Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
321/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tää millekään ikäluokalle tyypillistä mutta välillä "leikin sähkökatkosta" (no siis lämpöpatterit sentään jää päälle) vaikka kokonaisen illan, siis sytytän kynttilöitä vaikka, teen ruuan leivinuunissa, kirjoitan jotain tai teen käsitöitä kynttilänvalossa ja käyn vessassakin kynttilän kanssa. Jääkaapista teippan sen valonsytytysmekanismin ettei pilaa tunnelmaa ruokaa etsiessä. Jos vahingossa syttyy valo niin tunnelma on pilalla.

Olen 30, kukaan ei tiedä tästä, naapuri voi kyllä ihmetellä :D

Sä tykkäisit historian elävöittämisestä. Me joko leikitään 1700-lukua, ajanmukaisissa vaatteissa, vaikka nyt kartanossa tai Suomenlinnassa. Kokataan ja syödään ja seurustellaan ja pelataan korttia kynttilänvalossa

Tai sitten leikitään keskiaikaa koko viikko, asutaan ajan mukaisissa teltoissa ja istutaan illalla nuotiolla paistamassa makkaraa.

N50

Vierailija
322/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaseläkkeellä ja pyörätuolissa, 32 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pelata World of Tanksia. Kun poikani oli noin 10, halusin opetella pelaamaan jotain hänen kanssaan, ja hän pelasi silloin sitä ja Minecraftia. Hän lopetti, minä jäin koukkuun. Se on rentouttavaa. Tykkään siitä tiimipelistä ja strategiasta. Kukaan tuollaisissa peleissä ei myönnä olevansa tyttö tai varsinkaan ikäiseni nainen, ehkä ettei nuoret pojat pelästy turhaan. Tykkään nykyään myös Minecraftista, ja uusimpana ollaan miehen kanssa ihan koukussa Valheimiin.

Laskettelua en pidä ikäiselleni erikoisena, aloitin sen noin vuonna -82 ja tykkään jatkaa edelleen. Samoin pitää nahkarotsia ja nahkahousuja, pitkää tukkaa ja korkkareita, käydä miehen kanssa hevikonserteissa ja salilla nostamassa irtopainoja.

Opiskeluaikana ostin paljon sarjakuvia ja scifiä, ja kävin paljon sen tyyppisissä elokuvissa, tykkään niistä edelleen. Samoin tykkään pelata DnD:tä, jouduin odottamaan seuraavaa sukupolvea, että sain pelaamiseen kavereita.

Cossaaminen alkoi kiinnostaa joskus 2000-luvun alussa, mutta en ole rohjennut julkisesti. Coneissa tykkään käydä. Olen ajatellut, että mieheni olisi ihan ilmetty Deathstroke, jos saisin hänet innostumaan.

Olen katsonut kaiken Star Warsin ja Star Trekin, mitä olen saanut käsiin.

Toisaalta parikymppisenä myös tykkäsin vanhasta jazzista ja englantilaisesta klassisesta sisustuksesta kirjastoineen, ja hyvästä savuisesta skottiviskistä, ja mieheni ristisanoista. Nyt vasta aletaan olla siinä iässä, että ne on ikään sopivia.

Vaikea enää sanoa, mitä tämän ikäisten oletetaan tekevän, ainakaan minulla ei ole yhtään naispuoleisia ikätovereita näitä jakamaan. Eikä nuoruudessani viisikymppisten kuulunut tällaisia tehdä. Mutta kivaa on.

N53

Vierailija
324/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teknologisten mieltymysteni perusteella ikäni saattaa joskus yllättää:

Hankin ensimmäisen kosketusnäyttöpuhelimeni v. 2018, sitä ennen minulla oli ollut pelkästään simpukkapuhelimia. Aion vaihtaa takaisin vanhaan heti kun tämä nykyinen hajoaa. Hankin kosketusnäytöllisen vain koska luulin tarvitsevani sitä lukiossa.

Alan pian kunnostaa vanhaa länsi-saksalaista kirjoituskonetta.

Pelaan satunnaisesti tetristä hienolla 90-luvun konsolilla.

N18

Uuh käyn kuumana sun tyylisiin mimmeihin :) Missä voitaisiin puhua?

M17

Laita ilmoitus paikalliseen lehteen: "Hei sinä 18-vuotias nainen, joka keskustelupalstalla kerroit mm. kunnostavasi kirjoituskonetta! Otathan yhteyttä."

Sattuneesta syystä minulta ei sometilejä löydy, ellei lasketa semi-aktiivisia Risingshadow-tunnuksia :)

t. siteeraamasi simpukkapuhelin-kirjoituskone-tetris-mimmi 18 v

Vierailija
325/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan omistanut autoa. Käytän aina työsuhdeautoa tai lahjaksi saatua autoa (vanhempien ostama, puolison ostama, perinnöksi saatu). 

N43

Tää ei varmaankaan mitenkään erikoista. T kohta 45 vee, jolla ei ikinä omissa nimissä olutta autoa. 

Vierailija
326/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 vuotias lapseton sinkkunainen. Luultavasti teen paljon asioita joita ei ehkä nuoremmat ajattelisi kuuluvan tämän ikäiselle. Onneksi ikärasismi on väistymään päin. Aion tehdä samoja asioita hamaan loppuun saakka.

Vierailija
327/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30v nainen ja katson animea, lapsesta asti harrastettu niin kai tämä on jo joku elämäntapa.

Vierailija
328/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme vaimon kanssa romun 30 metriä pitkän laivan. Muutimme siihen ja aloitimme tekemään siitä ohjelmaa YouTubeen. Tällä hetkellä olemme Lyypekissä, tulossa Suomeen.

https://youtube.com/user/bonnieclydebonnie

.

Vierailija
329/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 vuotias nainen,ja nautin yhä seksistä ja haluan sitä paljon

Vierailija
330/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan Runescapea. Olen pian 33v täyttävä nainen.

Vierailija
331/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen lähinnä 60-90 vuotta sitten äänitettyä musiikkia. Oma ikäni noin 45 v

Vierailija
332/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän kuten tahdon, ruokavaliooni tai syötäväksi kelpaaviin ainesosiin ei ole tullut mitään uutta ala-asteen jälkeen. Tykkään viedä autoa kuoleman rajoille, riskeerata omaisuuteni pokerissa, pahoinpitelisin mielelläni vihaamieni lätkäjengien kannattajia matseissa ja itseäni viehättävät vain nuoret, nätit ja hoikat vaaleaveriköt.

Eräs tapaamani kauppis-tuttu, totesi vain kuulumiset vaihduttuani, että kun en ole muuttunut, että se on sääli.

Toki vain muiden mielestä, mukaan lukien rakas vaimoni, jonka vuoksi yritän pitää parhaani mukaan elämänsuolaani minimissään.

50-villityksestä turha siis syyttää. Muuksi en muutu vanhainkodissakaan. Voittaminen on ainoa asia, millä merkitystä. Heikot sortuu elon tiellä!

Vierailija
333/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen innolla Tex Willereitä.

Korkeakoulutettu 30v nainen.

Jos en olisi jo toisen oma, saisit ihailla vaikkapa ensimmäistä numeroa vuodelta -53 ja tuiki harvinaiset keräilyharvinaisuudet -71 vuoden 6 numeroakin voisin vilauttaa ;)

Vierailija
334/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v. nainen ja ajan talvella kahva edellä lähestulkoon aina.

Vierailija
335/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsella laatu lastenohjelmia kuten muumeja ja ryhmä hau piirrossarjoja; tulee hyvälle tuulelle. nainen 59!

Vierailija
336/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47 vuotias nainen,ja nautin yhä seksistä ja haluan sitä paljon

Sua ois nasta kiksauttaa.

Vierailija
337/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin vasta yliopistosta, suunnittelen ajokortin hankkimista.

N 54

Vierailija
338/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen nainen ja opettelen ampumaan erilaisilla aseilla, kuten kivääri, pistooli ja haulikko.

Kieltämättä poikkeuksellista. Useimmat keski-ikäiset naiset ovat oppineet nuo perustaidot teininä iskältä.

Vierailija
339/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen innolla Tex Willereitä.

Korkeakoulutettu 30v nainen.

Jos en olisi jo toisen oma, saisit ihailla vaikkapa ensimmäistä numeroa vuodelta -53 ja tuiki harvinaiset keräilyharvinaisuudet -71 vuoden 6 numeroakin voisin vilauttaa ;)

Minä keräilen 60-luvun Zorroja ja Jerry Cottoneita.

El Zorron nimi ei muuten todellakaan ole Diego de la Vega kuten siinä yhdessä sarjassa väitettiin, vaan don Jaime del Castelrey. Saatana sentään.

N42

Vierailija
340/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tää millekään ikäluokalle tyypillistä mutta välillä "leikin sähkökatkosta" (no siis lämpöpatterit sentään jää päälle) vaikka kokonaisen illan, siis sytytän kynttilöitä vaikka, teen ruuan leivinuunissa, kirjoitan jotain tai teen käsitöitä kynttilänvalossa ja käyn vessassakin kynttilän kanssa. Jääkaapista teippan sen valonsytytysmekanismin ettei pilaa tunnelmaa ruokaa etsiessä. Jos vahingossa syttyy valo niin tunnelma on pilalla.

Olen 30, kukaan ei tiedä tästä, naapuri voi kyllä ihmetellä :D

Pimeää touhua Fingerporissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä