Kauhean hajuinen PIHI liikunnassa, onko muilla? Haistan selvästi itse, joten varmaan muutkin sitten...
Kommentit (62)
laita kakaa ähän sekaan. tyhmä aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku uusi kiertoilmaus? Kuten pyypyy.
Eikös Madventures tämän ilmauksen luotsannut..? Oli PEHI, PIHI jne. Musta se on hyvä ilmaus..
No eipä yllätä että ne vajaamieliset kaarnalaivan kapteenit on keksinyt jotain noin älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haju ei tule emättimestä!! Kärsin itse tästä samasta vaivasta. Haju tulee jostain alapään hikirauhasista. Emätin ja valkovuoto haisee ihan normaalille, eikä ole mitään hiivoja/bakteeritulehduksia. Tämä vaiva on luultavasti joku hormoniperäinen ongelma.
Ja minulla on myös "maiskuttava pimppi". Isot häpyhuulet + kostea alapää= kun tekee erinäisiä liikkeeitä, häpyhuulten irrotessa toisisistaan ne päästävät maiskuttelevia ja litiseviä ääniä. Noloa. En käy salilla/jumpissa.
Nivusissa on hikirauhasia. Itselläni ainakin nivusista rupeaa haisemaan helposti hielle. Mutta ei hätää, siihen auttaa RUOKASOODA. Kyllä, kostuta vanulappu, ripottele siihen ruokasoodaa, niin että se sulaa siihen kosteuteen ja pyyhi sillä nivuset. Sama toimii kainaloissakin, pitää hikijumpassakin. Hienhajusta on turha kärsiä, kun siihen löytyy tehokas konsti.
Ei auta nivusiin ruokasoodan levittely. Se hienhaju tulee sieltä lähempää emätintä, johon ei uskalla mitään levitellä. Niiden häpyhuulien sisäpuolelta/ympäriltä, mutta ei kuitenkaan emättimestä. Ja tähän vaivaan ei auta alushousujen vaihto tai pesu. Se haju vain tulee vaikka mitä tekisi. Olen tehnyt kaikkeni. Ne on jotkut liiat mieshormonit varmaan jotka jyllää..
Ole onnellinen jos et itse tästä kärsi
Jos on niin pihi ettei dödöä voi ostaa, on kyllä jo liian pihi.
Ei alapään kuulu haista yhtään millee. Etkö pese itseäsi? Vai onko joku tauti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haju ei tule emättimestä!! Kärsin itse tästä samasta vaivasta. Haju tulee jostain alapään hikirauhasista. Emätin ja valkovuoto haisee ihan normaalille, eikä ole mitään hiivoja/bakteeritulehduksia. Tämä vaiva on luultavasti joku hormoniperäinen ongelma.
Ja minulla on myös "maiskuttava pimppi". Isot häpyhuulet + kostea alapää= kun tekee erinäisiä liikkeeitä, häpyhuulten irrotessa toisisistaan ne päästävät maiskuttelevia ja litiseviä ääniä. Noloa. En käy salilla/jumpissa.
Nivusissa on hikirauhasia. Itselläni ainakin nivusista rupeaa haisemaan helposti hielle. Mutta ei hätää, siihen auttaa RUOKASOODA. Kyllä, kostuta vanulappu, ripottele siihen ruokasoodaa, niin että se sulaa siihen kosteuteen ja pyyhi sillä nivuset. Sama toimii kainaloissakin, pitää hikijumpassakin. Hienhajusta on turha kärsiä, kun siihen löytyy tehokas konsti.
Mä laitan ihan vaan dödöä nivusiin. Toimii.
Naiset vuotaa, erittää tai päästää väriä mistä milloinkin. Jos ei kropasta satu irtoamaan nesteitä, niin kroppaan tai hiuksiin on laitettu jotain ainetta, joka leviää. Parisänkyyn lakanoita vaihtaessa pystyy selvästi erottamaan miehen ja naisen puolen, miehen osuuden ollessa paljon puhtaampi.
Itsellä nivuset hikoavat runsaasti (hikoilen herkästi muutenkin.) Pesu saippualla ja dödö, siinä ratkaisu. Luulin vuosia kärsiväni jostain kroonisesta tulehduksesta! Saippuaa/dödöä sitten tietenkin vaan sinne nivusten iholle, ei limakalvoille
Pieni ongelma. Harvemmin kenenkään toisen nenä on niin lähellä toisen alapäätä. Itse en voi käydä salilla enkä jumpissa koska pieru pärähtää aina ja lujaa.
Ei ole pieni ongelma! Se joka ei itse tästä kärsi, ei voi ymmärtää.. Näköjään.
Ei auta pesut tai deodorantit, koska haju vain tulee vaikka pesee. Se ei ole mikään alapään tulehdus vaan tulee sieltä jostain hikirauhasista alueelta, johon ei voi deodoranttia laittaa!
Tarkoittaa siis sitä, että vaikka aamulla pesee alapään ja laittaa puhtaat vaatteet niin töissä ensimmäiselle kahville lähtiessä haju puskee jo housuista läpi. Päällyshousutkin on siis vaihdettava päivittäin.
Hajun voimakkuus vaihtelee kuukautiskierron mukaan. Johtuu siis hormoneista
Mitä helvettiä, kenellä muka haisee alapää noin voimakkaasti!? En ole itse koskaan haistanut mitään pahaa hajua alapäästäni, en silloinkaan kun olen ollut sairaana viikon käymättä suihkussa taikka hikoillut helteellä treeneissä. Ainoastaan kainalohien, joka nyt on ymmärrettävää, kun haju tulee lähempää nenää. Mutta että haarovälistä...
Ovatko alusvaatteet ja housut materiaalia, joka hiostaa ja alkaa helposti haista? Minkä painoinen olet, tai paremminkin, onko alakerrassa kuinka paljon poimuja, jotka muhivat ja hikoavat?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko alusvaatteet ja housut materiaalia, joka hiostaa ja alkaa helposti haista? Minkä painoinen olet, tai paremminkin, onko alakerrassa kuinka paljon poimuja, jotka muhivat ja hikoavat?
En ole ap, mutta kärsin samasta ongelmasta. Haju ei liity painoon. Ongelma on ollut merkittävästi alipainoisena ja myös normaalipainoisena. Ei ole ylipainoa ollut koskaan eikä mitään muhivia poimuja. Alusvaatteiden materiaali ei vaikuta.
Kuten sanottu, johtuu hormoneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto toi teidän naisten elämä on hienoa.
Aina jostain vähän falskaa ja haisee.
Ettekö ymmärrä yhtään mitään hygieniasta?
Sitten vielä ihmettelette, ettei miestä löydy.
Miksiköhän?
Justhan jaoin vinkin, miten ei haise.
Ja kyllä ne haisee miehetkin. Jos ei hielle, niin jollekin tyrmäävälle deodorantille tai partavedelle, jota on valeltu tai suihkuteltu vähän enmmänkin päälle. Se jos mikä, karkoittaa naiset, kun on suorastaan tyrmäävän pahaa.
Mikä se muuten olisi miehelle hyvä tuoksu?
Kyrhi.
Mulla on se lainen kevyt omenainen tuoksu 🍈
Joo, pil lu haisee pil lul ta
Vierailija kirjoitti:
Hitto toi teidän naisten elämä on hienoa.
Aina jostain vähän falskaa ja haisee.
Ettekö ymmärrä yhtään mitään hygieniasta?
Sitten vielä ihmettelette, ettei miestä löydy.
Miksiköhän?
Tämä on totta, naisissa on jokin valmistusvirhe.
Ruumiinaukoista puuttuvat takaiskuventtiilit ja kaikki sisälle tungettu tavara valuu kontrolloimattomasti
ulos jostain ruumiinontelosta.
Vierailija kirjoitti:
salilla oli nainen jolla oli voimakas sipulinen hiki, myös pihi haisi hirveältä. leijaili pitkään kuntopyörän luona. eikö nämä itse tajua?
Pitäisikö sitten lukittautua kotiin?
Mikä se muuten olisi miehelle hyvä tuoksu?