Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Olen 50 ja viihdyn mainiosti 70-100 -vuotiaiden kanssa.
Olen 64 ja kuuntelen Radio Rockia.
Olen 26 v nainen ja olen teinistä asti rakastanut yksin kotona olemista. En tykkää olla menossa. Asun yksin ja viihdyn vapaa-ajallani kämpälläni jopa ihan liikaa.
Olen 52v. ja vietän puolisoni kanssa muutaman kuukauden välein koti-iltoja, joissa otamme yhdessä extaasia.
25 v nainen ja rakastan tuulipukua tai muita kelinmukaisia ja käytännöllisiä vaatteita.
En tiedä onko se nyt niin epätyypillistä täällä suomessa, mutta tuntuu että muut pukeutuu useemmin farkkuihin tai muihin siistinpiin vaatteisiin ja tunnen välillä itseni mummoksi kun kuljen tuulipuku kahisten.
Lähinnä puhun arjen työmatkoista ja kauppareissuista tms.
Tietysti siis pukeudun siihteihin vaatteisiin tilanteen mukaan esim. ulos syömään, juhliin tms...
Tykkään metallimusiikista. Pyörin pitissä Tuskassa 2019 (silloin 55v) ihanan vapauttavaa. Poikani ihmetteli mihin äippä hävisi kunnes huomasi minun siellä pyörivän, liittyi mukaan!
Kerään leluja ja mukeja (n38 v.)
Käyn piano- ja ratsastustunneilla, 39-vuotiaana.
En uskalla nukkua yksin. Siis uskallan nukkua yksin omassa huoneessa, jos vaikka perheenjäsen/puoliso/kämppis jne. nukkuu esim. viereisessä huoneessa. Mutta jos puoliso on jossain muualla ja joudun viettämään yön yksin, pelkään nukkua ellen laita valoja tai jotain hiljaista taustamusiikkia tai vastaavaa päälle.
Terveisin nainen 30v
Käytän dosettia ja joudun ravaamaan labroissa. Lisäksi minulla on neulontaharrastus. Olen 24-vuotias.
Katson lapsille suunnattuja elokuvia ja -sarjoja.
29v
Olen 70 v. yksinelävä naisihminen. Tykkään yli kaiken mökillä polttopuuhommista, vaikka fyysiset krempat
jo vaivaavat. Erityisesti mielipuuhaani on klapien halkomishomma. Viime kesänä sain aikaiseksi n. 10 pino-
kuutiota.
Olen 60 -vuotias ja harrastan monipuolisesti liikuntaa joka päivä.
Valtaosa ikätovereistani kuittaa liikuntansa kävelylenkillä max kolmesti viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 17-vuotias ja mammapalstailen myös päivittäin. Ja 11-vuotiaasta asti tätä harrastanut 😅
Tämä varmasti selittää miksi täällä toisinaan näkee ihan kuutamolla olevia kommentoijia.
Pelaan Fortnitea PC:llä. Olen siinä jopa ihan hyvä. M40
Vierailija kirjoitti:
Olen 54 vuotias mies. Kun nykyään 16 vuotias poikani oli nuorempi, niin vein häntä luistelemaan jäälle, jotta hänen luistelutaitonsa kehittyisi. Samalla itse aloin kokeilemaan luistelua liki 35 vuoden tauon jälkeen.
Kävi lopulta niin, että se, joka luistelusta innostui, olin minä. Kävinkin usein töiden jälkeen luistelemassa. Opin ihan itse kaikkea sellaista, mitä en aikanaan koulussa ollut oppinut, kuten taaksepäin luistelun ja nopean pysähtymisen. En muuten ollut koskaan pelannut lätkää, enkä tosin sitä harrasta nytkään. Se ei ole päämääränä.
Näitä on ihana lukea!
Yksi hiihdonopettaja sanoi, että nämä tulevat meillä geeneissä. Siitä en tiedä miten paikkaansa pitää, mutta ihana miten ihmiset jaksavat etsiä itsestään uusia puolia.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla nukkua yksin. Siis uskallan nukkua yksin omassa huoneessa, jos vaikka perheenjäsen/puoliso/kämppis jne. nukkuu esim. viereisessä huoneessa. Mutta jos puoliso on jossain muualla ja joudun viettämään yön yksin, pelkään nukkua ellen laita valoja tai jotain hiljaista taustamusiikkia tai vastaavaa päälle.
Terveisin nainen 30v
Sama. Olen 65v.
Olen 63 v. Pelaan tietokone- ja xbox-pelejä. Juoksen puolimaratoneja ja täysmaratoneja. Juon alkoholia erittäin harvoin. En ole koskaan tupakoinut...