Ronn Moss tulee Suomen BB-julkkistaloon
Mutta eihän hän edes ole suomalainen. 😳 https://www.seiska.fi/telkkari/jattiyllatys-kauniit-ja-rohkeat-legenda-…
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vielä tarvitaan niitä vähemmistöjen edustajia mukaan. Kunhan nyt ei ole mikään Niko Saarinen.
Jani Toivola niin saadaan kaksi vähemmistöä kerralla
Vierailija kirjoitti:
Eipä paljon kiinnosta, aika ajoi BB:n ohi jo ajat sitten.
Alkaa kyllä olla lähinnä omituinen ohjelma, missä mässäillään sekoilulla ja draamalla.
Mitä ihmettä? Miksi tuo haluaa tulla johonkin Suomen BB-taloon? Ei varmaan ole pikkurahasta kaverilla pulaa. Kuka seuraavaksi tulee? Elton John?
Heitän nyt tänne tällaisen, voin olla väärässä mutta olen varma että ronn mossin oli tarkoitus esiintyä viimeksi masked singerissä hahmona mikä olikin Mikko Leppilampi. Mutta sitten tuli jokin yllättävä käänne ja peruuntuminen. Siihen paikkaamaan otettiin nopeasti Leppilampi. Käsikirjoitus pysyi kuitenkin samana, englantia puhuva ja laulava hahmo ja vihjeet. Ehkä vihjeetkin oli kuvattu jo etukäteen ja niissä oli ronn Moss mukana.
Koska tulee nyt suomen bb:hen, aikamoinen sattuma että on tämä kytkös Suomeen kuitenkin.
Jotenkin säälittävää että tuota kuraa yritetään vielä pakkosyöttää.
Vierailija kirjoitti:
Heitän nyt tänne tällaisen, voin olla väärässä mutta olen varma että ronn mossin oli tarkoitus esiintyä viimeksi masked singerissä hahmona mikä olikin Mikko Leppilampi. Mutta sitten tuli jokin yllättävä käänne ja peruuntuminen. Siihen paikkaamaan otettiin nopeasti Leppilampi. Käsikirjoitus pysyi kuitenkin samana, englantia puhuva ja laulava hahmo ja vihjeet. Ehkä vihjeetkin oli kuvattu jo etukäteen ja niissä oli ronn Moss mukana.
Koska tulee nyt suomen bb:hen, aikamoinen sattuma että on tämä kytkös Suomeen kuitenkin.
Uskon tämän, sillä olin jo Masked Singerin aikaan varma että pakkanen on Ronn Moss!
Tuo tosin hankaloittaa BB-talon toimintaa kun kaikki ohjeistukset ja kuulutukset täytyy olla enkuksi. "this is big Brother, Ronn, you are breaking the rules" 😆
Ronn Moss on ihan symppis, ihan mielenkiintoista nähdä miten tulee juttuun junttien suomalaisten kanssa. Vissiin hänelle maksetaan tästä projektista ihan hyvin, ei varmaan muuten jaksais.
Ohhoh! Pitäisköhän katsoa. En ole katsonut sen jälkeen kun oli pimeyden ydin Iina, Perttu ja kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon tämän, sillä olin jo Masked Singerin aikaan varma että pakkanen on Ronn Moss!
Paljon oli veikkauksia että olisi ronn Moss ja hyviä perusteluja myös. Miksi hahmo olisi muuten ollut englanninkielinen kun ei liity mitenkään leppilampeen. Ja hahmon persoona oli kuin tehty ronn mossille. Leppilammen vihjeet kaukaa haettuja ja omituisia.
Huono idea, koska nyt kaikkien pitää puhua enkkua. Eli puhuvat vähemmän, teennäisemmin ja harkitummin. Ja sit pitää kuunnella sitä huonoa enkkutakeltelua ja ärsyyntyä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oispa siellä Ville Galle, sais tääki mamma vähä silmänruokaa
xD
Eiköhän se ole jossain vip-vaunussa ja näkyy 2 h ruudussa jos sitäkään.
Mitä järkeä katsoa Big Brotheria elätte itse sen silmän valvonnassa
Jos David Hasselhoff olisi mukana, jopa minä saattaisin katsoa yhden jakson.