Onko kukaan nähnyt kenelläkään OIKEASTI kaunista ja tyylikästä tatuointia?
Kovin ihmiset hehkuttaa kuviaan että "mulla on suomen upein tatska" ja sitten on joku härän kallo tissien päällä..
Kommentit (121)
Ja tuollaiset asioihin fakkiutuneet ihmiset, jotka kulkee laput silmillä, aivopestyinä, luullen olevansa jotenkin moraalisesti parempia ihmisiä...
Hyissaaddana.....
Eläviä robotteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin näkee oikeasti taidokkaasti tehtyä tatuointia.
Tätä minä aina ihmettelen näissä keskusteluissa. Mistä te, joilla ei ole yhtään tatuointia ettekä tiedä tatuoinneista juuri mitään, muka tiedätte mikä on hyvin tehty ja mikä ei?
Varmaan samalla tavalla vaikkei ollakaan taulunomistajia niin nähdään mitkä taulut on miljoonstauluja ja mitkä tusinatauluja. Taiteilijan kyvyt ratkaisevat.
Ei kukaan keskiverto sukankuluttaja tunnista arvotaulua ei-arvotaulusta. Siksihän juuri ne mummon vintiltä löytyvät taulut viedään ammattilaisen arvioon. Toki kaikilla ihmisillä on oma silmänsä sille, mikä näyttää kauniilta ja taidokkaalta, mutta se on subjektiivista.
Itselläni on melko paljon tatuointeja ja olen myös kiinnostunut niiden tekemisestä. Katson usein Ink Master - ohjelmaa, jossa tatuoijat kisaavat keskenään ja kokenut tuomaristo arvostelee heidän töitään. Usein kyllä näkee heti mistä työstä tulee kehuja ja mikä ei mennyt niin justiinsa, mutta usein myös käy niin että katson jostain tatuoinnista että onpas hieno, mutta tuomaristo löytää siitä ties mitä teknisiä virheitä (eli huonosti tehty sanan varsinaisessa merkityksessä) mitä en itse huomaa ollenkaan, kun en ole tehnyt tatuointeja eikä silmää niin pienille teknisen toteutuksen asioille ole ollenkaan. Vastaavasti joskus katson että no tuopa ei ole ihmeellinen, mutta tuomaristo sitten ylistääkin sitä miten loistavasti tatuointi on toteutettu ja onpas tasaista jälkeä yms.
Pointtina siis se, että maallikko ei kyllä oikein osaa sanoa, mikä on "hyvin tehty" tatuointi ja mikä ei. Myös väite siitä, että suurin osa tatuoinneista on "huonosti tehtyjä" on aika naurettava, koska suomessa on paljon todella hyviä ja palkittujakin artisteja, jotka kyllä osaavat hommansa. Eri juttu sitten on kuka tykkää mistäkin. Vähän kuin niiden taulujen kanssa: ei sitä heti erota onko joku arvotaulu vai ei, mutta sen kyllä jokainen näkee, miellyttääkö taulu itseä vai ei.
Googlaa vaikka ikuisesti iholla Feissarimokista. Mieti sen jälkeen uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä ystävälläni on todella hillitty tyyli yms, olimme saunomassa isomall naisporukalla ja hänellä oli jalassa nilkan yläpuolella kaunis tatuointi jossa luki lastensa nimet ja oli kaunista kuviontia muutenkin.
Kuva muistutti tälläistä https://images.app.goo.gl/2hyCqdwdAwzPuPji7
Kiva idea pitää muistilista mukana, jos pelkää, että muuten unohtaa lastensa nimet. Peukutan.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä ystävälläni on todella hillitty tyyli yms, olimme saunomassa isomall naisporukalla ja hänellä oli jalassa nilkan yläpuolella kaunis tatuointi jossa luki lastensa nimet ja oli kaunista kuviontia muutenkin.
Kuva muistutti tälläistä https://images.app.goo.gl/2hyCqdwdAwzPuPji7
Voi hyvä jumala sentään... Puistatus.
Olen varmaan.. Vaikka en nyt muista.. Joku pieni herkkä varmaan ok. Ja joskus jotkut pinup-tyyppiset sopineet asusteineen.
Joku harppaus tässä tapahtunut, kun niin monella on tatuointeja, ja etenkin niitä isoja, koko käden, reiden etc. Peittämiä. Harvoilla ovat mielestäni oikeasti erityisen hyvännäköisiä. No jokainen tehköön mitä haluaa; tuntuu vain enemmän joltain muoti-ilmiöltä. 🤷♀️
VANHAIN KODILLA NÄKEE TOSI KAUNIITA VOI JO ASENNOITUA KANTAJAANSA TIETYLLÄ VARAUKSELLA. ITSEENSÄ PIIRRELLYT OVAT ALA KASTIA NIIN KUIN KUULUUKIN. "KOVA" JÄTKÄ ON SAMOISSA VAIPOISSA 3VRK. SIINÄHÄN PULLISTELEE PASKOJAAN
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaiset asioihin fakkiutuneet ihmiset, jotka kulkee laput silmillä, aivopestyinä, luullen olevansa jotenkin moraalisesti parempia ihmisiä...
Hyissaaddana.....
Eläviä robotteja.
Kummat, tatuoidut vai ei-tatuoidut?
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan.. Vaikka en nyt muista.. Joku pieni herkkä varmaan ok. Ja joskus jotkut pinup-tyyppiset sopineet asusteineen.
Joku harppaus tässä tapahtunut, kun niin monella on tatuointeja, ja etenkin niitä isoja, koko käden, reiden etc. Peittämiä. Harvoilla ovat mielestäni oikeasti erityisen hyvännäköisiä. No jokainen tehköön mitä haluaa; tuntuu vain enemmän joltain muoti-ilmiöltä. 🤷♀️
Minusta on vaan kiva, että tatuoinnit yleistyvät, eikä se tee niistä yhtään vähemmän hienoja. Itsellä tatuoinnit ovat auttaneet valtavasti oman kehonkuvan kanssa, olen kuullut monilta samankaltaisia ajatuksia. Tatuoinnit ovat hyvin henkilökohtainen juttu vaikka ne ovatkin näkyviä, ja hyvä vaan että useampi ihminen saa niistä nykyään nauttia kun ei tuomita niin herkästi enää.
Liian valtavirtaa nykyisin.
En tykkää enää.
Halpa vaikutelma kun kaikilla on.
Onneksi en ome ottanut yhtään.
When people ask me why I don’t have any tattoos, I ask them: “Would you put a bumper sticker on a Ferrari?”
Vierailija kirjoitti:
Liian valtavirtaa nykyisin.
En tykkää enää.
Halpa vaikutelma kun kaikilla on.Onneksi en ome ottanut yhtään.
Sitten et varmaan tykkää myöskään värjätyistä hiuksista, meikistä tai korvakoruista? Kun kaikilla on ja näyttää halvalta.
Voi ei, minulla on tatuointi, eli teidän mielestä minua saa nyt haukkua ja kiusata. Anteeksi, kun tajunnut kysyä kaikilta maailman ihmisiltä mielipidettä, varsinkin teidän joiden mielestä tatuointi on niin hirveä asia (ja mielipiteennehän on se AINUT oikea) , että minun pitäisi päättää päiväni nyt samantien.
Joillakin rokkityypeillä tatuoinnit voi näyttää hyvältä. Mutta perusmammalla on aika kamala. Ollaan niin räväkkää ja persoonallista että. Tunika ja legginssit ja sitten niskassa joku kulunut töherrys. Tyylikästä.
Ja mikä siinä on, että etenkin lihavat naiset ottavat rintojensa alueelle tatuointeja? Ei ne tassunkuvat näytä hyvältä lihavien riippurintojesi päällä.
Suurimmalla osalla tuntemistani naispuolisista on tatuointeja. Siksi en voi koskaan sanoa ääneen todellista mielipidettäni niistä. Aina kehun, kun joku ylpeänä näyttää uutta leimaansa.
Vistoa touhua. Ja miltä näyttävät vanhempina kun iho on lapin saappaan näköinen?
Kaikista vaikein on tajuta lasten nimiä, kuka haluaa ulkopuolisten tietävän että hänellä on kolme lasta "Meea Mimmi ja Miska". Vai onko se muistilista itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tatskat ovat kammottavia👹👹
Aivan samaa mieltä.
Eilenkin oli Natalia Suomela telkkarissa.
Kaula aivan tatuoitu,jotain kukkia😡
Että oli kammottavan näköistä.
YÖK YÖK👹
Vierailija kirjoitti:
When people ask me why I don’t have any tattoos, I ask them: “Would you put a bumper sticker on a Ferrari?”
Se oli hyvä vastaus.
Se on näköjään niin, että jos av mamma on päättänyt inhoavansa jotain, niin se vaan inhoaa ja mikään syy ei muuta sitä mielen pinttymää.