Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
741/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Maustetytöistä. M51

Vierailija
742/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokin lintuja t 33v mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkään..

N54

Vierailija
744/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 vuotias nainen ja keräilen Legoja, sarjakuvia ja elokuvia

Vierailija
745/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkään..

N54

Ajattelin ensi kesänä mennä Maustetyttöjen keikalle, jos Korona ei estä. Töissä soitan Maustwtyttöjä taustamusana kun teen projekteja, niin että yksi kollega jo hermostui. M51

Vierailija
746/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumilautailen ja rullaluistellen. Muut harrastukset on kuin muillakin eläkeikää lähestyvillä.

Vierailija
747/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole missään somessa, minulla ei ole älypuhelinta ja ilahdutan ystäviäni vieläkin postikorteilla.

Vierailija
748/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 v ja tykkään kuunnella amispoppia. Käyn myös kansalaisopiston käsityökursseilla yli 70-vuotiaitten mummojen kanssa.

Vierailija
749/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 71v nainen ja pelaan tietsikkapelejä. Lapsenlapsen kaveri sanoi että sulla on kummallinen mummo kun se pelaa.

Minä olen nainen 69 v ja pelaan tietokoneella älypään pelejä mm ja kuuntelen juutuubista poppia.

Vierailija
750/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori aikuinen, mutta lähestulkoon samanlainen kuin teininä XDDDD. Tietysti fiksumpi (vaikka fiksu olen aina ollut) ja minulla on hieman eri ropleemat kuin silloin, totta kai. Mutta muuten elelen ihan chillisti enkä mitenkään jäykän aikuismaisesti XDDD Innostun kauniista ja söpöistä sokolaateista (joulun alla liidelin sokolaatihyllyt olivat ihan mahtavia) ja rakastan mm. ajelua.

Olen myös tehnyt luonnollisen käännöksen takaisin 9 vuoden päähän menneisyyteen ja olen rakastunut taas samoihin juttuihin kuin silloin. Esimerkiksi huoneenlämpöinen 2 %-raejuusto suoraan purkista on yksi ihanimmista suolaisista herkuista, aivan kuten silloin aikoinaan.

Olen palannut lähes täysin samaan musiikkiin (toki löytänyt myös paljon, paljon uusia ihanuuksia) ja ylipäätään tehnyt käännöksen takaisin kaikkeen mitä rakastin silloin XDDDD

Samoin sisarukseni on tauon jälkeen palannut saman vanhan harrastuksensa pariin ja minua kiinnostaa yhä edelleen se oma harrastukseni. Enää pitäisi aloittaa se uudestaan.

Eli en elä jäykkää aikuiselämää, vaan melkein samanlaista kuin teininä.

Vierailija
751/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirkossa.

N21 

Vierailija
752/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori aikuinen, mutta lähestulkoon samanlainen kuin teininä XDDDD. Tietysti fiksumpi (vaikka fiksu olen aina ollut) ja minulla on hieman eri ropleemat kuin silloin, totta kai. Mutta muuten elelen ihan chillisti enkä mitenkään jäykän aikuismaisesti XDDD Innostun kauniista ja söpöistä sokolaateista (joulun alla liidelin sokolaatihyllyt olivat ihan mahtavia) ja rakastan mm. ajelua.

Olen myös tehnyt luonnollisen käännöksen takaisin 9 vuoden päähän menneisyyteen ja olen rakastunut taas samoihin juttuihin kuin silloin. Esimerkiksi huoneenlämpöinen 2 %-raejuusto suoraan purkista on yksi ihanimmista suolaisista herkuista, aivan kuten silloin aikoinaan.

Olen palannut lähes täysin samaan musiikkiin (toki löytänyt myös paljon, paljon uusia ihanuuksia) ja ylipäätään tehnyt käännöksen takaisin kaikkeen mitä rakastin silloin XDDDD

Samoin sisarukseni on tauon jälkeen palannut saman vanhan harrastuksensa pariin ja minua kiinnostaa yhä edelleen se oma harrastukseni. Enää pitäisi aloittaa se uudestaan.

Eli en elä jäykkää aikuiselämää, vaan melkein samanlaista kuin teininä.

Johan sulla on jäykät ja ahtaat ajatukset aikuiselämästä =) Kuule aikuisena saat olla vielä paremmin juuri sellainen kuin olet. Ei tarvitse mennä mihinkään muottiin vaan olla oma itsesi. 

Minä kuuntelen edelleen tosi paljon omia 80-luvun idoleitani enkä ymmärrä, ja se on täysin tavallista kaveripiirissänikin, eli taidatte te nuoret yrittää tunkea meitä laatikoihin... Ette onnistu, lälläslää ;)

N51

Vierailija
753/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun harrastuksen tai asian pitäisi olla epätyypillistä jossakin vaiheessa elämää? Itse olen aina nähnyt asian niin, että ihmiset jättävät rakkaita harrastuksia ja juttuja pois elämästään jonkun olemattoman "nyt täytyy tehdä näin koska mitä muut ajattelisivat" mentaliteetin takia. 

Jos joku ei halua lapsia, niin silloin ei ole esimerkiksi sitä kiirettä mistä kaikki nykyään valittavat, vaan aikaa on nauttia elämästä erillä tavalla, omilla ehdoilla. Lapselliset taas aikatauluttavat aikansa, että ehtisi tehdä asioita, osa jättää harrastuksensa tai osa jatkaa niitä. Figuurien maalaus vie aikaa, ja on todella terapeuttista, tai lautapelikerhossa lautapelien pelailu. Teen mitä tykkään, olen iloinen.

Vierailija
754/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jalkapalloa erittäin mielelläni.

Nainen, 53

Vierailija
755/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdekäytän muutamia eri huimausaineita ja käyn festareilla yms M51

Vierailija
756/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 v ja pidän lemmikkeinä erilaisia jyrsijöitä. Ihana kuunnella, kun syövät heinää ja puhdas puru tuoksuu.

Vierailija
757/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pehmoleluja, lapsena saatuja ja olen ostanut useita aikuisenakin. Tuossa istuvat pikku keinutuolissa. Jos tulisi tulipalo pelastaisin ne ensimmäisenä. Suren että lapseni on liian vanha leikkimään niillä kanssani. N60

Vierailija
758/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 50-vuotias nainen ja rakentelen legoilla

Sama, tosin vain lastenlasten kanssa.

Vierailija
759/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54-vuotias nainen ja soitan bassoa.

Vierailija
760/1116 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mummoikäinen nainen ja käytän farkkuja. Minulla on pitkät ja paksut hiukset. Olen normaalipainoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi