Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin syy, miksi olet alkanut itkeä?

Vierailija
24.03.2021 |

Itse sain kerran väärään osoitteeseen toimitetut villasukat postiluukustani. Osote oli luokkaa "Niemitie 5" ja oikea osoite olisi ollut "Niemutie 5" Saajana oli nimi, jonka oletin kuuluvalle vanhalle mummulle, eli esim. Hilma.

Menkoilla oli varmasti osansa, mutta aloin itkeä, että siellä jossain vanha Hilma-raasu nyt on kylmissään ilman villasukkia :(

Pidetään ketju ihan hyvän mielen ketjuna, eli ei haukuta ketään. Kertokaa omianne?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin ratsastusta jonkin aikaa ja olin usein katsomassa ratsastuskilpailuja. Kilpailujen lopulla sijoittuneet ratsukot laukkaavat kunniakierroksen kentän ympäri ja taustalla soi mahtipontinen sävellys, en nyt muista sen nimeä mutta moni kyllä tunnistaa sen. Olen monta kertaa ruvennut itkemään, koska se kunniakierros näyttää niin juhlalliselta ja hevoset ovat niin innoissaan. 

Vierailija
2/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän joskus johonkin vastaavaan aikaa sitten, mutta tässä nyt tännekin.

Seurustelin 14-vuotiaana erään pojan kanssa. Olimme kaupassa ja hän kaivoi kassalla lompakkoaan. Sieltä putosi piirretty kuva jostain animenaisesta alusvaatteissa. Aloin mustasukkaisena itkeä ja pyöräilin lähirantaan, jossa kuuntelin laiturilla dramaattinen ilme naamallani Apulannan Ilonaa ja surin kamalaa kohtaloani :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä selittämätön itku johtuu välillisesti väsymyksestä, mutta olen itkenyt väsyneenä mm. sirkusesityksille, joissa iso ryhmä taiteilijoita tekee jonkun hankalan tempun yhdessä (onhan ne liikuttavia, juu, mutta ei ehkä kyyneliin asti) ja kerran kun jossain harjoittelussa joku oman elämänsä 'vaativan alan asiantuntija' sanoi minulle, että en ole ihan toivoton tapaus (tarkoitti päinvastaista).

Tapauksia on varmasti paljon muitakin, mutta nämä muistui heti mieleen.

Vierailija
4/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni nähdessäni maitotölkin. Taisin olla silloin aika loppuunpalanut läjä masennusta.

Vierailija
5/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tämän joskus johonkin vastaavaan aikaa sitten, mutta tässä nyt tännekin.

Seurustelin 14-vuotiaana erään pojan kanssa. Olimme kaupassa ja hän kaivoi kassalla lompakkoaan. Sieltä putosi piirretty kuva jostain animenaisesta alusvaatteissa. Aloin mustasukkaisena itkeä ja pyöräilin lähirantaan, jossa kuuntelin laiturilla dramaattinen ilme naamallani Apulannan Ilonaa ja surin kamalaa kohtaloani :D

Ihana :D mulla on ollut aika huono viikko tässä, kiitokset sinulle, tämä toi hymyn huulille :)

Olen vähän sellainen tunteellinen siili joka itkee milloin millekin. Viimeksi taisin itkeä kun katsoin This is us -sarjaa ja siinä yksi henkilö oli synnyttämässä. Synnytys alkoi yllättäen ja lapsen isä ei ollut paikkakunnalla ja yritti ehtiä paikalle ajoissa. Tämä ensisynnyttäjä oli ihan yksin mutta saikin sitten puhelun lapsen isän veljeltä ja tämän vaimolta, ja nämä sanoivat että nyt et ole yksin, he on sinun kanssa tässä puhelimessa niin kauan kuin haluat ja voi jutella ihan mistä vaan. Nämä henkilöt siis eivät olleet aiemmin kovin läheisiä, ja minua liikutti kovasti tuo tilanne.

Vierailija
6/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni nähdessäni maitotölkin. Taisin olla silloin aika loppuunpalanut läjä masennusta.

Olen pahoillani masennuksestasi, mutta maitotölkki, miksi? :O

Vierailija
7/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin ratsastusta jonkin aikaa ja olin usein katsomassa ratsastuskilpailuja. Kilpailujen lopulla sijoittuneet ratsukot laukkaavat kunniakierroksen kentän ympäri ja taustalla soi mahtipontinen sävellys, en nyt muista sen nimeä mutta moni kyllä tunnistaa sen. Olen monta kertaa ruvennut itkemään, koska se kunniakierros näyttää niin juhlalliselta ja hevoset ovat niin innoissaan. 

Mä ajattelin otsikon nähdessäni, että enhän mä itke juuri koskaan, mutta aina kyllä kyynelehdin hevosmessuilla, kun suomenhevosorit esitellään. En tajua!!!

Vierailija
8/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä itke, mutta masennusjaksojen aikana kyllä. Viimeksi itkin sen takia, etten saanut Mars-patukkaa hetimmiten auki. Olin jemmanut sitä pari päivää, ja sitten kun olisin sen halunnut syödä se ei meinannutkaan aueta :(

Vierailija
9/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, hyvin monet TV-mainokset. Ei välttämättä edes "tunteisiin käyvät" sellaiset. Silloin kun masennus on pahana, itken myös hyville uutisille lehdissä ja netissä.

Vierailija
10/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla oli myynnissä niin söpöt lastenkengät, että pillahdin itkuun. Taisi olla vaihdevuosilla osuutta asiaan.

Vierailija
11/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes mitenkään erityisesti pidä lapsista, mutta netissä jossain oli video lapsesta joka kuuli uuden kuulolaitteen avulla äitinsä äänen ensimmäistä kertaa. Pari kyyneltä vierähti kun se pieni oli niin innoissaan ja nauroi.

Vierailija
12/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itketti ABC-häissä, kassakin piti sulkea

Vierailija
13/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Raija Orasen kirjaa Manu

Siinä kuvitteellinen Manu yöllä ihailee ajatuksissaa ntytärtään ja suree tämän lapsettomuutta. Tuli itku kun ajattelin että noinhan asiat on voinut olla oikeastikkin

Vierailija
14/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes mitenkään erityisesti pidä lapsista, mutta netissä jossain oli video lapsesta joka kuuli uuden kuulolaitteen avulla äitinsä äänen ensimmäistä kertaa. Pari kyyneltä vierähti kun se pieni oli niin innoissaan ja nauroi.

Samanlaisia kokemuksia minullakin, kun netissä katsonut videoita värisokeista, jotka saivat erityisten silmälasien ansiosta kyvyn nähdä värejä.

Ihmisten järkytys ja se itku, mikä heiltä usein pääsee, järkyttää ja itkettää itseäkin.

Vierailija
15/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt monta kertaa sille videolle, jossa neitokakadu laulaa Totoroa. En ymmärrä miksi. Nytkin kyyneleet nousee silmiin kun ajattelen sitä. 

https://www.y outu be.com/watch?v=WvYqqjsYE6I

Olkaa hyvä. Ottakaa välit pois. 

Vierailija
16/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun o’boy:n kaakaopaketti muuttui epämukavan tuntuiseksi pussiksi.

Vierailija
17/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itkenyt monta kertaa sille videolle, jossa neitokakadu laulaa Totoroa. En ymmärrä miksi. Nytkin kyyneleet nousee silmiin kun ajattelen sitä. 

https://www.y outu be.com/watch?v=WvYqqjsYE6I

Olkaa hyvä. Ottakaa välit pois. 

Ompa lutunen :D <3

Ap

Vierailija
18/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman masennuksen aikaan siitä kun leipä tippui lattialle

Vierailija
19/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin pahasti masentunut, ja töissä ruokatauolla kuorin tylsän veitsen avulla appelsiiniä (oli ainoa veitsi käytettävissä), työkaveri rupesi vttuilemaan pahantahtoisesti kun se toiminta oli niin surkeaa. Sitten kun sain kuorta irti, huomasin hedelmän olevan homeessa sisältä. Lähdin muualle itkemään.

Vierailija
20/94 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime viikolla menossa verikokeeseen ja istuin odotushuoneessa. Ennen minua yhteen huoneeseen pääsi nuori pariskunta ihan pienen vauvansa kanssa. Oven läpi kuului epätoivoinen itku kun luultavasti otettiin myös verikoetta.

Pidättelin itkua.

Välillä varsinkin vastasyntyneiden itku herkistää jostain syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme