Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko töissäkäynti parisuhteen ehto

Vierailija
25.03.2021 |

Mitä olen tuota rehvipalstaa seurannu niin aika moni nainen kirjoittaa että miehen on tultava "omillaan toimeen", mitähän tämä ihan oikeasti tarkoittaa? Ei kai kukaan toisten rahoilla elä vai onko tuo sellaane kiertoeilmaasu jolla pyritään hakemaan kovasti varakasta miestä.

Kommentit (30)

Vierailija
22/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukia saava työtön mies on naisen alitajunnassa yhtä kuin köyhä kerjäläinen, eli statuskysymys taas kerran. Vaikkei naisen tarvisikaan kukkarönnyörejään miehelle availla ja mies tulisi toimeen niillä tukiaisillaan, niin aika nihkeetä on miehen kelpaavuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukia saava työtön mies on naisen alitajunnassa yhtä kuin köyhä kerjäläinen, eli statuskysymys taas kerran. Vaikkei naisen tarvisikaan kukkarönnyörejään miehelle availla ja mies tulisi toimeen niillä tukiaisillaan, niin aika nihkeetä on miehen kelpaavuus.

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
24/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, hyvä tietää.

Kiva, että sisäistit.

Vierailija
25/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on hieman naisten toimesta kummasteltu joskus kun olen kertonut etten pidä työstä, ja käyn töissä vain rakentaakseni taloudellisen riippumattomuuden ja passiivisen tulonlähteen strategiaani.

Vierailija
26/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan töissäkäyvän miehen, koska monikaan mies ei suostuisi pitämään huolta kodista kun minä käyn töissä. Siis ihan oikeasti pitämään huolta kodista, ei vaan imuroimaan kerran kuukaudessa.

Eli sinä haluat olla mieluummin kotona siivoilemassa, kun mies käy töissä? Jos kumpikin käy töissä, niin eihän se koti siinä yhtään sen enempää "huoleudu".

Vierailija
27/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on hieman naisten toimesta kummasteltu joskus kun olen kertonut etten pidä työstä, ja käyn töissä vain rakentaakseni taloudellisen riippumattomuuden ja passiivisen tulonlähteen strategiaani.

Että naisten toimesta...

Kaikki muut kirjoittaisivat tuon lauseen niin kuin se suomeksi sanotaan: "Minua on naiset joskus kummastelleet" mutta sinun toimestasi se kirjoitetaan passiivissa. No, ainakin sinut tunnistaa ;-)

Vierailija
28/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo omillaan toimeen tuleminen tarkoittaa naisten ilmoittamana sitä, että on pätäkkää matkustella ja käydä ulkona syömässä. Siis käytännössä miehen pitää pystyä maksamaan oma osuutensa menoista, joihin nainen haluaa osallistua.

On se jännä tuo parisuhde, kun asiota haluaa tehdä yhdessä puolison kanssa. Jos on sohvaperuna, kannattaa etsiä sellaista puolisoksi.

Vierailija
29/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin työssäkäyvän miehen. Omani ei työllistynyt yliopiston jälkeen ja opiskelee nyt toista alaa. Koska olemme asuneet yhdessä vuosia, tämä on tarkoittanut että vuokrakulut ovat jääneet vastuulleni, koska valtio jakaa asumistukea ruokakunnittain ja sairaanhoitajan peruspalkan kokoisilla tuloillani minusta on tehty elättäjä. Vituttaa. Mieluummin olisin kahden ihmisen tuloilla kuin kituuttaen yhden palkalla.

Vierailija
30/30 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli miljoonaa työtöntä ja vain noin 30-50 tuhatta työpaikkaa ja tässä siis kaikki osa-aika ym. lyhyet työt lisäksi, kaiken lisäksi työttömien määrä nousee ja työpaikat vähenee. Työssäkäyvät vapaat miehet sekä naiset käy aika vähiin.

Tämähän se onkin yleinen synninpäästö siitä, että ei edes tarvitse hakea, kun ei KAIKILLE ole työtä tarjolla. 

Ps. tammikuussa työttömiä oli yhteensä 235 000 (virhemarginaali +-22 000), ei suinkaan puolta miljoonaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän