Satu Taiveaho asumusero
Mitäköhän tapahtui, alle vuosi oltu naimisissa? Nopeasti kaikki tapahtui, harmittaa sijoituslapset joilla edelleen aika tuulinen elämä.
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Minusta Satu on sympaattinen, mukava ja jollain tapaa herkän oloinen. Olen aina tykännyt hänestä ja tämä haastattelu joka tehtiin V:n kanssa avioitumisen jälkeen, vahvistaa vaan sitä mielikuvaa. Jotain on vaan tapahtunut, sellaista joka pakotti nyt toimimaan näin että erotaan - luultavasti erilleen lähtö on vaatinut rohkeutta Sadulta. <3 Itse toivottelen siis kaikkea hyvää ja lempeyttä jatkoon ja jätän negatiivisen arvostelun väliin.
https://www.apu.fi/artikkelit/satu-taiveaho-kaipasin-rinnalleni-puoliso…
Hän julkaisi pusuttelukuvia pääsiäisenä 2020 ja antoi sokerisen yhteishaastattelun kesäkuun lopussa 2020. Siis molemmat sen jälkeen kun oli jo häipynyt Kuusankoskelle.
Satu on mukava ja symppis. En ymmärrä näitä väitteitä, että hän vaihtaa miestä lennosta toiseen. Hän oli Antin kanssa yhdessä todella pitkään ja ennen Anttia hänellä oli myös pitkä suhde. Minustakin hän meni yllättävän nopeasti naimisiin tämän Villen kanssa, mutta hänellä oli siihen varmaan omat syynsä. Parempi kuitenkin erota, kuin jäädä kärvistelemään huonoon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Satu on sympaattinen, mukava ja jollain tapaa herkän oloinen. Olen aina tykännyt hänestä ja tämä haastattelu joka tehtiin V:n kanssa avioitumisen jälkeen, vahvistaa vaan sitä mielikuvaa. Jotain on vaan tapahtunut, sellaista joka pakotti nyt toimimaan näin että erotaan - luultavasti erilleen lähtö on vaatinut rohkeutta Sadulta. <3 Itse toivottelen siis kaikkea hyvää ja lempeyttä jatkoon ja jätän negatiivisen arvostelun väliin.
Hän julkaisi pusuttelukuvia pääsiäisenä 2020 ja antoi sokerisen yhteishaastattelun kesäkuun lopussa 2020. Siis molemmat sen jälkeen kun oli jo häipynyt Kuusankoskelle.
Miten se sun elämää hetkauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Et silti voi tietää mitä siinä oli takana. Itse näen että Satulla oli aivan varmasti syynsä.
Kehen Satu salamarakastuu seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuka seuraavaksi tatuoi kirsikoita käsivarteen ja keittää kaneja? Missä Satu seuraavaksi luuraa?
Tulee mieleen ankanpoikaset, jotka lähtevät kuoriuduttuaan seuraamaan milloin mitäkin ensiksi näkemäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen ankanpoikaset, jotka lähtevät kuoriuduttuaan seuraamaan milloin mitäkin ensiksi näkemäänsä.
”Mies! Sinne!”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka seuraavaksi tatuoi kirsikoita käsivarteen ja keittää kaneja? Missä Satu seuraavaksi luuraa?
Näistä heitoistasi päätellen olet katkera ja yksinäinen. Säälin sinua. Nämäei ole tasapainoisen naisen heittoja, joten myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä sinä pösilö kysyt
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Kouvolan pubista on jo löytynyt suuri rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullekko???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittänyt tikkaa uudesta kotipaikkakunnasta?
Lehdetön puu, luo merelle siltaa
Ei koskaan voi tulla tällaista iltaa...
Sopisi hyvin Neloselle tai Alfalle juontamaan jotain uutta ja kiinnostavaa parisuhdeohjelmaa, ”Avioliittokaruselli”, ”Saa salamarakastaa”...
Höpise yksinäsi näitä seko juttujasi
Vierailija kirjoitti:
Hyviä miehiä on vapaana keski-iässäkin, koska ovat eronneet vähemmän hyvästä naisesta.
Totta, niinhän tämäkin laittaa niitä jatkuvasti kiertoon :)
Vierailija kirjoitti:
Toni Nieminen
Ennen joulua jo uusi kultsi kainalossa :)