Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
821/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla nukkua yksin. Siis uskallan nukkua yksin omassa huoneessa, jos vaikka perheenjäsen/puoliso/kämppis jne. nukkuu esim. viereisessä huoneessa. Mutta jos puoliso on jossain muualla ja joudun viettämään yön yksin, pelkään nukkua ellen laita valoja tai jotain hiljaista taustamusiikkia tai vastaavaa päälle.

Terveisin nainen 30v

Pelkäätkö jotakin luonnollista vai yliluonnollista uhkaa?

Jos pelko on yliluonnollisia kulttuurisia pelkoja joita omaksumme lapsuudesta lähtien niin yksi voima niitä vastaan on kuolleiden läheisten ajatteleminen. Mikäli jotakin yliluonnollista oikeasti tapahtuisi jota siis yksinnukkuessa tai pimeässä tyypillisesti pelätään se moninkertaistaisi mahdollisuuden että omat läheisensä voisikin kohdata vielä kuoleman jälkeen. Nice.

Vierailija
822/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut työelämän ulkopuolella vuoden vapaaehtoisesti ilman tukia ja urakeskeisyys on karissut. Voisin jäädä eläkkeelle jos olisi varaa.

Teen omaa taidetta.

Kirjoitin 55 000 sanan romaanikäsikirjoituksen National Novel Writing Month -projektissa (missä oli kyllä keski-ikäisiä mutta enemmistö parikymppisiä).

Joku mainitsi lattialla syömisen, sitä teen minäkin eikä ole ruokapöytää. Eikä työpöytää, teen lattialla taidetta ja kirjoitan sängyllä. Teen paljon lattiatason liikettä, venyttelyä ja lattialla ryömimistä.

Pelaan lautapelejä olematta missään pelaajien sisäpiireissä.

Sauvakävelen.

N40

Siistiä löytää muitakin Nanowrimottajia! Osallistuin aikoinaan useana vuotena putkeen, mutta nyt se on koulun vuoksi jäänyt. Valmistun siis ammattiin, jossa kirjoittaminen on pääpointti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään keinua naurukeinussa ulkona puistossa. Otan vauhtia vähän liikaakin. Olen 65v mummo.

Vierailija
824/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan videopelejä, useammalla eri laitteella.

m41

Vierailija
825/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitään, mitä ei voisi tehdä kaiken ikäisenä. Toki se riippuu terveydestä ja taloudellisesta tilanteesta.

Vierailija
826/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 vuotias heteromies, eronnut, asun velattomassa rivitalo asunnossa, ja käyn vakituisessa ansiotyössä. Käyn mm. kuntosalilla, lenkillä, kalastamassa, matkustelen, tapaan muitakin ihmisiä ja oikein jopa työelämän ulkopuolella... välillä käyn baarissa, ... Yms...

Taitaa olla harvinaista ja tosi extremeä edellä luetun perusteella?

Vierailija
827/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin liikkuessani kuuntelen autossa amispoppia. N47

Vierailija
828/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään keinua naurukeinussa ulkona puistossa. Otan vauhtia vähän liikaakin. Olen 65v mummo.

- mulla oli myös tämä mutta viime vuosina olen huomannut että nykyään pää ei kestä kiikkumista. N47

Vierailija
829/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias, enkä ole ikinä ollut vakituisessa työsuhteessa, vaan koko työhistoria koostuu määräaikaisista työsuhteista. Asun myös vuokralla, koska pankki ei myönnä asuntolainaa.

Vierailija
830/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin peilin edessä ja esitän laulajaa.

(Teidän että noloo)

Mies jotain 20:n ja 30:n väliltä

Vierailija
831/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75 vuotias ja osaan käyttää älypuhelinta ja läppäriä ongelmitta. Värjään myös harmaita hiuksia piiloon joten minulla on vielä pitkä brunette tukka.

Vierailija
832/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65v nainen. Harrastan tähtitiedettä ja Nintendon pelejä. Lempileffoja mm Eternals, Taru sormusten herrasta, Harry Potterit, Spiderman.

Vierailija
833/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59 v. ja pidän kaikenlaisista scifi-elokuvista ja -sarjoista. Myös niistä huonoista.

Vierailija
834/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m41

Sinä ja kaikki muut 4-kymppiset teinipoikalapset.

Tässä kysyttiin tekemistä, jota muut ikäisesi eivät tyypillisesti harrasta.

Vierailija
835/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin mielelläni piilosta, rokee ja pokee ja väijymisleikkejä lastenlasten kanssa. Mummo 65v.

Vierailija
836/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sähköpotkulaudan ja hurisuttelen sillä, tämä tapahtui ennen, kuin nuo vuokra skuutit tulivat markkinoille.

Peli on laiton, koska kulkee +40 km/h ja isolla akulla ajelee n.50km

Vierailija
837/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m41

Samoin, mm. Minecraftia.

M55

Vierailija
838/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ketju. Ihmiset luettele ikäisilleen normaaleja asioita ja luulee että muut eivät niitä tee. Mistä te olette saaneet päähänne että +20 vuotiaat ei laulaisis ja tanssisi peilin edessä,  +50 vuotiaat eivät kuuntelisi metallimuusiikkia, + 60 vuotiaat harrasta urheilua tai pelaa tietokonepelejä, tai eläkeläiset katso sci-fiä tai lue sarjakuvia. Hei oikeasti, aika rajoittuneet näkemykset.

Vierailija
839/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minopäs olen mummo ja 47- vuotias, sitä harvempi on. Leikin lapsenlapseni kanssa usein.

840/1116 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen silloin tällöin satuja, esim. Grimmin, Lindgrenin ja Andersenin. Katson joskus Disneyn piirroselokuvia.

Luen ja kuuntelen joskus creepypasta-kauhujuttuja, joka kai enimmäkseen on teinien ja parikymppisten juttu.

Jouluisin katson Joulupukin Kuumaa linjaa riisipuuroa syödessäni.

Syön joskus vanukkaita (niiden sanotaan olevan lapsille tarkoitettuja). Syön joskus harvoin lasten purkkisoseita ja -ruokia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi