Miksi ihmiset käyvät apteekissa paikan päällä?
Kommentit (10)
Koska se on lähempänä kuin postin automaatti.
Miksi ei? Tuen paikallista yrittäjää samalla.
Koska joudun ostamaan reseptilääkkeitä mm. insuliinia, jota ei voi toimittaa postiin. Vaan ärrälle yms. Ärrä on kauempana kuin apteekki.
Apteekki on tuossa ihan vieressä, mutta postin/matkahuollon/ärrän paikat ovat tolkuttoman matkan päässä.
Harvemmin hevosten reseptilääkkeitä saa ostettua kotiinkuljetuksella. Kun ei meinaa saada edes tilaamalla tänne kyläapteekkiin tiskiltä ostettavaksi.
Sitäpaitsi vähemmän siellä apteekissa häärää porukkaa kuin postipisteellä.
Koska apteekki on lähempänä kuin se postin toimipiste, johon lähetys kuitenkin viedään ihan kiusallaan.
Jos lääke maksaa 6 €, niin en maksa postimaksua kymppiä lisää saadakseni hakea mömmöni 50 metrin sijaan viiden kilometrin päästä.
Yleensä siellä postipisteessä on jono, kun tuossa vierusaptekissani ei ole.
No minä tilasin juuri postiin. Mutta siinä etsiessäni tuli vastaan kaikenlaisia juttuja, kuten talviaikaan ei toimiteta sillä ja tällä tavalla (esim. Postin kautta), matkahuollon piste mulla on kaukana/huonosti auki ja schenkerin pistettä ei ole koko paikkakunnalla.
Joitain tuotteita ei kai kuljeteta myöskään postilla. Huumaavia tai eläinlääkkeitä ei saa jne.
Löysin lopulta apteekin josta saan haluamani tuotteet postipakettina, eikä kulujakaan tullut, mutta käytin suhteettoman paljon aikaa päästäkseni chat-yhteyteen farmaseutin kanssa, mikä pakollista reseptilääkkeiden kohdalla. Ja kokeilin kirjautua moneen kertaan ja monella eri laitteella, ennen kuin tunnistautuminen näkyi siellä päässä, vaikka itsellä näytti että olen tunnistautunut.
Ja välillä jouduin taas odottelemaan jonossa.
Koska postitus yleensä maksaa ja siinä kestää. En halua jonkun 2 e särkylääkepaketin päälle maksaa 2-5 e kuluja.