Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satu Taiveaho asumusero

Vierailija
25.03.2021 |

Mitäköhän tapahtui, alle vuosi oltu naimisissa? Nopeasti kaikki tapahtui, harmittaa sijoituslapset joilla edelleen aika tuulinen elämä.

Kommentit (305)

Vierailija
181/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on vaan enemmän näitä sielunkumppaneita kun muilla. Seuraavaksi kannattaa etsiä joku joka ei ole sielunkumppani kun se ei näköjään toimi.

Tässä muuten voi olla perää? Kaksi Satunsieluista yhdessä vaan ei toimi?

Vierailija
182/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain erikoista on ihmisen persoonassa, joka haluaa paistatella julkisuudessa, jokaisen uuden suhteensa kanssa.

Ei ole normaalia, ei ole. Luulisi, että yksityisyyttään suojataan viimeiseen asti, eikä retostella kun on löytynyt uusi rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tatuointijuttu on minusta suoraan sellaista kaninkeitto-osastoa. Karmivaa.

Mikä kaninkeitto?

Arvelen, että vastaaja viittaa tässä Vaarallinen suhde-elokuvaan. Pääosissa Michael Douglas ja Glenn Close.

Vierailija
184/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä on vapaana keski-iässäkin, koska ovat eronneet vähemmän hyvästä naisesta.

ne ei ole kauaa vapailla markkinoilla

Aitosuomalainen mies häviää sukupuutossamme ensin.

Vierailija
185/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on tuttavissa ja suvussa ketä herjata ja panetella niin ainakin tiedän ja tunnen kenestä on kysymys, ja siitä huolimatta en heidän elämästään tiedä kun hitusen pintaraapaisua. Joten täällä pidän turpani kiinni.

Mä en tiedä kenestäkään sukulaisestani niin paljon arkaluontoisia asioita kuin Sadusta. Ja ne kaikki hän on itse kertonut lehtien sivuilla.

Vierailija
186/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on tuttavissa ja suvussa ketä herjata ja panetella niin ainakin tiedän ja tunnen kenestä on kysymys, ja siitä huolimatta en heidän elämästään tiedä kun hitusen pintaraapaisua. Joten täällä pidän turpani kiinni.

Mä en tiedä kenestäkään sukulaisestani niin paljon arkaluontoisia asioita kuin Sadusta. Ja ne kaikki hän on itse kertonut lehtien sivuilla.

No nyt voit olla ylpeä nainen että sinulla on tälläista tietoa paljon. Sitä voi johonkin tarvita... 😂

Vierailija
187/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän mies otti Satu Kirsikka tatuoinnin suunnilleen kuukauden jälkeen kun tapasivat. SE jos mikä on niin iso varoitussignaali että tämä pikaero ei tullut mitenkään yllätyksenä.

Eikös tämä Satu pitänyt tätä ko. tatuointia selkeänä sitoutumisen merkkinä?

Vierailija
188/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika levotonta tuntuu arki olevan.

Toivon että et ole kovin huolestunut ja levoton sinäkään, kun on kaunis aurikopäivä. 😂

Vierailija
189/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta oli mukava lukea just Leena Harkimosta, kun hän on pitänyt oman kotinsa ja perhe-elämän lasten kanssa ilman uutta puolisoa. Musta olisi ollut ihanaa, jos omakin äiti olisi tehnyt näin. Meille muutti

äidin mies, kun olin alle 10v ja se ei tuntunut kivalta, vaikka mies kaikin puolin hyvä ihminen onkin ja tällä hetkellä 30 vuotta myöhemmin äitini omaishoitaja.

Jos mulla ja miehelläni sattuisi ero tulemaan, aikoisin ehdottomasti asua lasten kanssa keskenään, kunnes olisivat aikuisia. Voihan sitä seurustella ja olla parisuhteessa ilman, että asutaan saman katon alla. Lapsilla pitää olla oikeus omaan kotiin ilman, että sinne tupsahtaa joku ventovieras samaan aamupalapöytään leikkimään perhettä.

Olen tavallaan samaa mieltä, mutta toisaalta näköjään äitisikin tapauksessa kyse on oikeasta elämänkumppanista eikä mistään ”äidin poikaystävästä” joka vaan tulee leikkimään jotain perhettä.

Tekin olette olleet sen verran pieniä kun äitinne tuon miehen tapasi, että ei tietenkään hänen olisi kannattanut keskittyä vain teihin!

Ja nyt tuo mies hoitaa vanhaa äitiäsi, aika rumasti puhut kyllä hänestä.

Äitini on sairas, ei vanha. Enkä puhunut miehestä rumasti, hän on ihana ihminen ja nykyään yksi tärkeimmistä elämässäni. Silti olisin toivonut, ettei hän olisi tullut kotiini asumaan, kun olin lapsi. Se, että hän nyt hoitaa sairasta puolisoaan, on merkki siitä että heidän rakkautensa olisi varmaan kestänyt, vaikka eivät olisi asuneet saman katon alla meidän lasten ollessa pieniä. Päinvastoin heidänkin yhteiselämänsä muuttui hurjan paljon paremmaksi, kun me lapset muutimme pois kotoa.

Oma mielipiteeni kumpuaa omasta kokemuksesta lapsen näkökulmasta. Kyllä eron tapahtuessa äidin kannattaa nimenomaan keskittyä niihin lapsiin, eikä uuden miehen hankintaan.

Onpa julma näkökulma. Äidin pitää keskittyä yksistään lapsiin, entäpä isän? Oliko sinulla isällesi vaatimuslistaa? Oletpa itsekäs ja inhottava ihminen, puhut rumasti äitisi yksityiselämästä. Hyi! Toivottavasti karma sinulle kostaa. Odotit, että äitisi elää vain sinulle, sellainen ei ole tervettä, toki kaltaselkesi narsistille ymmärrettävää.

Samaa mietin, inhottava ajatusmaailma. Jokaisen äidinkin pitää saada elää muutenkin kuin lastensa kautta. Moni nainen on tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen, kun lapset lähtee maailmalle ei parisuhdetta enää löydy ja edessä on yksinäinen vanhuus. Yleensä juuri nuo itsekkäät narsistilapset vähät välittää äidistään kun hän on heille hyödytön.

Kyllä äiti voi voi elää omaa elämäänsä, vaikka ei asuisikaan uuden kumppanin kanssa. Sekin kovasti ihmetyttää, että miksi se parisuhde on merkki omasta elämästä, kun oman näköisen elämän eläminen ei ole ainakaan omasta mielestäni parisuhdestatuksesta kiinni. Monet ongelmat välttää sillä, kun käyttää harkintaa ja antaa ajan kulua ennen yhteenmuuttoa uuden kumppanin kanssa. Impulsiivisuus parisuhteissa tulisi unohtaa silloin, kun kaupanpäällisenä parisuhteen lisäksi on tulossa lapsia.

Toisekseen, mikä siinä yksinäisessä vanhuudessa on niin kamalaa? Itse olisin ainakin mieluummin yksin asuva vanhus kuin sairaan puolison omaishoitaja.

Ei voi, jos äiti haluaa elää kumppanin kanssa arjessa. Mikä sinä olet sanomaan kenellekään miten kuuluu ainoa elämä elää. Minä veisin tuommoisen kakaran lastenkotiin ja sanoisin, että tämän ääliön saatte pitää.

"Äiti": Mut ku mä haluuuuuun....

Herraisä kyse on ihmisen elämästä. Toivottavasti sinä jäät yksin ja sinulle ei suoda mitään omaa. Ja toivottavasti saat syövän ja kuolet pian. Hirviö.

Juuri näin. Tuommoinen hirviö.

Naiset elää yleensä pitempään ts naisleskiä paljon. Ei olisi kivaa olla omaishoitaja.

Vierailija
190/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä on vapaana keski-iässäkin, koska ovat eronneet vähemmän hyvästä naisesta.

ne ei ole kauaa vapailla markkinoilla

Eron jälkeen Antilla oli jouluna makkara lautasella oliko edes sinappia ja ketsuppia. Ajattelin että Anttei kauaa oo vapaa ja keväällä tais tavata elämänsä naisen.

Vierailija
191/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on ihana.

Vierailija
192/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tuntua ja näyttääkin siltä, että Satu ei osaa valkata "kunnon miehiä" enää Kaikkosen jälkeen. Varmaan pitää niin kovasti näyttää olevansa vielä pantava. 

Tai sitten se on niin kauhea riivinrauta, ettei sitä kukaan kestä.

Ei niitä ole tuossa iässä enää tarjolla. Hyvät ja kunnolliset on naimisissa.

Kaikkosen jälkeen seurustelu suhde ja mies totesi lehdessä jotain tyyliin mutkikkaat polut ts mies jätti ja on DI ja oli toimitusjohtajana.

Vierailija
193/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko oikein, kun olen sitä mieltä,että jo joskus talvella kirjoitettiin, ettäTaiveahe oli hankkinut itselleen ja sijoituslapsilleen oman asunnon?

Vierailija
194/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin että Satu oli Antin kanssa yhdessä noin 15 vuotta, mutta joku ei kestänyt näin asiallista kommenttia vaan poisti sen.

Vierailija
195/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistanko oikein, kun olen sitä mieltä,että jo joskus talvella kirjoitettiin, ettäTaiveahe oli hankkinut itselleen ja sijoituslapsilleen oman asunnon?

Riihimäellä oli sininen talo.

Vierailija
196/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin että Satu oli Antin kanssa yhdessä noin 15 vuotta, mutta joku ei kestänyt näin asiallista kommenttia vaan poisti sen.

Ennen Anttia oli naimisissa ja sekin suhde kesti pitkään.

Vierailija
197/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö näistä käänteistä jatkuvasti raportoida. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

kiinnosti kuitenkin tulla tänne kirjoittelemaan

Aika väsynyt...

Vierailija
198/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko jo täällä, mutta tämä:

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/4184941

on tehty vasta kuukausi sitten. Outoa.

On muuten Satu lihonut rutkasti. Sääret on kuin puupökkelöt.

Ei ole lihonut rutkasti. Taidat itse olla pökkelö kun noin häiritsee?

Kyllä on. Katso käsivarsia ja noita jalkoja.

Pukeutumistyyli on edelleen kuin pikkutytöllä.

Katson, enkä näe lihomista. Sinä taidat edelleen olla se pökkelö ja siksi koitat saada muita samaan jamaan.

Onhan tuolla nyt vanhan naisen kroppa. Näkee juurikin löysistä käsivarsista ja paksuista sääristä. Muutos on huomattava, koska Satu on ollut tähän asti laiha.

No daaa... Kaikki me vanhetaan. Sinäkin jopa, ajattele sitä. Hänellä on ihan normaali keski-ikäisen kroppa.

Kukaan ei ole muuta väittänytkään. Mutta lihonut ja rupsahtanut on pahasti parissa vuodessa.

Vertaa vaikka viime vuoden hääkuviinkin vielä. Naama on levinnyt myös. Vaihdevuodet taitaa olla päällä.

Eikö tosiaan muuta mietittävää ole kuin jonkun ulkonäkö? Sitäpaitsi Satu on kyllä harvinaisen hyvän näköinen nainen.

Vierailija
199/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreelle ex-miehelle kävi satumainen onni.

Vierailija
200/305 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Kaikkonen sijaisisä myös. Vastuu hänelläkin