Onko 39- vuotiailla jo tosiaan näin paljon ryppyjä? Zara Tindall 39v. lehtikuvassa.
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000007879625.html
Olen itse 36- vuotias ja ei ole tuollaisia ryppyjä. Miten te muut 30-40- vuotiaat, onko jo ryppyjä ja missä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
No, olen 45v eikä ole lähellekään tuollaisia vekkejä. Viimeksi tammikuussa luultiin, että olen 35v.
Ja siltikin olet niin epävarma, että haukut toisia naisia
Ihmiset vanhenee eri tahtia ja eri tavalla, toisille tulee ryppyjä ja toisilla naama valahtaa. Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan, silmäkulmissa ei ole ryppyjä, kun en osaa "hymyillä silmillä" eikä niitä muuallakaan ole, kun olen niin ilmeetön tapaus. Ikää 40.
Tihrusilmillä tulee kauheat rypyt silmäkulmiin, silmien väliin ja otsaan.
On. Pakkeli kuivattamassa ihoa + luonnonvalo. Alakuvassa ei rypyt korostuneesti. Ja naururypyt ok
On kyllä hyvin säilyneen kuusikymppisen näköinen. Ja normaali viisikymppinen.
Mitä lienee, mutta on todella syvät rypyt jo. Mutta mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
No, olen 45v eikä ole lähellekään tuollaisia vekkejä. Viimeksi tammikuussa luultiin, että olen 35v.
Mene peilin eteen. Kurtista kasvoja ja silmiä. Tapahtuuko mitään?
OMG. Siis voiko naiselle tulla ryppyjä, kun ikää tulee? Eikä! Onneksi miehille ei käy näin ja ne pysyy ikuisesti siloposkisina. Varsinkin palstan mukaan kun +40v mies laittaa päälle nuorekkaan farmariasun, eihän sitä erota teinistä.
Onhan se tietysti käsittämätöntä, että eri taustoista olevat ihmiset rypistyvät eri tavalla...
Perimä, ulkoilma (aurinko, kylmyys, tuuli), kuiva ihotyyppi, hormonit, tupakka, väsymys, suru.
Aidosti hymyilevälle tulee silmäkulmiin ryppyjä jo nuorempana. Tekohymy tai opeteltu mukahymy ei yllä silmiin asti.
Stressi ja suru. Kaksi keskenmenoa takana hänellä. Kaunis hymy
Aikamoiset harakanvarpaat, mitä sitä ihminen geeneillänsä voi. Onneksi ei ole ainakaan sortunut botoksiin attä olisi rypytön pullea kuminaama.
Ihme syynäystä. Näyttävät aurinkorypyiltä, henkilö on siis viettänyt paljon aikaa ulkoillen ja auringosta nauttien. Eikö hän myös purjehdi paljon? Merellä tulee vielä helpommin silmäryppyjä koska veden pinta heijastaa voimakkaasti. Ihanan luonnollisen näköiset kasvot tässä botoxin täyttämässä maailmassa. Lähinnä olisin kateellinen hänen outdoor-elämäntyylistään.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset harakanvarpaat, mitä sitä ihminen geeneillänsä voi. Onneksi ei ole ainakaan sortunut botoksiin attä olisi rypytön pullea kuminaama.
Enempi on tosiaan kyse geeneistä, kuin rypyistä sinänsä. Sikäli huono esimerkki 39-vuotiaiden ryppyisyydestä tai rypyttömyydestä. Onnea hänelle, keskenmenojen jälkeen kolmas lapsi, poika kahden tytön lisäksi.
Hymyilkääpä ihan äärilleen jokerihymy suulla ja silmillä. Kyllä tuon ikäisellä on naurujuonteet ihan normaaleja.
Mulle tulee kyllä ja on tullut jo todella pitkään naururypyt silmäkulmiin kunnolla hymyillessä. Saan väännettyä naamaan enemmän ryppyjä kuin tuolla. Neutraalilla ilmeellä ei ole juonnettakaan missään kohtaan, mutta ilmeiselemällä saan naaman aika tuttuun. Olen hoikka ja tupakoimaton ja aivan ikäiseninäköinen. En pitäisi ilmeilyryppyjä ihmeellisenä vanhenemisena, enemmänkin outoa jos tänne ilmoittautuu montakin, jonka silmäkulmat on sileää sileämmät suupielten noustessa... Olisiko näöntarkastuksen aika?
Mamma27v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on maailman rumin ak ka, näkyy tänne saakka, vaikka onneksi olen ap-paskakasasta kaukana.
Saran on upea nainen! Ap on tiskirättiä.Ihan pimeä viesti. Kuka on Saran?
Ap ei sanonut kai että ryppyjä ei saa olla.
Lässyn lässyn.
Olen 39 ja on joo aika paljonkin enemmän ryppyjä kuin 36v oli. En tiedä mitä tapahtui - onko ollut tämä korona-aika vai mikä, mutta iho on yhtäkkiä kyllä vanhentunut.
Kumma kun täällä aina arvostellaan kauniiden julkkisten mukaryppyjä. Susanna Laine, herttuatar Catherine, Zara Tindall, Satu Taiveaho...
Huvittaa tämä raivokas puolustelu :D Kysäsepä samaan tyyliin Meghanin naamasta...
Hyvä te kaikki rypyttömät mammat! Kyllä elämänne on nyt hienoa kun teillä on vähemmän ryppyjä kuin jollain toisella!
Tietysti sanotaan noin. On kiusallista arvioida kenenkään ikää, itse liioittelen aina runsaasti näissä tilanteissa.