Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nähnyt kenelläkään OIKEASTI kaunista ja tyylikästä tatuointia?

Vierailija
25.03.2021 |

Kovin ihmiset hehkuttaa kuviaan että "mulla on suomen upein tatska" ja sitten on joku härän kallo tissien päällä..

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Joskus tatuointi voi näyttää hetken hyvältä, mutta se johtuu aina siitä, että kantajansa on poikkeuksellisen hyvännäköinen.

Toisin sanoen kaunis ihminen saa tatuoinninkin näyttämään siedettävältä. Ikävä kyllä me kaikki vanhenemme...

Vierailija
42/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kuva kuin kuva näyttää hyvältä, jos olet 18-vuotias, mutta auta armias tatuointi jollain elähtäneellä 60-vuotiaalla akalla.. hyi

Inhoan muuten tatuointeja

Olen sitä mieltä että tatuoinnit näyttää nimenomaan hyvältä kuuskymppisellä. Jos olisi tarpeeksi rahaa ja voisin olla varma ettei se ole terveysriski, tatuoisin itseni kaulasta varpaisiin. Sitten vois kehdata vaikka mennäkin vanhana biksuissa rannalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vielä nähnyt yhtäkään, tatuoinnit ovat aina suttuisen näköisiä. Näyttää siltä kuin iho olisi likainen. Varsinkin ne harmaasävyiset/mystavalkoiset jotka näyttävät nyt olevan muodissa kun niitä näkyy ihan kaikilla. Ne on pahimpia, niistä ei yleensä saa edes mitään selvää ja näyttää tosiaan siltä kuin ois jossain kurassa tai liassa iho...

Toinen mitkä on kauheita, niin kaikki "hauskat" lapselliset tatuoinnut mitä monet nuoret aikuiset nyt ottaa. Omilla työkavereilla on käsivarsissa esim. Muumeja ja muita sarjakuvahahmoja, rick & mortya, simpsoneita jne. Jotenkin ällistyttää, että naisihminen haluaa tstuoida ihoonsa ikuisiksi ajoiksi jonkun Bart Simpsonin tai Muumipeikon. Eikö oikeasti sitten nelikymppisenäkään harmita joku suttuinen ja kulunut sarjakuvahahmo käsivarressa, kun vaikka bikineissä on lomalla?

Tää. Yhdellä tutulla on jumalattoman kokoinen My Little Pony käsivarressa ja kämmenselässä. Sellainen "Rainbow dash". Eikä mikään tyylitelty tai jotenkin edes huumorikuva, vaan ihan sellainen lapsen värityskirjasta oleva. Ei mitenkään saa edes piiloon, kun pää on siinä kämmenselän puolella, näkyy pitkähihaisen paidankin alta.

Hän on joku 25-vuotias "Tykkään niin kauheasti hevosista, että tää on mun toteemieläin". Toivottavasti on vielä nelikymppisenäkin toteemieläin. Karsean näköinen se on nytkin.

Vierailija
44/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Jari Sillanpää-tattoo. Siltsu-tatuointini on hienosti tehty

Vierailija
45/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävää itsensä tuhrimista. Vie halut, täydellinen turnoff.

Vierailija
46/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vaikka kuinka monta todella hienoa tatuointia, oikeita taideteoksia! Hienoja tatuointeja ei tehdä jokaisessa tatuointipajassa, taitavat tekijät ovat taiteilijoita, joilla on vuosien kokemus.

Kasvotatuoinneista en pidä, enkä itse ottaisi mitään tatuointia. Viimeksi hienoja tatuointeja olen nähnyt ollessani helmikuussa sairaalassa; parillakin hoitajalla ja yhdellä lääkärillä.

Niin, itse olen siis 68- vuotias.

Vierailija
47/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään. (Kirjoitin "tatuointeja on laidasta laitaan" - sepustuksen. )

Vaikka tatuointi olisi jollakulla simppeli tai varojen puutteessa tehty vankilatyyliin, mutta siinä olisi syvyyttä taustalla ja jokainen neulan pisto on kuin piste/muistutus aitouden nimissä, niin siinä on "enemmän".  

Ylihieno tyyli voi näkyä silmiin "wau" -tyylinä, mutta kiitää ohi kuin auto jonka pinta on just vedetty näyttöön. Toisaalta ei tiedetä ihmisistä, joten se mitä nähdään, on vaan se mitä on esillä, yleensä. 

Näkökulmia on joka lähtöön. Ihmisiä ei kannata liikaa tuijotella eikä ottaa tuomitsevaa tai kategorisoivaa katsetta. Maailmaa voi nähdä muutenkin.

Vierailija
48/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kuva kuin kuva näyttää hyvältä, jos olet 18-vuotias, mutta auta armias tatuointi jollain elähtäneellä 60-vuotiaalla akalla.. hyi

Inhoan muuten tatuointeja

Minulla 60-vuotias työkaveri, joka on ottanut käsivarsiinsa värikkäitä kukkia tai perhosia jokaisen lapsenlapsen kunniaksi. Ovat todella hienoja kuvia! Tosin työkaveri on timmissä kunnossa ikäisekseen, käsivarretkin kiinteät, toisin kun itsellä:). Mutta joo, hienoja ja tyylikkäitä kuvia ovat.

Vierailija
49/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt vaikka kuinka monta todella hienoa tatuointia, oikeita taideteoksia! Hienoja tatuointeja ei tehdä jokaisessa tatuointipajassa, taitavat tekijät ovat taiteilijoita, joilla on vuosien kokemus.

Kasvotatuoinneista en pidä, enkä itse ottaisi mitään tatuointia. Viimeksi hienoja tatuointeja olen nähnyt ollessani helmikuussa sairaalassa; parillakin hoitajalla ja yhdellä lääkärillä.

Niin, itse olen siis 68- vuotias.

Hyvä asenne sinulla, iloisuutta/positiivisuutta elämänasenteessä. Voimia vointiin, aurinko on kevään kanssa tulossa. 🔆

Vierailija
50/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole

Vierailija
51/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vielä nähnyt yhtäkään, tatuoinnit ovat aina suttuisen näköisiä. Näyttää siltä kuin iho olisi likainen. Varsinkin ne harmaasävyiset/mystavalkoiset jotka näyttävät nyt olevan muodissa kun niitä näkyy ihan kaikilla. Ne on pahimpia, niistä ei yleensä saa edes mitään selvää ja näyttää tosiaan siltä kuin ois jossain kurassa tai liassa iho...

Toinen mitkä on kauheita, niin kaikki "hauskat" lapselliset tatuoinnut mitä monet nuoret aikuiset nyt ottaa. Omilla työkavereilla on käsivarsissa esim. Muumeja ja muita sarjakuvahahmoja, rick & mortya, simpsoneita jne. Jotenkin ällistyttää, että naisihminen haluaa tstuoida ihoonsa ikuisiksi ajoiksi jonkun Bart Simpsonin tai Muumipeikon. Eikö oikeasti sitten nelikymppisenäkään harmita joku suttuinen ja kulunut sarjakuvahahmo käsivarressa, kun vaikka bikineissä on lomalla?

Tää. Yhdellä tutulla on jumalattoman kokoinen My Little Pony käsivarressa ja kämmenselässä. Sellainen "Rainbow dash". Eikä mikään tyylitelty tai jotenkin edes huumorikuva, vaan ihan sellainen lapsen värityskirjasta oleva. Ei mitenkään saa edes piiloon, kun pää on siinä kämmenselän puolella, näkyy pitkähihaisen paidankin alta.

Hän on joku 25-vuotias "Tykkään niin kauheasti hevosista, että tää on mun toteemieläin". Toivottavasti on vielä nelikymppisenäkin toteemieläin. Karsean näköinen se on nytkin.

Hänellä on suloisuutta sielussa. Yhteys sinne ja muistutus iholla. Toivottavasti hän pitää sen eikä ole moksiskaan. 

Vierailija
52/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inuiteilla on kauniita käsivarsiin tehtäviä perinnetatuointeja. Naamatatuoinneista en taas sitten välitä.

Vierailija
53/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tatuointeja ole ja tuskin ikinä otankaan, mutta ihailen silti hyvin tehtyjä tatuointeja. Tyyleistä miellyttää eniten old school, esimerkiksi nämä uudemmat vesiväritatuoinnit ja miniatyyrin kokoiset musta-harmaat eivät miellytä silmääni ja epäilyttää, miten ne vanhenevat. Harmi vaan, että suurin osa tatuoinneista on huonosti tehtyjä, vain pieni murto-osa tatuoijista on oikeasti taitavia.

Vierailija
54/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus artikkelin syövän takia rintansa menettäneistä naisista jotka ei halunneet silareita ja ottivat rintaansa sen sijaan ison tatuoinnin. Ne tatuoinnit oli upeita.

Vierailija
55/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakin. Vaikka pidän tatuoinneista en pidä sellaisesta "iho täyteen kuvia" tyylistä. Muutama harkittu kaunis/tyylikäs kuva harkitussa paikassa on hienoa taidetta. Omassa kuvassa on itselle tärkeää symboliikkaa.

Mun mielestä taas yksittäiset tatskat näyttää turhilta eksyneiltä suhruilta. Joku hyvin tehty koko käden tatska voi olla hieno.

En ymmärrä niitä halvalla teetätettyjä tekeleitä, joita ovat niin rumia etteivät samat ihmiset eivät varmasti laittaisi vaikkapa tauluna seinälle. Mitälie muotopuolia leijonia ja vänkyröitä muotokuvia. Jotenkin ihmiset sokaistuvat laadulle kun kyseessä on tatska, kaipa halutaan vain joku leima laadusta välittämättä.

Vierailija
56/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artist Turns Childhood Pictures Into Stylish Tattoos So You Always Have Those Happy Memories On Your Skin

”Artisti tekee lapsuudenkuvista tyylikkäät tatuoinnit niin voit kulkea aina iloiset muistot ihollasi”

https://www.demilked.com/retro-minimal-childhood-tattoos-alican-gorgu/

Tossa on pari aika söpöä, ainakin aiheen puolesta.

Vierailija
57/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vois nyt vaikka ensiksi laittaa Google kuvahakuun: photo realistic tattoos ja tulla sitten väittämään että ovat ihan hirveitä...

Ovat. Mitä muuta halusit tietää?

Vierailija
58/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All Blacksien Sonny Bill Williamsilla on oikeasti hieno tatuointi kädessä oikeassa väsivarressa. Hän on maori ja tatuointi on sen mukainen.

Myös latinoartisti Maluman tatuoinnit on taitavasti tehty.

Vain maorimiehillä tatuoinnit näyttävät hyviltä.

Vierailija
59/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

All Blacksien Sonny Bill Williamsilla on oikeasti hieno tatuointi kädessä oikeassa väsivarressa. Hän on maori ja tatuointi on sen mukainen.

Myös latinoartisti Maluman tatuoinnit on taitavasti tehty.

Vain maorimiehillä tatuoinnit näyttävät hyviltä.

Olet vaan nähnyt sen jonkin elokuvan, jossa oli maorimiehiä ja jotain taistelemisesta esihistorian nimiin. Siitä tuli fiilinki että heillä on syy ja oikeus tyyliinsä ja karuihin piirteisiin sopii esteettisesti se tyyli, jota siihen tehdään. 

Mielipiteitä on. Ihan virkistävää että on hillittömiäkin näkemyksiä. "Musiikki ei ole musiikkia ellei se ole heviä." Jne. :D

Vierailija
60/121 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin näkee oikeasti taidokkaasti tehtyä tatuointia.

Tätä minä aina ihmettelen näissä keskusteluissa. Mistä te, joilla ei ole yhtään tatuointia ettekä tiedä tatuoinneista juuri mitään, muka tiedätte mikä on hyvin tehty ja mikä ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi