Voiko rakastua ensisilmäyksellä
Kommentit (18)
Joo, siltä se tuntuu. Mitään omista "rakkauksistani" ( kaikki 2 ) ei koskaan ole seurannut tosin.
Ei ehkä pelkästä silmäyksestä, mutta jos kohtaaminen kestää kuitenkin jonkin aikaa, niin kyllä siinä vahva ihastuminen voi herätä.
Jotenkin oon tienny. Tämä on tapahtunut pari eri kertaa.
Ei voi. Muistakaa, rakkaus on neurokemiaa.
Minä en usko muuhun kuin tuohon.
Se tuntuu varpaissa ja koko kehossa kun tapaa sen oikean.
Olen yrittänyt joskus tapailla erästä hienoa miestä kauemmin, mutta ei syttynyt sitä tunnetta. harmi. Erittäin hieno ihminen ja hieno ammatti. Ei se tule jälkeenpäin vaan heti.
Voi. Sillä tavalla rakkaus syttyy monilla.
Narsistien uhrit ovat usein kuvailleet, että se oli menoa heti, ja yleensä edettiin tavattoman nopeasti yhteen ja naimisiin asti. Jäitä hattuun tällaisissa tilanteissa.
Näin tapahtui, melkein 60 vuotta sitten. Yhä yhdessä, kunnes...
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan sen tietää heti.
Nyt tuli paineita yksinkertaisemmille miehelle, kuten minulle. Kysymys Miten erottaa narsisti oikeasti rakastettavasta ihmisestä. En väitä, etteikö niillä tunteilla, joita tuntee ja kokee ensi-kohtaamisella tai mahd. jopa enis-silmäyksellä olisi mitään merkitystä. Ise vain olen kai saanut liian monta kertaa siipeeni, että hyvä on, etten ole kyynistynyt, koska silloin tuskin voisin ihasua saati rakastua enää kehenkään....
Kyllä!
Itse tapasin mieheni vuonna 2000, näin hänet ihan ohimennen kun olin kahvilla kaverin kanssa.
Ja tiesin heti että tuossa se menee.
Nyt 21 vuotta myöhemmin edelleen rakastetaan ja edelleen hän se on.
Rakkaus voi myös loppua silmänräpäyksessä.
Entinen kihlattuni rakastui kauniiseen naiseen ensi silmäyksellä ja jätti minut siihen paikkaan. Olimme olleet yhdessä kuusi vuotta. Vauhdilla oltiin jo naimisissa ja vauva tulossa. Mutta ovat edelleen yhdessä. Ja tästä on jo aikaa yli 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan sen tietää heti.
Nyt tuli paineita yksinkertaisemmille miehelle, kuten minulle. Kysymys Miten erottaa narsisti oikeasti rakastettavasta ihmisestä. En väitä, etteikö niillä tunteilla, joita tuntee ja kokee ensi-kohtaamisella tai mahd. jopa enis-silmäyksellä olisi mitään merkitystä. Ise vain olen kai saanut liian monta kertaa siipeeni, että hyvä on, etten ole kyynistynyt, koska silloin tuskin voisin ihasua saati rakastua enää kehenkään....
Narsisti tarttuu tilanteeseen ja lähtee heti nopeuttamaan "prosessia".
Narsisti ei jätä potentiaalista uhria huomiotta, vaan kiinnostuu, haluaa tietosi, käymään kotonasi, arvioi kaiken elämässäsi. On siis liian ilmeinen. Narsisti on todella taitava esittämään koirailmeistä reppanaa, vääntämään asiaa tyhjästä. Yksi merkki on, että hän yhtäkkiä kiinnostuu samoista asioista mistä sinäkin.
(Pitkässä suhteessa: hyllyssä oli kirja joka ei kiinnostanut häntä, mutta kun minä aloin lukemaan sitä, hänkin kiinnostui kirjasta, otti sen itselleen. Tai vaate jota ei oltu käytetty, kun otin vaatteen käyttöön, äkkiä narsisti olikin tajunnut että se on juuri hänen tyyliään ym. Rahat, omaisuus, mielenkiinnon kohteet. Kaikki hän yrittää saada omakseen vähitellen tai tuhota ettei toinen voi iloita).
Erityisesti suojelkaa läheisiänne.
Ihastua voi.