Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nähnyt kenelläkään OIKEASTI kaunista ja tyylikästä tatuointia?

Vierailija
25.03.2021 |

Kovin ihmiset hehkuttaa kuviaan että "mulla on suomen upein tatska" ja sitten on joku härän kallo tissien päällä..

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä tosi tiukkapipoista porukkaa...

Ai joa ei tykkää esteettisesti samoista asioista kuin sinä, niin on tiukkapipoinen? Eiköhän kaikilla ole oikeus mielipiteeseen. Minun mielipiteeni on myös, että puhdas ja töhrimätön iho on kaunein.

Vierailija
22/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vois nyt vaikka ensiksi laittaa Google kuvahakuun: photo realistic tattoos ja tulla sitten väittämään että ovat ihan hirveitä...

Hirveitä ovat. Entä nyt.

Ihminen ei ole mikään mainostaulu, ainakaan minun mielestä.

Sillehän ei voi mitään, jos satut olemaan kapeakatseinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kerran yhdellä miehellä nähnyt tosi hienon tatuoinnin. Harmi, että yleensä harvoilla on hyvännäköisiä kuvia, sitä samaa pskaa kyllä on.

Totta. En ole nähnyt livenä yhtään hienoa tatuointia, pinterestistä ym netistä niitä kyllä löytyy. Jonkinlaista taiteellista jälkeä ja sommittelutaitoa vaatisin, jos päästäisin jonkun käyttämään ihoani piirustuspaperina.

Vierailija
24/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuva kuin kuva näyttää hyvältä, jos olet 18-vuotias, mutta auta armias tatuointi jollain elähtäneellä 60-vuotiaalla akalla.. hyi

Inhoan muuten tatuointeja

Vierailija
25/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi olen nähnyt. Molemmat ulkomailla.

Vierailija
26/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun sisko otti nilkkaan rukousnauhan, ketju kiersi nilkkaa ja risti laskeutui jalkaterän päälle. Kuvan aihe liittyi yhteen lomaan ja ite kuva oli tosi hienosti tehty. ja naisellinen. Mutta sitten sisko otti toisen kuvan ja kolmannenkin eikä niillä uusilla ollut mitään tarinaa, kunhan piti saada lisää mustetta. Pahinta oli kun päätti että liikkeessä on liian kallista ja alkoi käydä jollain autotallitatuoijalla! Kuvien laatu laski kuin lehmän häntä."

Uusi käsite syntynyt vauvapalstalla : autotallitatuoija.

1 sana kertoo kaiken.

Vierailija
27/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, työkaverillani pastelisävyinen vesivärityyliin tehty kettu olkapäässä. On kuin maalaus!

Vierailija
28/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Noloja ovat. "Hei, ollaan kaikki silleen siististi kapinallisia ja epäsovinnaisia individualisteja, mutta kaikki samalla tavalla, eiks joo?"-meininkiä. 

Itse kun otan sen ensimmäisen tatuointini, ei siinä ole mitään kapinaa, sehän on parhaimmillaan taidetta (oma intressi on photorealismissa).

T. Nelikymppinen

Vierailija
29/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vois nyt vaikka ensiksi laittaa Google kuvahakuun: photo realistic tattoos ja tulla sitten väittämään että ovat ihan hirveitä...

No minä katsoin, ja todellakin ovat hirveitä :D en ikinä ottaisi nahkaani tuollaisia.

Kun laitoin tuon haun, niin samalla se tarjosi photo realistic tattoo ageing - miksiköhän... kannattaakohan sun katsoa myös se?

Vierailija
30/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen en pidä tatuoinneista yhtään enkä sellaista itse ottaisi, mutta olen nähnyt muutamilla naisilla ihan tyylikkään näköisiä tatuointeja. Mikä erikoisinta, ovat olleet vielä aika isoja tatuointeja, mutta eivät kuitenkaan mitään sattumanvaraisesti jonnekin läiskäistyjä tuherruksia.

Harvinaisia ne kauniit ja tyylikkäät kuvat kuitenkin tuntuvat olevan. Mutta jos joku noista tatuoinneista tykkää niin kiva hänelle ja mitäpä se minun elämääni haittaisi sitten. Onpahan niiden kuvien tekijöillä töitä.

Vierailija
31/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun laitoin tuon haun, niin samalla se tarjosi photo realistic tattoo ageing - miksiköhän... kannattaakohan sun katsoa myös se?

Joo katsoin.

Satutko tietämään, että se vaikuttaa paljon asiaan, kuinka "hyvin" kuva on tehty, sekä minkälainen asiakkaan iho on ja miten se iho sattuu muuttumaan ikääntyessä?

Toiset pitää kuvistaan ja ihostaan parempaa huolta.

Vierailija
32/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää otta jonkun julkkisen pää olkapäähän? tai sitten siivet selkään tatska? ihan naurettavaa tai joku voimaeläin.

mutta tolla laulajalla on ihan siistei

https://www.google.com/search?q=xavier+rudd+tattoos&sxsrf=ALeKk01XSAhFA…

Vierailija
34/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tasan kerran elämässäni kauniin tatuoinnin - mutta en Suomessa. Olin Japanissa lomamatkalla ja kävin katsomassa kabaree-esitystä. Yhdellä vähäpukeisella tanssijalla oli tatuoituna kaunis hento köynnös joka kiemurteli koko vartalon poikki. Kyseinen tatuointi _koristi_ mielestäni naisen vartalon muotoja hyvällä tavalla - tosin kaunis hän olisi toki ollut ilmankin.

Suomessa en ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa, ja epäilen riittäisikö suomalaisten tatuoijien (tai asiakkaidensa) tyylitaju luomaan mitään niin esteettistä. Tuskinpa. Täällä perähikiällä halutaan vetää raajat täyteen isoja leimoja, mieluiten mahdollisimman aggressiivisia ja moneen kertaan kierrätettyjä kuva-aiheita.

Vierailija
35/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temppareissa oli juuri kaikki varatut naiset poreammeessa. JOKAISELLA oli tatuointeja.

Oli upeita tatskoja! Jokaisen miehen märkiä unia nuo naiset.

Vierailija
36/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo katsoin.

Satutko tietämään, että se vaikuttaa paljon asiaan, kuinka "hyvin" kuva on tehty, sekä minkälainen asiakkaan iho on ja miten se iho sattuu muuttumaan ikääntyessä?

Toiset pitää kuvistaan ja ihostaan parempaa huolta.

Jos kerran vuodessa näkee ihmisen, jolla ihan jees kuva, niin kerran kymmenessä vuodessa näet ihmisen, joka sitä ihoaan myös hoitanut, että kuvat näyttää edes kohtuullisen siisteiltä. Mut enpä usko, että leimojen ottajia edes kiinnostaa, miltä näyttävät viiskymppisinä ja vanhempina.

Vierailija
37/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

All Blacksien Sonny Bill Williamsilla on oikeasti hieno tatuointi kädessä oikeassa väsivarressa. Hän on maori ja tatuointi on sen mukainen.

Myös latinoartisti Maluman tatuoinnit on taitavasti tehty.

Vierailija
38/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin näkee oikeasti taidokkaasti tehtyä tatuointia.

Vierailija
39/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppäri Evellä on hauska tatuointi rinnuksissa. Jotenkin sopii persoonaan hänelle.

https://www.google.com/search?q=rapper+eve+tattoo&prmd=ivsn&sxsrf=ALeKk…

Vierailija
40/121 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja on laidasta laitaan. Makuja on monia. Kauneuskin nähdään niin eri lailla. 

Itse koen merkitykselliset tatuoinnit hyvinä. Taidollisesti huippu-upeita tatuointeja näkee harvoin jos missään. Mutta jos ei merkitystä, niin jotenkin tyhjää taidetta pitäjällään, mutta ei siinäkään mitään. 

Luulen että jos ihmisessä on luovuutta, hän pystyy näkemään tatuointien kirjon ja hän pystyy näkemään luovasti kauneutta ja mielenkiintoisuutta. 

Minulla on 1 tatuointi, se ei ole huippu-top-maailman-parhaat-tasoa mutta se on silti kaunista ja se on koskematonta, ja yleensä näkymättömissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän