Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville erään julkkishaukkujan henkilöllisyyden!

Vierailija
25.03.2021 |

Kyseessä on eräs joka haukkuu täällä säännöllisesti julkisuuden henkilöä/henkilöitä😆 Nyt voin naureskella hänelle kassajonossa ja katsoa, kun ostaa mässyä.

Kommentit (45)

21/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite voit saada ilmi käyttäjänhenkilöllisyyden.Poliisiasia ,mistä vuotaa. 

Henk. kohtaisesti en välitä vaikka tiedän että joka on seurannut minun IP osoitetta ja tietää minun henkilöllisyyden. Ei minulla ole mitään salattavaa. 

Vierailija
22/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro HETI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakukakalukakukakukskuks...

Vierailija
24/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, pitäisikö lähettää hänen valikoituja kommenttejaan eräästä julkkiksesta (joita on sairaalloisen paljon) eräälle toiselle henkilölle. Siinä paljastuisi melko likainen ajatusmaailma.

Ap

Vierailija
25/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennu-koira? Varmaan ainakin tapaa paljon julkkiksia, joita haukkua.

Vierailija
26/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sait selville?

Öh, no sanotaanko, että minulla on outo ja värikäs tuttavapiiri ja epätavallisia taitoja.

Sain selville kuka olet! Harry Potter! Tai se paksu metsäläinen Hagrid. Jompikumpi, sama ip-osoite.

Et sinä kenenkää iipparia näe. 

Vierailija
27/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, pitäisikö lähettää hänen valikoituja kommenttejaan eräästä julkkiksesta (joita on sairaalloisen paljon) eräälle toiselle henkilölle. Siinä paljastuisi melko likainen ajatusmaailma.

Ap

Kommentteja on sairaalloisen paljon , 😆 ei julkkiksia tässä tapauksessa

Vierailija
28/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä tulen tulevaisuudesta, kerron että AP valehtelee eikä hänellä ole ollut koskaan elämää.

Vierailija
29/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä sain selville kuka on se kassajonossa naureskelija.

Vierailija
30/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus.

Kyse lienee pikkujutusta. Älä tee rikosilmoitusta. Jatka omaa elämääsi. Älä sotkeudu mihinkään. Pysy erossa harmeista.

Vierailija
31/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berlari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus.

Kyse lienee pikkujutusta. Älä tee rikosilmoitusta. Jatka omaa elämääsi. Älä sotkeudu mihinkään. Pysy erossa harmeista.

Älä huoli, pysyn kyllä. Olen varovainen.

Vierailija
32/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hirmuinen trölli, on mulla metsässä tölli.

Ap

Vierailija
33/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip-osoitteiden urkkiminen on laitonta. Vain poliisi saa niitä selvittää.

Toisekseen se onko kyse kunnianloukkauksesta, tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä, riippuu ihan miten tätä oletettua julkkista on "haukuttu". Mediassa esillä olleista artikkeleista, haastatteluista ja esiintymisistä keskusteleminen, vaikka olisi eri mieltä tai kriittinen, ei ole laitonta. Yksikään julkisuuden henkilö ei voi vaatia, että hänestä käytävä julkinen keskustelu on vain positiivista. Varsinkin jos on itse mokaillut.

Vierailija
34/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berlari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus.

Tee rikosilmoitus, jos kyse on jonkun henkilön elämän pilaamisesta. Nuo trollit eivät lopeta, jos kukaan ei puutu siihen.

T: sivusta

Vierailija
35/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä , kävin varmistamassa erään tosiasian tämän henkilön historiasta , en siksi vastaillut hetkeen.

En ole ainakaan vielä tekemässä ilmoitusta poliisille tästä henkilöstä. vihapuhetta hän on kyllä levittänyt, ja paljastanut likaisen ajatusmaailmansa. En kuitenkaan vielä tiedä, onko syyllistynyt rikokseen. Katsotaan.

Vierailija
36/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taisin bongata yksi päivä Facebookista sen yhden tyypin, joka jauhaa täällä Putinin trolleista. Ihan omalla nimellä jauhoi samasta asiasta Facessa. En usko että vastaavia on Suomessa kahta.

Vierailija
37/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen kassakokokokokoko?

Vierailija
38/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taisin bongata yksi päivä Facebookista sen yhden tyypin, joka jauhaa täällä Putinin trolleista. Ihan omalla nimellä jauhoi samasta asiasta Facessa. En usko että vastaavia on Suomessa kahta.

Voi niitä ehkä olla. En tiedä.

Vierailija
39/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap : en ole mikään stalkkeri-persoonallisuus. On kuitenkin outo ajatus ,että voin mennä erääseen paikkaan ja katsella tätä vihapuhujaa , niin että hän ei tiedä että tiedän.

Vierailija
40/45 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt, kenestä julkkiksesta on puhunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi