Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 39- vuotiailla jo tosiaan näin paljon ryppyjä? Zara Tindall 39v. lehtikuvassa.

Vierailija
24.03.2021 |

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000007879625.html

Olen itse 36- vuotias ja ei ole tuollaisia ryppyjä. Miten te muut 30-40- vuotiaat, onko jo ryppyjä ja missä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v., rypyt silmän sisäkulmissa kun sulkee silmät. Muualla ei.

Vierailija
22/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 45, kun hymyilen ei ryppyjä silmäkulmissa. Eikä otsassa jos nostan kulmia. Olen käyttänyt 50 spf suojakerrointa kasvoilla vuoden jokaisena päivänä jo 20 vuotta.

Aurinko ja tupakka rypistää ennenaikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37, ei ole ryppyjä, mutta naama alkaa vähän roikkua sivulta katsottuna. Eli vanhenen kuten muutkin sukuni naiset. Zaran eduksi on sanottava, että olen tuntenut sekä 33- että 37-vuotiaan naisen, joilla oli paljon enemmän ryppyjä kuin Zaralla 39-vuotiaana.

Vierailija
24/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on kyllä poikkeuksellisen paljon ryppyjä. Ihotyyppi hänellä on todella ohut ja kuiva. Ja tuolle, joka kommentoi että hymyrypyt ovat normaaleja: kyllä, mutta eivät tuossa mittakaavassa! Edes 61-vuotiaalla äidilläni ei ole tuollaisia ryppyjä.

Ja ihan yhtä normaalia on, että nelikymppisellä on paljonkin tuollaisia ryppyjä.

Vierailija
25/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikuttaa sun elämään?

Keskustelun tavoite oli keskustella onko muilla 30-40-vuotiailla jo ryppyjä? Tuo esimerkkikuva oli vain kaikille asian havainnollistamiseksi. Lue aloitus.

Vierailija
26/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillain on ja joillain ei. Mitä hemmetin väliä sillä on? Jos et omistasi tykkää, laita botoxia. Jos sinulla ei 100-vuotiaana ole, ei sekään kiinnosta ketään. Etenkään toisten rypyt eivät sinulle kuulu mitenkään.

Vierailija
27/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja mulla rypyt silmäkulmissa. Rakastan niitä, ne ovat seksikkäitä! Muistan kun kaksikymppisenä tutustuin paljon vanhempaan naiseen, joka oli kaunein koskaan näkemäni nainen. *Mietin silloin, että jos ite vanhenen, en ikinä välitä mistään silmärypyistä, jotka oli tällä todella voimakkaat. Enkä ole välittänyt.

Vierailija
28/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit naururypyt ilman botoxia. Insta on vienyt ihmisiltä käsityksen, miltä ihmiset näyttää.

Olen 36- vuotias eikä mulla ainakaan ole botoxia eikä tuollaisia ryppyjä.

Ap

Mun mielestä tuo nainen näytti kauniilta. Taidat olla kateellinen kauniille, onnelliselle ja menestyvälle ihmiselle. Pakko keksiä jotain ikävää sanottavaa. Ole hiljaa, jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa.

Vierailija
29/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Monilla kasvoja kurtistaessa juonteet iskevät tasan 42-vuotiaana, voi olla ettei jää ihoon syviksi rypyiksi, mutta joillakin näkyy. Tervetuloa nelikymppisten joukkoon. Talvi kuivattaa ihoa suomessa, aurinkoisessa maassa matkustelevalla taas ehkä aurinko vaikuttaa. 

Vierailija
30/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vielä tuoreempi kuva Zaran kanssa.  Nuo on tuollaiset ilmerypyt, pikemminkin kuin ikärypyt.

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3186791/Nothing-changes-Zara…

Vierailija
31/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit naururypyt ilman botoxia. Insta on vienyt ihmisiltä käsityksen, miltä ihmiset näyttää.

Olen 36- vuotias eikä mulla ainakaan ole botoxia eikä tuollaisia ryppyjä.

Ap

Ei minullakaan 36-vuotiaana ollut rypyn ryppyä, mutta nyt pari vuotta myöhemmin on. Ei noin syviä kyllä, mutta joillakin tuntemillani on. Päiväkin vaikuttaa, jos on nukkunut huonosti.

Vierailija
32/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän hänellä edes ole ryyppyjä kuin silmien ympärillä. Olen häntä vuoden vanhempi ja minulla on syvät nasolabiaalit ja otsassa niin paljon vakoja että voisi perunaa kylvää.

On ihan normaalia, että nelikymppisellä on juonteita, vaikka meidät naiset onkin saatu uskomaan, että olemme tehneet jotain väärin jos iho ei ole enää samanlainen kuin 20 vuotta sitten.

Juonteita joo, mutta nuo on ryppyjä. Ja on huomattavan paljon.

eri

Vierailija
33/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v eikä minulla ole rypyn ryppyä vaikka kuinka hymyilisin tai irvistelisin.

Eikä varmaan silmälasejakaan.

Vierailija
34/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ukkonsa näyttää yli 60 vuotiaalta vaikka on 42 vuotias.

Vierailija
35/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-näädät taas tukemassa toisia naisia.

Ootte te hemmetin paskaa sakkia.

Hyi!

Vierailija
36/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat toisen silmäryppyjen kritisoimisesta? Tuleeko hyvä mieli, kuinka täydellinen olet? Läsäytä se oma pärstä, niin löydän ihmetyksen aiheen miten 36v voi näyttää tuolta ja kysyä onko normaalia?

Vierailija
37/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen 45v eikä ole lähellekään tuollaisia vekkejä. Viimeksi tammikuussa luultiin, että olen 35v.

Vierailija
38/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin ja terveen näköinen nainen. Ihan näyttää ikäiseltään.

Vierailija
39/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on maailman rumin ak ka, näkyy tänne saakka, vaikka onneksi olen ap-paskakasasta kaukana.

Saran on upea nainen! Ap on tiskirättiä.

Ihan pimeä viesti. Kuka on Saran?

Ap ei sanonut kai että ryppyjä ei saa olla.

Vierailija
40/64 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan käveli kerran nainen, arvioisin iäksi yli 60 vuotta. Hänellä ei ollut yhtään ryppyjä, kasvonsa oli tosi sileät, varmaan vältellyt aurinko koko elämänsä eikä muutenkaan mitään suuria kolhuja ollut. Mutta mun pointti on siis se, että se ikä näkyy kuitenkin, vaikka olisi kuinka rypytön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi