Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko töissäkäynti parisuhteen ehto

Vierailija
25.03.2021 |

Mitä olen tuota rehvipalstaa seurannu niin aika moni nainen kirjoittaa että miehen on tultava "omillaan toimeen", mitähän tämä ihan oikeasti tarkoittaa? Ei kai kukaan toisten rahoilla elä vai onko tuo sellaane kiertoeilmaasu jolla pyritään hakemaan kovasti varakasta miestä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö ollaan ainakii ukon kanssa molemmat työttömii. Hyvin männöö.

Ukolla oli rahapäivä tännään niin nyt se juo tuossa kaljoo ja itte juon votkoo.

Eilen kävin ruuvanjaossa ja sain paljon kalloo ja sitä syyvään.

Eijjoo pakollista käyvä töössä.

Mie oon hieno suomalaane naene.

Vierailija
2/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo emmiekää rahhoo tarvija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on oltava, sitähän se tarkoittaa. Eräällä naisella luki profiilissa että omillaan toimeentuleva on miehen oltava, eli sellainen joka käy töissä koska töissäkäynti on hänelle tärkeää.

Vierailija
4/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan töissäkäyvän miehen, koska monikaan mies ei suostuisi pitämään huolta kodista kun minä käyn töissä. Siis ihan oikeasti pitämään huolta kodista, ei vaan imuroimaan kerran kuukaudessa.

Vierailija
5/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli miljoonaa työtöntä ja vain noin 30-50 tuhatta työpaikkaa ja tässä siis kaikki osa-aika ym. lyhyet työt lisäksi, kaiken lisäksi työttömien määrä nousee ja työpaikat vähenee. Työssäkäyvät vapaat miehet sekä naiset käy aika vähiin.

Vierailija
6/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko ei korreloi mitenkään varallisuuden kanssa.

Itse en ole vaivautunut enään 15 vuoteen käymään ansiotyössä ja talo veneet ja autot on hankittu pihaan, ja ikää vasta reilut 50v.

Moni nainen menee halpaan siinä että vaatii "rehvipalstoilla" työmiestä, kaikki kelpaa, jopa vuokralla asuva duunari, kunhan vain käy töissä, muulla ei merkitystä vaikka kuinka ketjupolttaja ja/tai juoppo ja lihava.

Vierailija
7/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kaunistelkaa vain jos haluatte, mutta yleisesti ottaen on.

Vierailija
8/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, töissäkäynti ei ole parisuhteen ehto. Ihan varmasti tunnet itsekin työttömiä miehiä ja naisia, jotka ovat parisuhteessa ja joiden parisuhde on jopa alkanut toisen tai molempien ollessa työtön.

"Omillaan toimeen tuleminen" yleensä varmaan tarkoittaa sitä, että tulee toimeen omalla työllään, sijoituksillaan tai omavaraistaloudella eli ilman yhteiskunnan tai vanhempien tukea.

Vierailija
9/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ossoo viäntää, veikki oot, ja sitäpäitsi ruokajaosta ei jaeta fisua.

Vierailija
10/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi elämäntapatyöttömän kanssa seurustelemaan. Vuorotteluvapaalla olijaa ja itsestä johtumattomista syistä potkut saanutta voisin tapailla ja seurustella, kunhan ajatuksena on palata töihin. En pystyisi palkallani elättämään kahta aikuista, joten siksikin miehen tulisi olla työelämässä. Haluan myös joskus lapsen, joten sehän on sitten mies jonka palkalla elellään kun lapsi on vielä kotihoidossa kun tuet ovat pienet.

Vierailija
11/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ossoo viäntää, veikki oot, ja sitäpäitsi ruokajaosta ei jaeta fisua.

Kyllä mä oon saanut kalaa ruokajaosta. Sieltä voi saada ihan mitä tahansa kaupassa myytävää josta on ollut päiväys menossa umpeen.

Vierailija
12/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, töissäkäynti ei ole parisuhteen ehto. Ihan varmasti tunnet itsekin työttömiä miehiä ja naisia, jotka ovat parisuhteessa ja joiden parisuhde on jopa alkanut toisen tai molempien ollessa työtön.

"Omillaan toimeen tuleminen" yleensä varmaan tarkoittaa sitä, että tulee toimeen omalla työllään, sijoituksillaan tai omavaraistaloudella eli ilman yhteiskunnan tai vanhempien tukea.

Niin luulatavasti tarkoittaa.

Miettinyt että miksi olisit huonompi kumppani jos laillisten ja verottomien "pisneksien" ja säästöjen lisäksi saat työttömyysrahaa ym. tukia, jos muuten olet kunnollinen ja rakastava.

Mielestäni typerää olisi jättää hakematta tuet jos niihin on oikeus, ja vain sen takia että näyttäisi pariutumismarkkinoilla paremmalta.

Vierailija
13/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
14/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettinyt että miksi olisit huonompi kumppani jos laillisten ja verottomien "pisneksien" ja säästöjen lisäksi saat työttömyysrahaa ym. tukia, jos muuten olet kunnollinen ja rakastava.

Mielestäni typerää olisi jättää hakematta tuet jos niihin on oikeus, ja vain sen takia että näyttäisi pariutumismarkkinoilla paremmalta.

Sanoinko minä, että olisi huonompi kumppani? Minä kerroin, mitä "omillaan toimeen tulemisella" yleensä tarkoitetaan.

Jälleenkö yritetään vaikuttaa naisten kumppanitoiveisiin? Jos se on naiselle tärkeää, että mies tulee toimeen omillaan, hänellä on täysi oikeus toiveeseensa. Silloin kannattaa katsella niitä naisia, joilla ei ole samaa toivetta.

Vierailija
15/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsä aikuinen elättää itsensä eikä elä toisten rahoilla. 

Vierailija
16/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko minä, että olisi huonompi kumppani? Minä kerroin, mitä "omillaan toimeen tulemisella" yleensä tarkoitetaan.

Jälleenkö yritetään vaikuttaa naisten kumppanitoiveisiin? Jos se on naiselle tärkeää, että mies tulee toimeen omillaan, hänellä on täysi oikeus toiveeseensa. Silloin kannattaa katsella niitä naisia, joilla ei ole samaa toivetta.

Nyt ei oikein ymmärretä jatko kysymystä.

Mitä tarkoittaa kun sanotaan että tulee toimeen OMILLAAN. Onko tämä jotenkin liian vaikea kysymys, vai leijuuko tabu asian ympärillä vai mikä ihme tässä hannaa.

Jos ihminen saa kelan tukiaisia ja pystyy elämään ja maksamaan laskunsa niiden varassa niin eikö silloin nimen omaan tulla toimeen omillaan!

Kenenkään toisen ihmisen tukiaisia en ole koskaan saanut, omia vain, joten omilla ollaan tultu toimeen.

Vierailija
17/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli miljoonaa työtöntä ja vain noin 30-50 tuhatta työpaikkaa ja tässä siis kaikki osa-aika ym. lyhyet työt lisäksi, kaiken lisäksi työttömien määrä nousee ja työpaikat vähenee. Työssäkäyvät vapaat miehet sekä naiset käy aika vähiin.

Ansiosidonnaisella päivärahalla tai osa-aikatyöllä ja sovitellulla päivärahalla elättää kyllä itsensä.

Vierailija
18/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo omillaan toimeen tuleminen tarkoittaa naisten ilmoittamana sitä, että on pätäkkää matkustella ja käydä ulkona syömässä. Siis käytännössä miehen pitää pystyä maksamaan oma osuutensa menoista, joihin nainen haluaa osallistua.

Vierailija
19/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat pitkäaikaistyöttömiä. Yhteisiä vuosia meillä on takana jo kohta 12 vuotta.

Vierailija
20/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo omillaan toimeen tuleminen tarkoittaa naisten ilmoittamana sitä, että on pätäkkää matkustella ja käydä ulkona syömässä. Siis käytännössä miehen pitää pystyä maksamaan oma osuutensa menoista, joihin nainen haluaa osallistua.

Ok, hyvä tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan