Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
59-v mies. Luen Aku Ankkoja päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Leikkisin vieläkin/ keräisin barbeilla jos kehtaisin (nainen 36 v). Harmitti kun niistä tuli yläasteella noloja.. tykkään leikkiä kumilasten kanssa barbeilla ja poikkean usein ruokakaupassa muuten vaan ihailemassa uusia barbeja.
Teen samaa!
Olen 42 vuotias nainen.
Olen 30v ja opettelen kehräämään.
Olen 43v ja kuuntelen radiosta yleensä Loopia tai NRJ:tä.
Olen 32-vuotias nainen ja harrastan sukututkimusta.
Olen 54 vuotias mies. Kun nykyään 16 vuotias poikani oli nuorempi, niin vein häntä luistelemaan jäälle, jotta hänen luistelutaitonsa kehittyisi. Samalla itse aloin kokeilemaan luistelua liki 35 vuoden tauon jälkeen.
Kävi lopulta niin, että se, joka luistelusta innostui, olin minä. Kävinkin usein töiden jälkeen luistelemassa. Opin ihan itse kaikkea sellaista, mitä en aikanaan koulussa ollut oppinut, kuten taaksepäin luistelun ja nopean pysähtymisen. En muuten ollut koskaan pelannut lätkää, enkä tosin sitä harrasta nytkään. Se ei ole päämääränä.
Poden ikäkriisejä joiden vuoksi käyn terapiassa.
T. 23 v
Eipä tee vaikutusta että keski-ikäiset pelaavat tietsikalla. Tunsin 70-vuotiaan joka pelasi eläkepäivänsä SimCityä ja jotain vastaavia. Lopulta kone hyytyi, ei vanhus. Osti uuden koneen, mutta 80-vuotiaana ei jaksanut enää ladata pelej, käytti kyllä tietokonetta aktiivisesti ja luki ja pysyi skarppina aivan elämänsä ehtooseen. Ehkä tuo pelaaminen yhtenä vaikutti siihen, toisaalta, jos ei muu kiinnosta niin ennustan pikemminkin ennenaikaista dementiaa.
Olen kohta seitsemänkymppinen ja teen töitä.
Hoidan vuoden ikäistä lapsenlastani 40-vuotiaana :)
Olen 50v mies ja kaivelen muniani sohvalla.
Olen 59 v. nainen ja seksikumppanini on 31v. Tähän ikään asti piti elää ennenkuin löytyi täydellinen mies.
Olen 55 nainen. Kuuntelen Blind Channelia ja kaikkea vastaavaa, myös räppiä. Vihaan iskelmiä. Ikuisesti farkut päällä, en käytä koskaan mitään täti vaatteita. En ole mummo eikä ole mitään mielenkiintoa sellaiseksi tulla. Järkyttävä ajatuskin. Omat lapset eivät onneksi aio lapsia hankkia. Rakastan urheiluautoja ja moottoripyöriä, rallia ja hävittäjiä. Seuraan lumilautailua. Olen naimisissa mutta hyvin itsenäinen. Matkustan mieluummin yksin, en tarvitse seuraa. En pidä sukujuhlista. En kauhistele kenenkään ulkonäköä tai luonnetta, en juoruile kenestäkään. Suhtaudun avomielisesti kaikkeen. Olen edelleen utelias elämän suhteen. Tunnen olevani välillä ihan kummajainen. Työpaikan kolmekymppiset tuntuvat puheiltaan ja teoiltaan kuusikymppisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tanssin dancehallia ja reggaetonia, 50-v
🔥
Olen niin nelikymppinen tätinainen kuin olla ja voi kun kuuntelen rock- ja metallimusiikkia toisin kuin nykynuoret, mutta välillä larppaan ihan fiiliksissä teiniräppiä. Huvittaa hyräillä mukana
"Spelar FIFA, dricker sprit och chillar i logen"
:D
Vierailija kirjoitti:
Olen niin nelikymppinen tätinainen kuin olla ja voi kun kuuntelen rock- ja metallimusiikkia toisin kuin nykynuoret, mutta välillä larppaan ihan fiiliksissä teiniräppiä. Huvittaa hyräillä mukana
:D
Eikös rock-ja metalliskene ole ollut aina marginaaliryhmä?
mies 52v kaivan nenää ja syön räkäpalleron, runkkaan enemmän kuin rakastelen vaimoni kanssa, haistelen omia pieruja pieraisemalla käteeni, luen tätä ketjua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DEikös rock-ja metalliskene ole ollut aina marginaaliryhmä?
No skenessä silti enemmistö meitä vanhuksia, ihan jos vaikka Tuskassa katselee ympärilleen.
Sinä arvostelija, onko vähän huono itsetunto kun mollaat viisikymppisiä!