Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
361/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät kuulu elämääni (onneksi) millään tavalla. Halveksin lapsiperheitä .

Miksi?

Vierailija
362/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 N. Mulla on 3 ystävää (ei sukua) jotka ovat 55-75-vuotiaita. Käydään yhdessä lenkillä, ulkomailla, toistemme luona ja konserteissa (ennen koronaa tietty jotkut näistä).

Oman ikäisiä ystäviäkin löytyy mutta saan tehdä vähän erilaisia asioita ja kuulla erilaisia näkökulmia ja tarinoita näiltä vanhemmilta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50vee ja moottoripyöräillyt 40 vuotta. Pyöräkorttikin oli ennen autokorttia.

Jotkut aloittavat moottoripyöräilyn viisikymppisinä, minä voisin lopettaa.

Ei oikein juttua synny noiden viisikymppisenä aloittaneiden kanssa, niiltä puuttuu koko historia.

Ego niillä on kyllä joskus  kivitalon kokoinen. Ollaan niin prätkäilijää, että.

Jos joku tulee lässyttämään jostain keski-iän kriisistä viitaten moottoripyörääni, niin vedän suoraan turpaan:)

9-vuotiaana faija osti mulle ekan pyörän, siis ei mopoa. Mökillä ajelin.

Mitä mä pari vuotta jaksoin neljäkymppisenä mopoilla, niin mulle se juttu oli ajaminen eikä puhuminen. Ei mua ainakaan kiinnosta se elvistely tosiaan, ja jako oikeisiin ja aloitteleviin motoristeihin. Ei se uhoaminen bensiksellä oikein ole mistään kotoisin. Moottoripyörät ylipäätään on niin saakelin tylsä aihe, ettei ole tosikaan. 

Siinä oli just se, että harva pystyy olemaan vain oma itsensä. Pakko kertoa niistä reissuista Lofooteille jossain välissä, että kaikki varmasti tietää että olet ajanut jo 90-luvulla kun Puolassa oli huonot tiet ja kaikkee sellasta. 

Ei se ajaminen tosiaan ole useimmille se juttu, vaan se että saa yleisöä omalle motorismilleen. Mut miesten jutut on useimmiten kauheeta skeidaa, laji kuin laji. 

Mielestäni moottoripyöräily on laji joka kaipaisi modernisointia, tai tietynlaista eriytymistä siitä kova harrikkajätkä-mielikuvasta. Koska moottoripyöräily on tosi kivaa! En itse aja, mutta ajaisin jos markkinoille tulisi helppo ekomoottoripyörä, hiljainen ja turvallinen (en tiedä saako niistä ikinä turvallisia niin kauan kuin ihmiset ohjaa yhtään mitään kulkuneuvoa), ikään kuin marjastajan tai lintubongarin moottoripyörä jos nyt kukaan ymmärrätte mitä tarkoitan. Enkäpä ostan kolmipyörämopedin tai skootterin.

Vierailija
364/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias nainen

Opiskelen yliopistossa hankkien ensimmäistä ammattitutkintoani

Hypin trampalla

Luistelen hokkareilla ja pelaan höntsäkiekkoa

Lasken pulkalla

Keinun lasten keinuissa

Katson Uutta Päivää :)

Seison käsilläni

Vierailija
365/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pelata pleikalla seikkalupelejä, olen 55 tätsy :)

Vierailija
366/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapalstailen vaikkei ole lapsia. Olen intohimoinen puutarhuri ja taas odottelen suurta kukkatilausta, että pääsen taas pari kukkapenkkiä peustamaan. Monet siemenet on myös itämässä.

N28

Vierailija
367/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24-vuotias nainen ja minulle tulee kestotilauksena Kodin kuvalehti. Mielestäni se on paras aikakausilehti. Äidille annan lehdet sitten kun olen itse lukenut.

En juo alkoholia, en pidä bileistä enkä baareissa käymisestä. En ole sellainen "illanviettoihminen".

Viihdy enemmän vaikka mustikkametsässä kuin baareissa.

Minullekin tulee Kodin Kuvalehti! Luin jo lapsena äitini lehtiä ja heti kun täytin 18 tilasin sen itselleni. Nyt olen 25 ja mieheni mielestä minun pitäisi lopettaa tilaus, koska on noloa että luen samaa mummojen lehteä kuin hänen kuusikymppinen äitinsä :D

Vierailija
368/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48v ja cossaan.

Mä olen 52 v ja haluaisin myös cossata.

Anteeksi.Kieleni ei riitä ymmärtämään tät uutta sanaa. Mitä se tarkoittaa?Ei ole sanakirjassa. 

Pukeudutaan erilaisiksi hahmoiksi, usein animeista tai muista piirretyistä. Puvut ovat usein hyvinkin yksityiskohtaisia, jotkut menevät niinkin pitkälle että ottavat esim rusketuksen tai piilolinssit mukaan. Kallis harrastus jos kunnolla tekee ja tapahtumissa, coneissa, on usein kilpailuja eri kategorioihin kuuluville asuille.

Vierailija
369/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan videopelejä ja tanssin kotona cybergoth ja monen muun "nuorten" alakulttuureiden tansseja. Ne olivat omaa nuoruuttani, mutta jos noin kuusikymppinen lihava minä menisi noihin klubeihin, katsottaisiin minua varmaan pitkään.^^ Minä vain vieläkin tykkään post punk ja siitä eteenpäin musiikista ja estetiikasta vieläkin, tosin en pukeudu enää niin, hah. Mieli toisaalta tekisi. ;p

Vierailija
370/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinun tavallisissa keinuissa lasten leikkipuistoissa ym. Kun viimeksi olin linnanmäellä menin kaikkiin hirveisiinkin laitteisiin. Näytän nuoremmalta ja tunnenkin olevani.  Nauramme joka päivä  ja pelleilemme paljon lasteni kanssa. Olen nainen 43. 

Vierailija
371/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhnötän sohvalla, räplään tuntikausia kännykkää ja syön sipsejä, joka ilta😝olen kunnioitettavassa ammatissa ja mummo 55 v!

Vierailija
372/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen erilaisia leluja, ja kun tulee lapsivieraita käymään, niin leikitään. Olen 63v.

Vierailija
373/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Salkkareita, olen 36v, ja olen seurannut sarjaa alusta asti :)

Vierailija
374/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 v. nainen ja just siinä iässä että voin tehdä ihan mitä vaan.

Vierailija
375/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+20v nuoret pitää itseään erikoisina kun virkkaavat, neulovat tms.? Ihan valtavirran juttuja. Kaikki neuloo nykyään. Ja 4kymppinen videopelien pelaajakaan ei ole mitenkään uniikki lumihiutale. Kummallisia luuloja ihmisillä ”erikoisuudestaan”.

Vierailija
376/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan erityisesti pistää silmään nämä "epätyypilliset" 50 - 70 -vuotiaat. Suomi-Filmeistäkö te olette luoneet mielikuvan tyypillisistä ikätovereistanne? Se mitä te kuvaatte itsellenne epätyypillistä olisi ehkä epätyypillistä 90. ikävuottaan lähestyvälle äidilleni.

Vierailija
377/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan alamäkipyöräilyä. Olen 52-vuotias nainen. aina välillä tajuan olevani vanhempi kuin muut porukassa. Varsinkin kun kysyn kuka on tulossa esim. seuraavana arki-iltana rinteeseen ja osa ei pääse kun pitää lukea kokeisiin. Vähänkö kivaa olla aikuinen!

Vierailija
378/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain lusikalla

Vierailija
379/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan alamäkipyöräilyä. Olen 52-vuotias nainen. aina välillä tajuan olevani vanhempi kuin muut porukassa. Varsinkin kun kysyn kuka on tulossa esim. seuraavana arki-iltana rinteeseen ja osa ei pääse kun pitää lukea kokeisiin. Vähänkö kivaa olla aikuinen!

Urheilulaji. Mikä siitä tekee niin nuorekasta? Ihan normaalia tuon ikäiselle.

Vierailija
380/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilulaji. Mikä siitä tekee niin nuorekasta? Ihan normaalia tuon ikäiselle.

No eipä minun ikäisiäni naisia siellä muita näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi