Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ronn Moss tulee Suomen BB-julkkistaloon

Vierailija
25.03.2021 |

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eläkeläisukkojulkkiksethan tänne aina otetaan. Kun eivät Hollywoodissa enää pärjää, niin tänne vaan mm Ronn Moss, David Hasseholf yms.

Jos David Hasselhoff olisi mukana, jopa minä saattaisin katsoa yhden jakson.

Vierailija
22/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon kiinnosta, aika ajoi BB:n ohi jo ajat sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä tarvitaan niitä vähemmistöjen edustajia mukaan. Kunhan nyt ei ole mikään Niko Saarinen.

Jani Toivola niin saadaan kaksi vähemmistöä kerralla

Vierailija
24/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljon kiinnosta, aika ajoi BB:n ohi jo ajat sitten.

Alkaa kyllä olla lähinnä omituinen ohjelma, missä mässäillään sekoilulla ja draamalla.

Vierailija
25/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Miksi tuo haluaa tulla johonkin Suomen BB-taloon? Ei varmaan ole pikkurahasta kaverilla pulaa. Kuka seuraavaksi tulee? Elton John?

Vierailija
26/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän nyt tänne tällaisen, voin olla väärässä mutta olen varma että ronn mossin oli tarkoitus esiintyä viimeksi masked singerissä hahmona mikä olikin Mikko Leppilampi. Mutta sitten tuli jokin yllättävä käänne ja peruuntuminen. Siihen paikkaamaan otettiin nopeasti Leppilampi. Käsikirjoitus pysyi kuitenkin samana, englantia puhuva ja laulava hahmo ja vihjeet. Ehkä vihjeetkin oli kuvattu jo etukäteen ja niissä oli ronn Moss mukana.

Koska tulee nyt suomen bb:hen, aikamoinen sattuma että on tämä kytkös Suomeen kuitenkin.

Vierailija
27/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää että tuota kuraa yritetään vielä pakkosyöttää.

Vierailija
28/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän nyt tänne tällaisen, voin olla väärässä mutta olen varma että ronn mossin oli tarkoitus esiintyä viimeksi masked singerissä hahmona mikä olikin Mikko Leppilampi. Mutta sitten tuli jokin yllättävä käänne ja peruuntuminen. Siihen paikkaamaan otettiin nopeasti Leppilampi. Käsikirjoitus pysyi kuitenkin samana, englantia puhuva ja laulava hahmo ja vihjeet. Ehkä vihjeetkin oli kuvattu jo etukäteen ja niissä oli ronn Moss mukana.

Koska tulee nyt suomen bb:hen, aikamoinen sattuma että on tämä kytkös Suomeen kuitenkin.

Uskon tämän, sillä olin jo Masked Singerin aikaan varma että pakkanen on Ronn Moss!

Vierailija
29/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tosin hankaloittaa BB-talon toimintaa kun kaikki ohjeistukset ja kuulutukset täytyy olla enkuksi. "this is big Brother, Ronn, you are breaking the rules" 😆

Vierailija
30/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronn Moss on ihan symppis, ihan mielenkiintoista nähdä miten tulee juttuun junttien suomalaisten kanssa. Vissiin hänelle maksetaan tästä projektista ihan hyvin, ei varmaan muuten jaksais.

Vierailija
31/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Pitäisköhän katsoa. En ole katsonut sen jälkeen kun oli pimeyden ydin Iina, Perttu ja kumppanit.

Vierailija
32/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon tämän, sillä olin jo Masked Singerin aikaan varma että pakkanen on Ronn Moss!

Paljon oli veikkauksia että olisi ronn Moss ja hyviä perusteluja myös. Miksi hahmo olisi muuten ollut englanninkielinen kun ei liity mitenkään leppilampeen. Ja hahmon persoona oli kuin tehty ronn mossille. Leppilammen vihjeet kaukaa haettuja ja omituisia.

Vierailija
33/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puhuu vaan enkkua, eeeiiiii...!

Vierailija
34/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono idea, koska nyt kaikkien pitää puhua enkkua. Eli puhuvat vähemmän, teennäisemmin ja harkitummin. Ja sit pitää kuunnella sitä huonoa enkkutakeltelua ja ärsyyntyä siitä.

Vierailija
35/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa siellä Ville Galle, sais tääki mamma vähä silmänruokaa

xD

Vierailija
36/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi paskaa koko ohjelma!

Vierailija
37/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronn Moss ja Danny kumman blondi avustaja valitsisi

Vierailija
38/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole jossain vip-vaunussa ja näkyy 2 h ruudussa jos sitäkään.

Vierailija
39/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä katsoa Big Brotheria elätte itse sen silmän valvonnassa

Vierailija
40/101 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan Hunter Tylo tuplahuulineen.