Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
341/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 26v, ja elän jatkuvasti omissa mielikuvitusmaailmoissa. Päivääkään ei mene, ettenkö jotenkin kehittäisi päässäni itsestäni eri versioita omiin mielikuvitusmaailmoihin, joissa seikkailen. Hahmot voivat olla tyyliin japanilainen poptähti, kontroversiaali tubettaja/some-persoona, tulta ja lämpöä manipuloiva anti-sankari tai sadistinen demoni jonka laulu tappaa. Joskus hahmot sijoittuvat omaan maailmaamme, joskus ne ovat osa omia kehittämiäni maailmoita tai osana ihan jo olemassa olevia sarjoja ja viihdettä. Tästä syystä nautin yksinään olosta, niin voin kunnolla nauttia omista tarinoistani. Valitettavasti minulle ei ole siunautunut hyviä kirjoittamisen tai piirtämisen taitoja, tai motivaatiota niiden harjoitteluun, niin tarinat pysyvät täysin pääni sisällä.

Täh, meinaatko ettei kaikki tee noin?

N42

Vierailija
342/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28-vuotias, ja pakenen aikuisuutta välillä lukemalla läpi nuoruuden lempparikirjasarjat. Eli Harry Potterit, Nälkäpelit ja Houkutukset. Näistä erityisesti jälkimmäinen herättää lähinnä myötähäpeää.. :D Luen muutakin, mutta välillä on lohdullista ja nostalgista aikamatkustaa näiden kirjojen avulla. Toki sitten kun vauhtiin pääsee niin pitää katsoa elokuvatkin..

Minä olen yli 40, joten olin ihan aikuinen kun Potterit tuli, ja teen silti noin. Ja Nälkäpeliin hurahdin täysin. Olisipa ollut Katnissin kaltainen roolimalli kun olin teini. Piti tyytyä Sarah Connoriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksin teknobileissä ja -klubeilla tanssimassa aamuun saakka. 40v.

(En asu Suomessa, olen onnellisesti naimisissa, ei lapsia)

Vierailija
344/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26v, ja elän jatkuvasti omissa mielikuvitusmaailmoissa. Päivääkään ei mene, ettenkö jotenkin kehittäisi päässäni itsestäni eri versioita omiin mielikuvitusmaailmoihin, joissa seikkailen. Hahmot voivat olla tyyliin japanilainen poptähti, kontroversiaali tubettaja/some-persoona, tulta ja lämpöä manipuloiva anti-sankari tai sadistinen demoni jonka laulu tappaa. Joskus hahmot sijoittuvat omaan maailmaamme, joskus ne ovat osa omia kehittämiäni maailmoita tai osana ihan jo olemassa olevia sarjoja ja viihdettä. Tästä syystä nautin yksinään olosta, niin voin kunnolla nauttia omista tarinoistani. Valitettavasti minulle ei ole siunautunut hyviä kirjoittamisen tai piirtämisen taitoja, tai motivaatiota niiden harjoitteluun, niin tarinat pysyvät täysin pääni sisällä.

Täh, meinaatko ettei kaikki tee noin?

N42

Minä en koskaan tee noin.

N38

Vierailija
345/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapseni jalkapallovalmentaja kysyi häneltä, että oletko harjoitellut?

Poika vastasi, että juu, mummin kanssa!

Vierailija
346/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-v. nainen ja minulla on lemmikkinä jyrsijöitä. Seuraan pihalla hyönteisten elämää, kuivaan kasveja ja nikkaroin kaikkea outoa. Teen kasvonaamioita savesta ja ruoka-aineista, värjään hiukset kasviväreillä. Kuuntelen metallia. En juurikaan välitä ihmisten seurasta. Olen absolutisti.

Vierailija
347/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kolmekymppinen mietin tässä elämälleni suuntaa ja mihin lähtisin opiskelemaan. Tämän ikäisenä kai nuo asiat "pitäisi" olla selvillä ja olla työelämässä. (olen tosin yhden ammatin opiskellut, mutta haluan vaihtaa työllistävämmälle alalle)

Vierailija
348/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v ja askartelen nukketaloja. Todella koukuttavaa puuhaa. 

Vierailija
349/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla ei tyypillisiä puuhia. 😄

Vierailija
350/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v mies ja teen tekstiilikäsitöitä

Neulon, kehrään lankaa, ristipistelen ja ompelen. Haluaisin myös alkaa nypläämään pitsiä.

Vierailija
351/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v. nainen, pelaan Pleikkarilla. Lähes kaikki pelini ovat >18v. pelejä. Väkivaltaa ja toimintaa. Hauska pistää vaikka GTAssa kunnolla ranttaliksi. Ei tarvitse sitten oikeassa elämässä kaahata autolla ja ampua ihmisiä. 😄

352/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48v ja cossaan.

Mä olen 52 v ja haluaisin myös cossata.

Anteeksi.Kieleni ei riitä ymmärtämään tät uutta sanaa. Mitä se tarkoittaa?Ei ole sanakirjassa. 

Vierailija
353/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa radiokanava, jota kuuntelen, on YleX. 

Pelaan päivittäin tietokone- ja pleikkaripelejä.

N, 52

Vierailija
354/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ikää 16

Vierailija
355/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelen NRJ:tä, olen 44v.

Vierailija
356/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ratsastuksen alkeiskurssilta elokuussa 2018. Olin 47 v. Sujuvasti olin alkeiskurssilla 10 - 13 vuotiaiden kanssa. Edelleen harrastan ratsastusta (nyt 49 v). Se etu itsellä oli, että tän ikäisellä jo rahaa ja sain ostettua itselleni tosi paljon lisätunteja, joten minut siirrettiin kyseisestä ryhmästä vuosi sitten korkeammalle tasolle. Kyseinen ryhmä siis jäi. Edelleen tunneilla sujuvasti ollaan minä 49 v ja pari muutakin vanhempaa, mutta kyllä ne muut ratsastajat ovat pääsääntöisesti paljon nuorempia. Nykyisissä ryhmissäni sentään jotain 18 - 35 v. 

Iällä ei mitään merkitystä. Kaikkia yhdistää rakkaus hevosiin, jos on hankala hepo karsinassa, niin ei mitään ongelmaa hihkaista viereiselle tytölle ikää 15 v, että tulisitko auttamaan... :) Toimii toisinkin päin. 

Tällaista ikäihmistä miellyttää se, että nykyään ei saa hyppiä hepon selkään ilman jakkaraa. En varmaan pääsisikään. Mutta tosiaan jakkara talleilla nykyään "pakollinen" hepojen terveyden kannalta (aina selkään vasemmalta puolelta, joten selkävammojen vuoksi jakkara ei aiheuta rasitusvammoja). 

Fatalji, iloinen ratsastaja, vm 1971

Vierailija
357/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetan useita kertoja päivässä. 

N98

Vierailija
358/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön "kaurakeksejä" päivittäin,  säästän keuhkoja vanhuuteen, n43v

Vierailija
359/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ceasg kirjoitti:

Käyn yksin teknobileissä ja -klubeilla tanssimassa aamuun saakka. 40v.

(En asu Suomessa, olen onnellisesti naimisissa, ei lapsia)

Tähän samaistun. Tosin en käy (koska korona), mutta haluaisin käydä ja joraan kuulokkeet korvilla itseksensi. N44

Vierailija
360/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48v ja cossaan.

Mä olen 52 v ja haluaisin myös cossata.

Anteeksi.Kieleni ei riitä ymmärtämään tät uutta sanaa. Mitä se tarkoittaa?Ei ole sanakirjassa. 

Cosplay, costume play

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän