Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut työelämän ulkopuolella vuoden vapaaehtoisesti ilman tukia ja urakeskeisyys on karissut. Voisin jäädä eläkkeelle jos olisi varaa.
Teen omaa taidetta.
Kirjoitin 55 000 sanan romaanikäsikirjoituksen National Novel Writing Month -projektissa (missä oli kyllä keski-ikäisiä mutta enemmistö parikymppisiä).
Joku mainitsi lattialla syömisen, sitä teen minäkin eikä ole ruokapöytää. Eikä työpöytää, teen lattialla taidetta ja kirjoitan sängyllä. Teen paljon lattiatason liikettä, venyttelyä ja lattialla ryömimistä.
Pelaan lautapelejä olematta missään pelaajien sisäpiireissä.
Sauvakävelen.
N40
Siistiä löytää muitakin Nanowrimottajia! Osallistuin aikoinaan useana vuotena putkeen, mutta nyt se on koulun vuoksi jäänyt. Valmistun siis ammattiin, jossa kirjoittaminen on pääpointti..
Tykkään keinua naurukeinussa ulkona puistossa. Otan vauhtia vähän liikaakin. Olen 65v mummo.
Pelaan videopelejä, useammalla eri laitteella.
m41
En kyllä keksi mitään, mitä ei voisi tehdä kaiken ikäisenä. Toki se riippuu terveydestä ja taloudellisesta tilanteesta.
Olen 52 vuotias heteromies, eronnut, asun velattomassa rivitalo asunnossa, ja käyn vakituisessa ansiotyössä. Käyn mm. kuntosalilla, lenkillä, kalastamassa, matkustelen, tapaan muitakin ihmisiä ja oikein jopa työelämän ulkopuolella... välillä käyn baarissa, ... Yms...
Taitaa olla harvinaista ja tosi extremeä edellä luetun perusteella?
Yksin liikkuessani kuuntelen autossa amispoppia. N47
Vierailija kirjoitti:
Tykkään keinua naurukeinussa ulkona puistossa. Otan vauhtia vähän liikaakin. Olen 65v mummo.
- mulla oli myös tämä mutta viime vuosina olen huomannut että nykyään pää ei kestä kiikkumista. N47
Olen 42-vuotias, enkä ole ikinä ollut vakituisessa työsuhteessa, vaan koko työhistoria koostuu määräaikaisista työsuhteista. Asun myös vuokralla, koska pankki ei myönnä asuntolainaa.
Tanssin peilin edessä ja esitän laulajaa.
(Teidän että noloo)
Mies jotain 20:n ja 30:n väliltä
Olen 75 vuotias ja osaan käyttää älypuhelinta ja läppäriä ongelmitta. Värjään myös harmaita hiuksia piiloon joten minulla on vielä pitkä brunette tukka.
Olen 65v nainen. Harrastan tähtitiedettä ja Nintendon pelejä. Lempileffoja mm Eternals, Taru sormusten herrasta, Harry Potterit, Spiderman.
Olen 59 v. ja pidän kaikenlaisista scifi-elokuvista ja -sarjoista. Myös niistä huonoista.
Vierailija kirjoitti:
m41
Sinä ja kaikki muut 4-kymppiset teinipoikalapset.
Tässä kysyttiin tekemistä, jota muut ikäisesi eivät tyypillisesti harrasta.
Leikin mielelläni piilosta, rokee ja pokee ja väijymisleikkejä lastenlasten kanssa. Mummo 65v.
Ostin sähköpotkulaudan ja hurisuttelen sillä, tämä tapahtui ennen, kuin nuo vuokra skuutit tulivat markkinoille.
Peli on laiton, koska kulkee +40 km/h ja isolla akulla ajelee n.50km
Vierailija kirjoitti:
m41
Samoin, mm. Minecraftia.
M55
Outo ketju. Ihmiset luettele ikäisilleen normaaleja asioita ja luulee että muut eivät niitä tee. Mistä te olette saaneet päähänne että +20 vuotiaat ei laulaisis ja tanssisi peilin edessä, +50 vuotiaat eivät kuuntelisi metallimuusiikkia, + 60 vuotiaat harrasta urheilua tai pelaa tietokonepelejä, tai eläkeläiset katso sci-fiä tai lue sarjakuvia. Hei oikeasti, aika rajoittuneet näkemykset.
Minopäs olen mummo ja 47- vuotias, sitä harvempi on. Leikin lapsenlapseni kanssa usein.
Luen silloin tällöin satuja, esim. Grimmin, Lindgrenin ja Andersenin. Katson joskus Disneyn piirroselokuvia.
Luen ja kuuntelen joskus creepypasta-kauhujuttuja, joka kai enimmäkseen on teinien ja parikymppisten juttu.
Jouluisin katson Joulupukin Kuumaa linjaa riisipuuroa syödessäni.
Syön joskus vanukkaita (niiden sanotaan olevan lapsille tarkoitettuja). Syön joskus harvoin lasten purkkisoseita ja -ruokia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pelkäätkö jotakin luonnollista vai yliluonnollista uhkaa?
Jos pelko on yliluonnollisia kulttuurisia pelkoja joita omaksumme lapsuudesta lähtien niin yksi voima niitä vastaan on kuolleiden läheisten ajatteleminen. Mikäli jotakin yliluonnollista oikeasti tapahtuisi jota siis yksinnukkuessa tai pimeässä tyypillisesti pelätään se moninkertaistaisi mahdollisuuden että omat läheisensä voisikin kohdata vielä kuoleman jälkeen. Nice.