Olisi kyllä kamalaa olla muovilattia omassa kodissa
Huh
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan olla vinyylimatto.
Oi minä rakastan vanhanaikaisia vinyylimattoja.
Muutuin juuri kulahtaneesta tammiparketista moderniksi vinyylilankuksi.
Minä muovilattiana olen kyllä paljon mieluummin omassa kodissani kuin jossain muualla.
Tuntuisi kaikkien näiden vuosien jälkeen kauhealta joutua yhtäkkiä revityksi irti ja siirretyksi jonkun ihan tuntemattoman permannolle.
Ehkä vähän riippuis, missä on. Eteiseks en ainakaan alkais. Ehkä sängynalustana olis helppoa. Keräilis vaan pölyä kaiket päivät eikä aurinkokaan haalistais pintaa
Kuiva huumori sikseen, mutta joo ihmettelen miksi joku muovilattia pitänyt mennä keksimään. Eihän se kestä mitään eikä sen päällä saa pitää mitään tai menee pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kuiva huumori sikseen, mutta joo ihmettelen miksi joku muovilattia pitänyt mennä keksimään. Eihän se kestä mitään eikä sen päällä saa pitää mitään tai menee pilalle.
Pakkoko se on vaahtomuovilattia laittaa, kun kunnollisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Halpa, nopea asentaa, ei saa pestyä pilalle, ei kolhiinnu, on lämmin...
Kaikesta hölmöstä täällä saadaan aikaan keskustelu. Mutta moni tärkeä aihe ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomissa oli vuosia sitten otsikko, joka jäi mieleen:
"Kukaan ei kaivannut kotiinsa kuollutta miestä"
Höh, miksei kukaan multa kysynyt? Hiljainen, ei sotkis, eikä tarvis ulkoiluttaa, ois maailman paras kämppis!
Joo, ihan hirveää, jos olisi muovilattia. Kyllä lattian pitää olla vinyylilankkua tai ainakin laminaattia!
Mä oon 94-vuotias parketti. Ruma, kolhiintunut ja narisen yötä päivää. Jos oikein ärsytät, pistän jalkapohjaasi reiän!
Tammiparketti ja kivi ovat hyviä materiaaleja.