinen mutta tekee kyllä sen minkä lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä päätellen, kuinka paljon on pelkästään kaupallisia kanavia, taitaa kuunnella aika monikin. Kyllä, on myös nettiradioita ja aika monella sellainen myös vaihtoehtona, mutta aivan radioaalloillakin lähetettäviä kanavia riittää.
Up