Ihan turha joku 40 € sakko maskipakon rikkomisesta
Pitäis lähtee vähintään 1000 €:sta. Ja niskoittelusta maskinkäyttökehotuksen jälkeen toinen mokoma päälle.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
En aio edelleenkään käyttää maskia. Poliisi ei voi vaatia lääkärintodistusta maskittomuudesta.
Äitis on varmaan ylpeä susta! 😷
Oletteko te kaikki siellä Helsingin seudulla ääliöitä joille kaikki pitää pakottaa? Löytyykö sieltä yhtään oikeaa ihmistä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän mielelläni poliisille lääkärintodistukseni, ja ostan "sakkorahoilla" itselleni jotain kivaa :)
AP:lle, ja AP:n kaltaisille sairaalloisen pakkomielteisille nauran päin naamaa, ja näytän per ..
Jollain tosiaan on ihan hitonmoiset patoutumat, kun täytyy näitä asioita jankkaamalla jankata ..
Lieneekö maskin käytön seurauksia .. ???
Hypokondriasta ei saa lääkärintodistusta 😂
Eipä sitä ole minulle hypokondriasta annettukaan .. 😂🤣
Ei sulla ole mitään maskin käyttö estävää sairautta 😂😂. Eivät lääkärit ala valehdella. Säälittävä änkyrä 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio edelleenkään käyttää maskia. Poliisi ei voi vaatia lääkärintodistusta maskittomuudesta.
Mä en tajuu mitä veen idareita! Käytä sit visiiriä. Vai estääkö sun ”sairautes” senkin vai ihan vaan jääräpäisyytes.
Toivottavasti saat ihan saatanan monta sakkoa.
Nämä visiirin käyttäjät ovat vielä naurettavampia kuin maskipelleilijät :-D. Siis ihan oikeasti! Sanoohan sen jo ihan maalaisjärki ettei tuollainen jokin suojapleksi suojaa roiskeilta senkään vertaa. Vai meinaatteko, että se pisara ponnahtaa siitä ikkunasta takaisin suuhun eikä suinkaan kierrä sitä koko pleksiä :-D. Mä repeen aina ihan täysillä kun nään näitä visiirejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun maskipakko tulee voimaan, soitan poliisille jos näen maskittomia. Jos poliisi ei pääse paikalle, otan rikkurista kuvan ja teen rikosilmoituksen.
Ihan vapaasti .. 😂
Varaudu sitten siihen, että joku saattaa huomatessaan tulla tervehtimään, ja se oletkin sinä, joka tulet kuvatuksi, ja rikosilmoituksen kohteeksi .. 🤣
Siinähän tekee. Julkisella paikalla saa vapaasti kuvata.
Julkisella paikalla saa kyllä kuvata, mutta yksittäisellä kohteellakin on oikeutensa.
Tuo sinun voimafantasiasi on silkkaa henkilöön kohdistuvaa häirintää, ilman päteviä perusteita.
Pelkkä maskittomuus ei riitä perusteeksi.
Häirintäsi kohteelta kun saattaa löytyä lääkärintodistus.Ei se ole mitään häirintää. Kyllä kansalaisella on oikeus ja velvollisuus ilmoittaa poliisille havainnoistaan. Poliisin tehtävä on selvittää onko asiassa huomautettavaa vai ei.
Juu, siitä vaan tuhlaamaan resurssejaan turhuuksiin .. En suinkaan estä, mutta kannattaa teidän innokkaiden kyylien varautua siihen, ettei huomautettavaa ole ..
Ja kyllä, tuo todellakin on silkkaa häiriköintiä, tahallista, joka perustuu sairaalloisen pakkomielteiseen hyvesignaloimisen haluun ..
Yhdenlaista häiriköintiä ja muiden terveydellä leikkimistä tuo maskitta mesoaminenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän mielelläni poliisille lääkärintodistukseni, ja ostan "sakkorahoilla" itselleni jotain kivaa :)
AP:lle, ja AP:n kaltaisille sairaalloisen pakkomielteisille nauran päin naamaa, ja näytän per ..
Jollain tosiaan on ihan hitonmoiset patoutumat, kun täytyy näitä asioita jankkaamalla jankata ..
Ei sulla ole mitään maskin käyttö estävää sairautta 😂😂. Eivät lääkärit ala valehdella. Säälittävä änkyrä 😂😂😂
Sinähän se tiedät paremmin, kuin lääkäri, joka sen minulle kirjoitti, asiaa tarpeeksi selvitettyään, koska mm. tunnet minut henkilökohtaisesti, tiedät asiani, olet lääkäri jne. ja näin ollen tiedät myös minun olevan säälittävä änkyrä .. ??? .. 😂🤣
Jokseenkaan ei vastaus, sen enempää, kuin sen tasokaan yllättänyt .. 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajuu mitä veen idareita! Käytä sit visiiriä. Vai estääkö sun ”sairautes” senkin vai ihan vaan jääräpäisyytes.
Toivottavasti saat ihan saatanan monta sakkoa.Nämä visiirin käyttäjät ovat vielä naurettavampia kuin maskipelleilijät :-D. Siis ihan oikeasti! Sanoohan sen jo ihan maalaisjärki ettei tuollainen jokin suojapleksi suojaa roiskeilta senkään vertaa. Vai meinaatteko, että se pisara ponnahtaa siitä ikkunasta takaisin suuhun eikä suinkaan kierrä sitä koko pleksiä :-D. Mä repeen aina ihan täysillä kun nään näitä visiirejä
No sylkäse siihen pleksiin ja kato mitä tapahtuu. Ehkä menee toimintaperiaate sullekin jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se tiedät paremmin, kuin lääkäri, joka sen minulle kirjoitti, asiaa tarpeeksi selvitettyään, koska mm. tunnet minut henkilökohtaisesti, tiedät asiani, olet lääkäri jne. ja näin ollen tiedät myös minun olevan säälittävä änkyrä .. ??? .. 😂🤣
Lääkärit jotka näitä maskivapautuksia kirjoittelee on itse samanlaisia änkyröitä kuin potilaansa. Keksimällä keksitään tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit jotka näitä maskivapautuksia kirjoittelee on itse samanlaisia änkyröitä kuin potilaansa. Keksimällä keksitään tekosyitä.
Kyllä mulla kaikki asiaani perehtyneet lääkärit on olleet hyvinkin maskinkäytön kannalla, mutta samalla myös täysin järjissään, ja ymmärtäneet olemassaolevien syiden vuoksi myös niitä, joiden kohdalla ovat joutuneet toteamaan, ettei maskinkäyttö ole mahdollista.
Toki sen voi noinkin ajatella tietysti, jos itselle on helpompaa ..
Maskin käytöstä on todennäköisesti enemmän haittaa kuin hyötyä.
Luulisi, että siitä tulee turhia altistumisia, jos lähden lääkäriin saadakseni jonkin virallisen todistuksen astmasta.
Vierailija kirjoitti:
Maskin käytöstä on todennäköisesti enemmän haittaa kuin hyötyä.
Joopa joo, minä en ala mitään viruslinkkejä klikkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että siitä tulee turhia altistumisia, jos lähden lääkäriin saadakseni jonkin virallisen todistuksen astmasta.
Astma ei ole mikään syy olla pitämättä maskia. Tunnen astmaatikkoja, joilla ei ole mitään ongelmia sen kanssa.
Antaa palaa, ulosottoon se kuitenkin menee :)
Montako kertaa sillä 40 eurolla saisi sitten vetää henkeä?En tiennyt että hengitysilmaa on nykyisin alettu myydä. Tonnilla varmaan saisi jo loppuelämänsä hengitellä vapaasti
Vierailija kirjoitti:
Hah. En aio käyttää ja maksan vaikka sakkoja. Itseasiassa tämä on otettu huumorilla omassa tuttavapiirissä ja monella on jo maskisakkorahasto pystyssä.
Juu, ihan varmasti. 😂
Pikkurilli pystyssä siellä vaan leikitään vähän bättre folkkia. 🙄
Ja sit ollaan niin anarkistia jotta!🤭
Mitä poliisille kuuluu kenenkään terveystiedot minä ainakaan todista yhtään mitään. En luovuta terveystietoja kuin terveydenhuoltohenkilökunnalle ja nämä siat ei niihin kuulu,
1000€ olisi sopiva näin alkuun, jos sekään ei toimi niin 5000€ kuten muutamissa muissa maissa jo on. Ja siten että sossu ei tosiaankaan maksa!
Näillä persuänkyröillä tuskin on varaa maksaa montaa kertaa, ulosottokaan ei ole hirveän fiksua pitkän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä poliisille kuuluu kenenkään terveystiedot minä ainakaan todista yhtään mitään. En luovuta terveystietoja kuin terveydenhuoltohenkilökunnalle ja nämä siat ei niihin kuulu,
Sulla varmasti on lääkärintodistus sitä maskittomuutta varten? Sittenhän ei tietenkään tarvitse pitää eikä sakkoakaan maksaa.
Oma valinta
Olette te "miksi lakia pitäisi noudattaa" ihmiset ja pähkinä-Miikat niin voimaantuneita, että ei mitään rajaa.