Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
781/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskelen kynsiäni. Kaivan nenääni.

Yritän vetää leukoja.

55v.

Vierailija
782/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isoäiti 48- vuotiaana ja se on kivaa, jos terveenä pysyn niin saan nauttia lapsenlapsestani kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen tytön mummu, lasken pulkalla ja teen lumiukkoja, rakennan nukketaloja, käytän pillifarkkuja sekä kuuntelen Bon jovia.

Vierailija
784/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

candice moore kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssin dancehallia ja reggaetonia, 50-v

🔥

Olipa huonovointisen näköisiä tyttöjä tuossa linkissä, varmaan päihde- tai huumeongelma jokaisella.

Vierailija
785/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55 nainen. Kuuntelen Blind Channelia ja kaikkea vastaavaa, myös räppiä. Vihaan iskelmiä. Ikuisesti farkut päällä, en käytä koskaan mitään täti vaatteita. En ole mummo eikä ole mitään mielenkiintoa sellaiseksi tulla. Järkyttävä ajatuskin. Omat lapset eivät onneksi aio lapsia hankkia. Rakastan urheiluautoja ja moottoripyöriä, rallia ja hävittäjiä. Seuraan lumilautailua. Olen naimisissa mutta hyvin itsenäinen. Matkustan mieluummin yksin, en tarvitse seuraa. En pidä sukujuhlista. En kauhistele kenenkään ulkonäköä tai luonnetta, en juoruile kenestäkään. Suhtaudun avomielisesti kaikkeen. Olen edelleen utelias elämän suhteen. Tunnen olevani välillä ihan kummajainen. Työpaikan kolmekymppiset tuntuvat puheiltaan ja teoiltaan kuusikymppisiltä.

Sanot "suhtaudun avomielisesti kaikkeen", ja just edellä "onneksi omat lapset eivät aio hankkia lapsia."

Huomasitko ;) Ihminen harvoin huomaa itse, ettei olekaan niin kovin avomielinen.

ps. kuinka monella meidän ikäisellämme (minä 53v) ei olisi farkkuja? Tottakai, farkkutyttö for ever! Ja ihan olen keskiluokkainen kuten fakkuja pitävät ystävänikin. Outo ajatus että olisi harvinaista.

Vierailija
786/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen jatkuvasti kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Pelkkä töissä käynti ei riitä. N57

Vierailija
787/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan erittäin innolla Sims 4-peliä koska inspiroidun sen pelin rakentamiseen eri jutuista ja värikkäistä miestenvaatteista. Oon 27-vuotias mies.

Vierailija
788/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75v nainen, en ole ns mummotyyppiä, mies on 10v nuorempi ja seksi pelaa hyvin. Meillä on myös seksileluja käytössä. Rock/ metallimusiikki on mieleisintä ja käymme festareilla.

Vierailija
789/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen spotifyista musiikkia, jota ikäiseni eivät juurikaan kuuntele.  Olen 60-vuotias mies. Ikäiseni ihmiset kuuntelevat tavallisesti iskelmiä, joita itse en koskaan kuuntele, koska inhoan iskelmämusiikkia. 

Muutamia esimerkkiä kuuntelemastani musiikista:

Maya Jane Coles, NIght Creature

Stone Temple Pilots, Purple

Saltillo, Ganglion

Chet Baker, Chet Baker Sings

Mathias Eick, Ravensburg

Vierailija
790/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36. Olen vaan aina yksin kotona. En osaa nautti elämästä. 

Vierailija
791/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias ja ompelen keppihevosia myyntiin. Pidän myös lapsille kepparikerhoa, jossa joka kerta innostun itsekin hyppimään esteitä ja näyttämään kouluratsastuskiemuroita lapsille.

Vierailija
792/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen puolestani se jolla testataan ja kalibroidaan kaikki algoritmit. Jos minulla saa jonkin odottamattoman lopputuloksen vaatii algoritmi vielä takomista. Sen sijaan ruskea, ruisleipä, ei liian lyhyt mutta ei liian pitkäkään pyörälenkki, vapaa-ajan housut ovat vastauksia joista algoritmin tekijä voi olla mielissään.

Se M54

Vierailija
793/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelen vain 20+ naisten kanssa, rahalla tai ilman

m 52

Vierailija
794/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen hiphoppia.

M45

Vierailija
795/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään hiuksia, katselen alfred j kwakia, tulen ottamaan lisää tatskoja,luen fantasiasatuja Grim, elän suht oravanpyörätöntä elämää, sijottelen pienesti osakkeisiin, mulla on edelleen toisinaan käytössä takki vuodelta 96 jonka ostin dekadentzistä. Näillä vedetään LOPPUUN ASTI.

Heteromies vuosimallia 1980

Vierailija
796/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuuskymppinen äijä.

USEIMMAT ikäiseni kuuntelevat jotain kasariheviä ja suomipoppia, ei siinä ole mitåän epätyypillistä. Monella harmaapää äijällä on sähkökitara mancavessa.

Todella monet eivöt lue ollenkaan vaan pelaavat ja kataovat telkkaa

Minä kuuntelen mielelläni klassista, erityisesti renesanssia ja luen myös kaunokirjallisuutta, jopa antiikin näytelmiä luen. Minä olen siis se joka tekee ikäkaudelleni epätyypillisiä asioita.

Vierailija
797/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla huolissaan, jos ei oikein keksi mitään?

Tai noh, omassa kaveripiirissä ollaan ainoa lapsiperhe, joka ei asu omakotitalossa tai haaveile sellaisesta 🤷🏼‍♀️

Näitä kun lukee, niin huomaa, että aika moni ajattelee olevansa erikoisempi kuin onkaan.

Vierailija
798/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeilen puissa, teen lumienkeleitä, luen satukirjoja, rakentelen majoja hiirille ja muille ötököille, keinun, keräilen simpukan kuoria jne, haaveilen lennokista ja leijasta..... ikä 43

Vierailija
799/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen. Tai, just valmistun. N33

Vierailija
800/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt Tinderiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi