Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Vierailija kirjoitti:
En omista Instagramia, Tiktokkia, Facebookia jne. vastaavia sometilejä, joita löytyy suurimmalta osalta tämän ikäisistä. En muutenkaan juuri viihdy kännykän tai tietokoneen parissa vaan turhaudun helposti ja koen päivän merkityksettömäksi, jos vietän liikaa aikaa elektroniikkalaitteen parissa. Ennen nykyistä suhdetta en omistanut edes telkkaria.
En viihdy baareissa. En tanssimassa, juomassa enkä sosiaalisoitumassa.
En tykkää "shoppailusta" (päämäärättömästä ostoskeskuksissa pyörimisestä tai överikuluttamisesta).
En tykkää mistään sellaisista paikoista, missä on hirveästi ihmisiä ja meteliä.
En viihdy ruuhkaisissa kahviloissa tai ravintoloissa. Jos pienessä kahvilassa on henkilöstön lisäksi joku +5 äänekästä ihmistä niin sekin voi jo hipoa ruuhkaisaa. Varmaan sanomattakin selvää, että minulla ei myöskään ole montaa kaveria ja se on täysin OK.
Rakastan rutiineja, ja valvominen ilman hyvää syytä on turhaa, eli menen yleensä aina aikaisin ja samoihin aikoihin illasta nukkumaan.
Suosin hiljaisia, rauhallisia ja luonnonläheisiä paikkoja. Rakastan esim. marjastuskautta kun saan tarpoa metsässä ja samalla kerätä marjoja. Niistä sitten leivon/teen mehua/laitan iltapuuroon... Vapaa-aika ilman elektroniikkaa menee eräilyn lisäksi mm. sudokujen, kirjojen, rauhallisten kävelylenkkien ja piirtämisen parissa. Tosi hiljaista ja rauhallista menoa.
Näissäkään ei ole mielestäni mitään erikoista, mutta on ollut valitettavan vaikeaa löytää samankaltaista ikätoveria. Elektroniikkaähkyä ja somettomuutta pidetään jotenkin tosi outona asiana täällä. Moni ikätoveri on aivan koukussa laitteisiin tai sitten saa energiansa siitä ihmisvilinän keskelle menemisestä, missä itse puolestaan väsähdän nopeasti. On vaikeaa löytää kavereita, joiden kanssa voisi ihan vaan kahvitella toistensa luona tai käydä jossain luontopoluilla, KESKUSTELLA ja vaihtaa rauhassa kuulumisia ilman, että toisen täytyy räplätä kännykkää (päivittää sometiliä ja keskustella myös viiden muun kanssa samalla) ja olla mielellään jotain ilotulitusta ja meteliä siinä samalla.
29V
Vaikutat uskomattoman tylsältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat uskomattoman tylsältä tyypiltä.
Ei se minua haittaa. Kunnioitan toisten mielipiteitä ja tiedän olevani valtaosan mielestä tod.näk. tylsää seuraa, joten annoin sulle peukun ylös. :D
Ai niin, nyt oon innostunut myös lintujen bongaamisesta niin siihenkin menee vapaa-aikaa ja välillä törmää kivoihin tyyppeihin sitä kautta.
Poltan kann...ista, harrastan paljon seksiä, nautin elämästä ilman aikuisuuden harhaa omasta paremmudesta. Olen tyhmä, teen asioita omalla tavallani nauttien kaikesta mitä teen. Menen aina vain sinne minne sydän sanoo. Keskustelen korkeimman kanssa saaden jatkuvaa ohjausta valinnoilleni.
Tyytyväinen, onnellinen, oman tien kulkija n48
Olen 49v. 2 aikuisen äiti ja kuuntelen uusinta rappia, poppia ja heviä. Pukeudun kuin 10v. nuorempi ja hiukseni ovat tältä vuosikummeneltä. Käyn konserteissa ja reppureissaamasta. Inhoan kaikkea nostalgista ja nuoruusvuosien ihailua. Inhoan 80-90 lukua ja kaikkea siihen liittyvää. Tanssin samoja tansseja, kuin paljon nuoremmat. Olen myös välillä tosi yksinäinen, koska en ole löytänyt saman henkistä ystävää. Minä myös näytän nuoremmalta ja verrattuna ikätovereihini olen hyvässä kunnossa ja timmi.
Keräilen lapsuudenaikaisia piirettyjä sekä joskus myös katselen niitä aikani kuluksi.
En kuitenkaan koe siinä mitään outoa tai "ei tyypillistä".
Ajattelen ettei se ole toisilta pois :)
Jokaisella meillä on ne omat juttumme joista saamme iloa ja koemme ne itsellemme jollain tapaa merkityksellisiksi ja tärkeäksi.
29v
Syön mutaa ja kieriskelen lattialla. 31v
Olen 48 ja luen Soturikissoja :D
Asun puolison kanssa omakotitalossa, pieni vauva ja farmarivolvo. Koira puuttuu, muuten olisin kai ihan tyypillinen keski-ikäinen mies.
Kirjoitan fanifiktiota, fanityttöilen, katson suosikkinäyttelijöideni elokuvia. Asunnossa 3 lifesize pahviständiä + seinävaate
Vierailija kirjoitti:
Neulon ja virkkaan pitsiä olen 36 vuotias lisäksi korjaan ja paikkaan., mutta näin ennenkin tehtiin ja koettiin hyväksi tavaksi elää ja olla.
Minä olin alle 30v kun virkkasin pöytäliinoja ja verhokappoja ja tuunailin vaatteita. Nykyään 63v en ole ollenkaan kiinnostunut käsitöistä.
Pelaan päivittäin tietokonepelejä. Kuuntelen Ylexiä koska pidän uudesta musiikista, varsinkin kotimaisesta. Katson televisiosta paljon Ruotsin kanavia.
Seuraan uusia ruokatrendejä ja kehitän uusia reseptejä. Käytän paljon korealaisia, kiinalaisia ja intialaisia mausteita ja kasviksia.
Teen ostokseni pääosin verkkokaupoista.
N69
Olen 42v enkä ole koskaan käyttänyt uunia/hellaa.
Käyn vanhemmillani yökylässä, perheeni kanssa tosin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v enkä ole koskaan käyttänyt uunia/hellaa.
Et edes koulun kotitaloustunnilla?? 😳
En ole pankin renki - en siis maksa asuntolainaa.
Hölkkäilen ja kuljen metsissä. Käyn keinumassa puistoissa. En tarvitse kenenkään apua mihinkään. Pelaan tietokonepelejä. Yli 70v.N.
Opiskelen yliopistossa. Olen 50- vuotias.
Tilasin 19 vuotiaana ET-lehteä.
Olen tyytyväinen sinkkuelämääni ilman seksiä. N33