Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 39- vuotiailla jo tosiaan näin paljon ryppyjä? Zara Tindall 39v. lehtikuvassa.

Vierailija
24.03.2021 |

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000007879625.html

Olen itse 36- vuotias ja ei ole tuollaisia ryppyjä. Miten te muut 30-40- vuotiaat, onko jo ryppyjä ja missä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v eikä minulla ole rypyn ryppyä vaikka kuinka hymyilisin tai irvistelisin.

Nyt ehdottomasti optikolle silmänpaineita mittauttamaan, sinulla on todennäköisesti kaihi. Tai sitten olet äskeittäin lihonut reippaasti. nelikymppisellä näkyy kyllä rypyt vaikka olisi millaista elämää viettänyt.

Vierailija
62/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilkääpä ihan äärilleen jokerihymy suulla ja silmillä. Kyllä tuon ikäisellä on naurujuonteet ihan normaaleja.

Hänellä on nuo rypyt myös kuvissa, joissa ei hymyile noin. Ja tuotakin kuvaa on käsitelty. Tulee itsellänikin nauraessa vähän, mutta olen kuitenkin 10 vuotta vanhempi. (Ja niin, en kuvittele olevani jotenkin parempi ihminen.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä on kyllä. Naururyppyjen lisäksi myös pohdiskelurypyt tuossa otsalla. Kehokaan ei näytä enää samalta kuin 30v alkupuolella, saatika 10v sitten. Mutta hei, elämässäni on muitakin asioita tuottamassa sisältöä kuin se millaiset rypyt minulla on. Ja kyllä, kuvittelen olevani jotenkin parempi ihminen ihan vain siksi että en pidä ulkonäköä mitenkään erityisen merkittävänä juttuna tai saavutuksena.  

Vierailija
64/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä, otsassa. Niin oli omalla äidillänikin, samoin siskollani. Silmien ympärille en saa kyllä kuin kunnolla kurtistamalla rypyt.

Oma huomio on että pulleammilla ihmisillä on usein vähemmän ryppyjä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme