Mihin Milli & Abe ovat kadonneet?
Heidän somensa ja youtubensa hiljenivät täysin ihan yllättäen jo joulun aikaan, onkohan jotain sattunut?
Kommentit (66)
Edelleenkään ei mitään tietoa näistä?
Kukaanhan ei ole tilivelvollinen ilmoittamaan mitään ja aikaisemminkin tubettajia ja bloggaajia lopettanut vähin äänin. Onhan tuo silti erikoista, kun asiat jäivät kesken. Heillä varmasti on hyvä syy olla poissa. Itse en ainakaan usko heidän enää palaavan. Muutama vuosi on pitkä aika. Jännä kuitenkin ettei someja poistettu samalla. Helpompi olisi kai ollut kadota ja piilottaa kaikki näkyvistä. Toivottavasti perheellä on kaikki hyvin.
Rouva ainakin terveystalolla lääkärinä.
Olihan täällä tällainen ketju :D On kyllä mysteeri tämä keissi..
Mungo annan katoamisketjusta päädyin googlettamaan tätä
Mysteeri
Niiden toiseksi viimeisimmän youtube videon kommenteissa joku kysy että, mikä uuden vauvan nimeksi tuli? Ja he olivat vastanneet että, nimiäis video tulossa piakkoin. Mutta sitten koskaan ei tullutkaan mikä on outoa.
Mitään uutta tietoa näistä? Yhtäkkiä tulivat mieleen ja huomasin instasta, ettei ole mitään kuulunut pariin(?) vuoteen.
Minä olen tavannut tämän pariskunnan joskus. Ovat mormoneita ja nainen valmistui lääkäriksi. Heistä tehtiin niin paljon lastensuojeluilmoituksia, niin rouva ilmeisesti pelkäsi menettävänsä jopa lääkärinoikeudet. Lopettivat siksi bloggaamisen. Lääkäriliitto ym. mahdollisesti myös uhkaillut.
Kellään mitään tietoa vieläkään? Toivottavasti perheellä on kaikki hyvin <3
Outoa, että eivät mitään kommentoi. Katoavat vaan.
Abe asuu Facebookinsa mukaan Intiassa, kuitenkin edelleen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Abe asuu Facebookinsa mukaan Intiassa, kuitenkin edelleen naimisissa.
Edit: onkohan kuitenkin halunnut tarkoittaa Utahin Salt Lake Citya? LinkedIn viittaisi nimittäin sinne.
Facebookissa Abe seuraa erilaisia exmormon sivuja. Uskonkriisi Abella tai molemmilla? Aviokriisi jos uskonkriisi vain toisella?
Jos uskonnosta on luovuttu, onko se ollut ehkä seurausta jostain muusta, esim. kolmannen lapsen syntymän kohdalla tapahtuneesta asiasta tmv, vai onko uskonkriisi syy katoamiseen?
Olin menossa nostalgisoimaan ja katsomaan Millin ja Aben videoita mutta huomasin ettäkoko youtube kanava ja kaikki videot on poistettu. Veikkaan että haluavat että lapsilla olisi yksityisempi elämä kun vanhinkin on jo varmaan alakouluikäinen.
Abe seuraa myös suomenkuulua hörhöä Olli Postia. Oisko hurahtanut semmosiin? Myös PS seurauksessa ja Tynkkynen.
Aben oman instagram sivun mukaan hän itse asuu nykyään Utahissa, Amerikassa. Jotain lumilautailujuttuja ilmeisesti harrastelee ja videokuvaa /videokuvavalmentaa työkseen. Perheestä en tiedä. Olisiko eronneet tai sitten Abe esim. jossin mormonien lähetysmatkalla esim. puoli vuotta tms.
Missähän ne on
P.S. JARNA LAHDENVUO ON PARAS