Gallup: kävisikö sinulle 172cm pitkä mies?
Gallupia pyydettiin, tässä sellainen :D
Otetaan esimerkiksi klassinen 172cm pituus joka on tismalleen miesten ja naisten keskipituuksien "välissä". Oletetaan mies hoikaksi, ei siis ylipainoinen eikä myöskään lihaksikas.
Ilmoita myös vastauksessa oma pituutesi!
Kommentit (50)
Itse en voisi seurustella naisen kanssa joka toivoisi minun olevan pidempi, enkä naisen kanssa jolle olen riittävän pitkä vain koska nainen on itsekin lyhyt. Molemmissa olisi taustalla jonkinlainen suojelija-suojeltava-kuvio, tai seksuaalinen alistuvuus. Molemmat turn-offeja minulle.
Rajaa tehokkaasti potentiaaliset naiset pois :D
Itse olen 162cm, minulle ei ole juurikaan väliä, minkä pituinen mies on. Mulle se viehättävyys ei liity mihinkään "pitkä ja komea" oletukseen. Ok, olisi ehkä outoa, jos olisi vielä minua lyhyempi, kun itsekin on naiseksi suht lyhyt. Joku liki 2m pitkä taas tuntuisi liian isolta kokoerolta. Eli en todellakaan edes kaipaa mitään 190cm tyyppiä.
Jep, jos se mies olisi erään suomalaisen powermetal-bändin laulaja 😍
Olen itse 175cm nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en voisi seurustella naisen kanssa joka toivoisi minun olevan pidempi, enkä naisen kanssa jolle olen riittävän pitkä vain koska nainen on itsekin lyhyt. Molemmissa olisi taustalla jonkinlainen suojelija-suojeltava-kuvio, tai seksuaalinen alistuvuus. Molemmat turn-offeja minulle.
Tai se mitä ne muut nyt ajattelevat, ja miltä pari näyttää yhdessä. Myös turn-off.
Minuun ovat ihastuneet vain todella lyhyet ja todella pitkät. Lyhyet 155cm ja alle, pitkät 178cm ja yli. Vain pitkien kanssa on tullut jotain, koska haussa ei ollut mainitsemasi kuviot.
Lyhyet olivat myös, sanotaanko nyt isoja. Vaikka olisin hakenut itse tuota suojelija/suojeltava-kuviota, ei olisi tullut sellaisia fiiliksiä heidän kanssaan.
Itse olen juurikin maagiset 172cm.
-eri
Mulla on sellainen ihan aviomiehenä. Pituushullulla vissiin on maniakausi päällä, kun palstalle on taas alkanut ilmestyä näitä pituudesta jankuttamis -aloituksia.
En ole aivan varma kuinka pitkä olen itse, mutta 159-161 cm ja painon tiedän yhtä tarkasti 48-50 kg. 172 cm on miehelle täydellinen pituus jos on hyvä ryhti. Hyvää ryhtiä ei myöskään kompensoi enempi tai vähempi pituus vaan pelkästään ryhti.
Mieheni on 172cm ja minä 166cm. Eli joo, hyvin riittää.
Mä olen 178 cm ja olen ihastunut myös itseäni lyhyempiin miehiin. Useimmiten he vain ajattelevat, että minä olen liian pitkä...
Tuo on jo sellainen pituus, että pituudella ei olisi minulle väliä. Oma isäni oli juuri 172 cm exä 178 cm ja joissain tilanteissa tuntui mulle jopa pitkältä. Itse olen 161 cm.
Vierailija kirjoitti:
Voisko liittyä myös siihen, että joku nainen kokee lihaksikkaan, isokokoisen miehen seksuaalisesti vetovoimaisemmaksi? En minä ainakaan ajattele, että kaikki miehet, jotka viehättyvät seksuaalisesti itseään sirommista naisista, haluavat kaikki ALISTUSSEKSIÄ!! Naiset eivät ilmeisesti saa tykästyä kehen tykästyvät ilman, että kaivetaan jokin freudilainen selite. Ei kovin pätevää.
Minusta tuo on juuri hyvä pituus. Mua hieman pidempi, mutta ei mikään hongankolistaja kuitenkaan.
Ei todella innosta noin pätkä mies.Itse olen 160cm ja kyllä miehekkä pitää vartta olla,eikä mikään kyhyt persjalka.
Kyllä, mutta kropan pitää olla lihaksikkaan iso!
Toki. Olen itse noin 160-senttinen nainen.
En äänestänyt koska en osaa kuvitella mitä ajattelisin miehesn pituudesta parinvalinta mielessä. Ainakin hän olisi 12 cm lyhyempi kuin 16 v tyttäreni. Itse otin ensimmäisen miehen, joka kysyi ja hän on 190 cm. Itse olen 165 cm.
No mies on 198cm, jos siltä pää puuttuisi niin olisihan se aika turn off. Ex oli tuon mittainen, ei se pituuteen kaatunut. Mutta onhan tuo nykyinen vaan kuuma. Itse 162cm.
Olisi ihan yhtä optimi kuin muunkin pituiset. Miehen pituudella ei ole mulle juurikaan väliä, näin ollen ei ole myöskään mitään optimipituuksia, ei optimeita mutta kuitenkin riittäviä jne.
Vastasin vaihtoehdon A. Saman olisin vastannut, olisi miehen pituus mitä muuta tahansa, sanotaan 155cm ja 205cm välillä. Olen 170cm itse.
Puuttuu pelkkä vaihtoehto "Riittäisi."
Mulla ei ole optimia, eikä tuo pituus kaipaa mielestäni minkään valtakunnan kompensoimista.