Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos maskipakko tulee, miten terveydellinen este todistetaan?

Vierailija
25.03.2021 |

Vaadintaanko lääkärinlausunto ja jos vaaditaan niin millainen? Riittääkö pelkkä diagnoosi esim. astmasta vai täytyykö lääkärin erikseen todeta, ettei maskin käyttö onnistu? Vai jättääkö poliisi sakottamatta kaikkia jotka tietää mihin kannattaa vedota?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaikeasti erilailla sairaita lähipiirissäni. Kaikki käyttää maskia. En usko yhdenkään maskittoman selityksiin.

Minulle on ihan sama, mitä sinä uskot. Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään arvoa.

Vierailija
22/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi astmaatikko ei voisi käyttää maskia?

Mä kyllä tavallisesti pystyn. Tänään kuitenkin ahdisti koko päivän enemmän tai vähemmän, niin juuri tänään se ei onnistunut. Eli voi olla ihan siitä kiinni millainen päivä sattuu olemaan.

Ps. Ahdistus ei johdu koronasta vaan siitepölystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi astmaatikko ei voisi käyttää maskia?[/quote

Voin toki käyttää mutta tällä hetkellä tilanne on se että olen sen jälkeen kohta kuormittamassa terveydenhuoltoa. Astma- ja allergialääkitys on jo tapissa ja vaikka katupöly- ja siitepölyaika ei ole alkanut vielä kunnolla pefmittari näyttää alle 300 arvoja. En tiedä mitä maskissa on mutta alkaa aina kutittaa keuhkoja ja seuraavat muutama päivä menee limaa ulos yskiessä niin että pelkään välillä tukehtuvani. Useampikin aamu on alkanut oksentamisella kun koitan kakoa yön aikana kertyneitä limoja ulos.

Vierailija
24/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroonisesta astmasta ja muusta vastaavista keuhkosairauksista kuten keuhkoahtaumasta kärsivät saavat erikoiskorvauksen lääkkeistä, joten heidän kelakorteisssaan on tunnus se 203. Sen näyttäminen varmaan riittää. Tosin keuhkoahtaumaa sairastava isäni, jolta on poistettu toinen keuhko, voi ihan hyvin käyttää maskia. Hmm...

Minäkin sairastan vaikeaa astmaa ja monia allergioita, mutta voin käyttää paperimaskia (joka ei paljon suojaa). Kaupassa käyn FFP2-maskin kanssa, mutta nopeasti, koska vaikeuttaa liikaa hengitystä.

Vierailija
25/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaikeasti erilailla sairaita lähipiirissäni. Kaikki käyttää maskia. En usko yhdenkään maskittoman selityksiin.

Minulle on ihan sama, mitä sinä uskot. Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään arvoa.

T: lumihiutale

Vierailija
26/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei v i t u n ikenien vertaa kiinnosta sun uskomiset.

Voit vapaasti kääriä m a s k i s i rullalle ja tunkea sen sinne minne ei a u r i n k o p a i s t a.

Välilyöntihullulla meni tunteisiin :D

Vierailija
27/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9, ei pidä olla,ja lain mukaan poliisilla ei ole oikeus nähdä kenenkään terveystietoja

Kyllä pitää ja kyllä on.

Vierailija
28/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sanaan pitää luottaa.

Ei näiden pähkinä-Miikkojen sanaan ole luottamista. Valehtelevat ummet ja lammet, ettei vaan tarvi pitää maskia. Oikeuksia näillä riittää omasta mielestään riittää, velvollisuuksia ei niinkään.

Vierailija
29/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sanaan pitää luottaa.

Ei näiden pähkinä-Miikkojen sanaan ole luottamista. Valehtelevat ummet ja lammet, ettei vaan tarvi pitää maskia. Oikeuksia näillä riittää omasta mielestään riittää, velvollisuuksia ei niinkään.

Olisiko parempi, että kaikki pähkinä-Miikat varaisi ajan terveyskeskuslääkärille ja vaatisi päästä tutkimuksiin, joiden avulla voi välttyä sakoilta? Julkisella olisi velvollisuus tutkia jokainen halukas, jos maskipakkosakkojen välttämiseen vaaditaan lääkärinlausunto.

Vierailija
30/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa kenenkään sanomisiin. Sananvapaus on sellainen perusoikeus, että niin kauan kun ei riko lakia, tulee kaikin tavoin ylläpitää sanavapautta.

Miksi media, hallitus rajoittaa sananvapautta? Onko kenties jotain salattavaa. Äänestäkää vaaleissa perusoikeuksia puolustavia.

Maskien haittavaikutuksista on niin paljon tietoa, että tutkikaa asioita. Maski on haitallista jokaiselle käyttäjälleen. Vuosi sitten samat tahot perustelivat, ettei maskeja tule käyttää. Tiede myös tukee väittämää. Suu, iho ja keuhkoinfektiot räjähtäneet puhumattakaan happitasojen laskusta aiheutuvat ongelmat.

Jos väitätte, että maski suojaa virusta vastaan niin olette joko aivopestyjä tai tyhmiä!

T. Lääkäri ihmisten terveyden puolesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi