Kauhean hajuinen PIHI liikunnassa, onko muilla? Haistan selvästi itse, joten varmaan muutkin sitten...
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Sebamed tai lactoline pesuneste. Ja jos ”litisee ja lotisee” niin kuivatkaa käsipyyhkeellä paikat!
Huomaa, ettet kärsi vaivasta. Käsipyyhe kuivaa joo hetkeksi mutta, kun ottaa ensimmäisiä tanssiaskeleita, se alkaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sitä jaksaa keksiä tällaisia hassunhauskoja ilmaisuja ja sitten viljellä niitä testaten, tajuaako muut.
Enpä nyt erikseen osaa erotella tällaisia hajuja salilla, en ole mikään koira. Väittäisin aika keksityksi jutuksi taas, toki salilla kaikenlaisia hajuja riittää.
Kyllä vaan se alapää voi haista niin naisilla kuin miehillä ja kyllä sen hajun kainalohiestä erottaa. Veikkaisin että tämä hajuhaitta on jopa ihan yleistä.
Ja mitä hassunhauskaa näissä ilmaisuissa on? Mielestäni kelpo ilmaisut pehi ja pihi, joilla saa kerrottua vaivasta siististi.
Ymmärtänette varmaan jatkossakin, ettei se ole ainoastaan laskuun, jos jotain ei huvita lähteä salille
Hmm. Oikeesti haisee noin paljon? Olen käynyt vuosia ryhmäliikuntatunneilla enkä ikinä haistanut muuta kuin sen perushienhajun joka ei taida koskaan niistä tiloista lähteäkään. En siis haista toisten tuoksuja. Myönnän, että oman alakerran kylläkin joskus, mutta lienee sen normaali tuoksu.
salilla oli nainen jolla oli voimakas sipulinen hiki, myös pihi haisi hirveältä. leijaili pitkään kuntopyörän luona. eikö nämä itse tajua?
Käytä Sebamed Intiimi-pesuainetta. Ja maitohappobakteerikuuri.
Se haju ei tule emättimestä!! Kärsin itse tästä samasta vaivasta. Haju tulee jostain alapään hikirauhasista. Emätin ja valkovuoto haisee ihan normaalille, eikä ole mitään hiivoja/bakteeritulehduksia. Tämä vaiva on luultavasti joku hormoniperäinen ongelma.
Ja minulla on myös "maiskuttava pimppi". Isot häpyhuulet + kostea alapää= kun tekee erinäisiä liikkeeitä, häpyhuulten irrotessa toisisistaan ne päästävät maiskuttelevia ja litiseviä ääniä. Noloa. En käy salilla/jumpissa.
Naisvihaa tämäkin. Haistakaapa miestenne housuja takaa haaroista ennen kuin heitätte ne pyykkikoneeseen. Niin. Kyllä nekin haisevat paljon.
Tihi on erikoinen, ei yhtään sama kuin kahi.
Menet kimppaan sen youtubettajan kans, jolla on aina pehi. Siinäpä kaks marjaa..
Hei, muistatteko Mad Men-sarjasta sen naisille tarkoitetun hajunsyöjän ”Quest Feminine Hygiene Powder”? Sitä oli tarkoitus ripotella alushousuihin. 🙄
oisko sieni-infektio, joka kannattais varmaan hoitaa kuntoon...
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Oikeesti haisee noin paljon? Olen käynyt vuosia ryhmäliikuntatunneilla enkä ikinä haistanut muuta kuin sen perushienhajun joka ei taida koskaan niistä tiloista lähteäkään. En siis haista toisten tuoksuja. Myönnän, että oman alakerran kylläkin joskus, mutta lienee sen normaali tuoksu.
🤢Oikeasti. Olen ryhmäliikkuja, ja todella joiltakin saattaa lehahtaa tuoksut, kun haarahypitään tai muuten auotaan jalkoja. Joskus, ei läheskään joka tunnille satu haisukkia. Käykää pesulla ja vaihtakaa puhtaat alkkarit ennen tuntia.
Just nää sutit haisee kesäsin julkisissa.
Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Se haju ei tule emättimestä!! Kärsin itse tästä samasta vaivasta. Haju tulee jostain alapään hikirauhasista. Emätin ja valkovuoto haisee ihan normaalille, eikä ole mitään hiivoja/bakteeritulehduksia. Tämä vaiva on luultavasti joku hormoniperäinen ongelma.
Ja minulla on myös "maiskuttava pimppi". Isot häpyhuulet + kostea alapää= kun tekee erinäisiä liikkeeitä, häpyhuulten irrotessa toisisistaan ne päästävät maiskuttelevia ja litiseviä ääniä. Noloa. En käy salilla/jumpissa.
Nivusissa on hikirauhasia. Itselläni ainakin nivusista rupeaa haisemaan helposti hielle. Mutta ei hätää, siihen auttaa RUOKASOODA. Kyllä, kostuta vanulappu, ripottele siihen ruokasoodaa, niin että se sulaa siihen kosteuteen ja pyyhi sillä nivuset. Sama toimii kainaloissakin, pitää hikijumpassakin. Hienhajusta on turha kärsiä, kun siihen löytyy tehokas konsti.
Hitto toi teidän naisten elämä on hienoa.
Aina jostain vähän falskaa ja haisee.
Ettekö ymmärrä yhtään mitään hygieniasta?
Sitten vielä ihmettelette, ettei miestä löydy.
Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Hitto toi teidän naisten elämä on hienoa.
Aina jostain vähän falskaa ja haisee.
Ettekö ymmärrä yhtään mitään hygieniasta?
Sitten vielä ihmettelette, ettei miestä löydy.
Miksiköhän?
Justhan jaoin vinkin, miten ei haise.
Ja kyllä ne haisee miehetkin. Jos ei hielle, niin jollekin tyrmäävälle deodorantille tai partavedelle, jota on valeltu tai suihkuteltu vähän enmmänkin päälle. Se jos mikä, karkoittaa naiset, kun on suorastaan tyrmäävän pahaa.
🤢🤮