Typerin syy, miksi olet alkanut itkeä?
Itse sain kerran väärään osoitteeseen toimitetut villasukat postiluukustani. Osote oli luokkaa "Niemitie 5" ja oikea osoite olisi ollut "Niemutie 5" Saajana oli nimi, jonka oletin kuuluvalle vanhalle mummulle, eli esim. Hilma.
Menkoilla oli varmasti osansa, mutta aloin itkeä, että siellä jossain vanha Hilma-raasu nyt on kylmissään ilman villasukkia :(
Pidetään ketju ihan hyvän mielen ketjuna, eli ei haukuta ketään. Kertokaa omianne?
Kommentit (94)
Näin goottitytön, joka oli meikattu ja pukeutunut hyvin erilailla kuin 99% teinitytöistä. (kaikki tiedätte, että pääosin teinit pukeutuvat ja käyttävät samanmerkkisiä vaatteita//pyörää/laukkuja/reppuja/iPhoneja)
Tapasin n. 14-16v-teiniin, joka katsoi kelloa Doro-puhelimesta, kunnon goottivaatteet- ja meikki päällään. Laukkuna semmoinen pääkallon muotoinen kassi. Hyvä mieli tuli :)
Pms päällä, kävelin kotia kohti. Pyöräilijä tuli takaa ja rimpautti ihan nätisti kelloa, että väistäisin vähän. Kun se oli mennyt ohi, aloin itkeä ihan järkysti, kai jotenkin sitä, että mua on loukattu!
Victorian ja Danielin häistä puheenollen: aloin itkeä vuolaasti jo siinä vaiheessa, kun Tarja Halonen Pentteineen tulivat kirkkoon. Ihan parhaat itkuhäät!
Voi vitsit, näitä riittää. Itkuherkkyys on väännetty minulla maksimille jostain syystä.
Viimeksi itkin eilen kun kuulin joutsenten äänen ensimmäisen kerran tälle keväälle.
Itken aika usein, myös hölmöistä syistä. Parhaiten on jäänyt mieleen yksi tapaus yliopistolla. Olin ostanut kahvilasta munkin ja tuonut sen ainejärjestöni kerhohuoneelle. Sanailin jotain poikaystäväni kanssa. Hän otti nokkiinsa jostain mitä sanoin ja tökkäsi sormensa keskelle munkkiani. Minulle tuli siitä niin paha mieli, että kyyneleet nousivat silmiin ja jouduin ihan tosissani keräilemään itseäni etten olisi vollottanut siinä kaikkien nähdessä :D
Tällä viikolla lääkärissä ääneni murtui kun kerroin kipeästä selästäni.
Ja olin mennyt lääkäriin sillä ajatuksella että ei mikään kiire, käydään nyt näyttämässä ja kysymässä. Olisin voinut ottaa ajan parinkin viikon päähän, mutta satuin saamaan sen samalle päivälle.
Kaikenlaisia tiedostamattomia tunteita siis on, vaikka ajattelen olevani aika tunteellinen.
Äsken lenkillä kävelin urheilukentän ohi, jossa näin mun lapset pelaamassa fudista kaveriporukan kanssa. Kyyneleet tuli silmiin.
Tämän aamuinen varmaan on tarpeeksi typerä.. Luon jutun, kun Marja Hintikka sai ensimmäisen lapsensa. Synnytyksen jälkeen hän sai lapsen syliin ja kun heidän katseensa kohtasivat ensikerran, Marja oli sanonut "Moi rakas, mä oon sun äiti".
Vierailija kirjoitti:
Vanha hittibiisi, Hijo de la luna (kuun poika). Espanjaa opiskelleena syvennyin suomentamaan sen sanoja, ja ne oli niin surullisen järkyttävät. Tarina pariskunnasta, jonka mies luulee vaimonsa pettäneen ja lapsen olleen toisen miehen ja mies hylkää lapsen vuorelle, ja aina kun lapsi on iloinen, kuu on täysinäinen, ja kun lapsi itkee, laskeutuu kuu sirppikehdoksi lapselleen.
Voi saakeli, itkin vessan lattialla varmaan tunnin ja käytin koko vessapaperirullan tuon kuvitteellisen lapsen ja kuuäitinsä takia.
Kiitos paljon, taas täällä itketään.
Entinen pomoni kertoi että hän lähteen ja tulee uusi pomo.Sanoinkin hänelle että en tiedä miksi itkettää.
Ei sellaista ole. Siis typerää syytä.
Pyysin miehen ostamaan jotain kahvileipää. Oletin hänen tuovan molemmille jotkut pullat, mutta hän toi valtavan ison pullapitkon. Otti niin päähän että aloin itkeä.
Naisen vuoksi itkin ja jälkikäteen totesin sen olleen aivan typerää. M37