Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan alamäkipyöräilyä. Olen 52-vuotias nainen. aina välillä tajuan olevani vanhempi kuin muut porukassa. Varsinkin kun kysyn kuka on tulossa esim. seuraavana arki-iltana rinteeseen ja osa ei pääse kun pitää lukea kokeisiin. Vähänkö kivaa olla aikuinen!
Urheilulaji. Mikä siitä tekee niin nuorekasta? Ihan normaalia tuon ikäiselle.
No eipä minun ikäisiäni naisia siellä muita näy.
Ei välttämättä sinun asuinkunnassasi tai harrastuspiirissä. Tuon perusteella laskettelukin varmaan nuorison laji? Todella kummallisia luuloja ihmisillä harrastuksistaan. Erikoisuuden tavoittelua monella. Urheilu ei katso ikää. Oli laji mikä tahansa.
Istun juuri tällä hetkellä kaukojunassa ja salaa juon viiniä, koska ravintolavaunut ovat kiinni. Olen 57 v, luulis viininhimon jo hellittäneen, mutta näemmä ei.
Olen 41-v mies, ja... mitä ikäiseni yleensä tekevät? Teen itse mitä tekee mieli, oli kyseessä koiran ulkoilutus, vanhojen DOS-pelien pelaaminen, klassisen musiikin kuuntelu, moshaus esim. Slayerin tahtiin, nassikoiden hauskuuttaminen pieruvitseillä, lumityöt, toimintaleffat jne.
Olen 53 v. ja höpöttelen ja hassuttelen oman 10 v. lapsen kanssa.
Illalla ja aamulla saatan rukoilla lapsenlapsen puolesta kädet ristissä.
Kuljen kesällä pitkin omaa pihaa ja veisaan virsiä, osittain omilla sanoilla kun en ole mikään kirkossakävijä😇olen 55, anoppi ja mummo rukoilivat ja lauloivat virsiä kun olivat yli 90-vuotiaita.
Pohdin, että jos Muumilaaksossa tehtäisiin talousrikoksia, niin kuka laakson asukas se olisi. 50.
Vierailija kirjoitti:
Illalla ja aamulla saatan rukoilla lapsenlapsen puolesta kädet ristissä.
Kuljen kesällä pitkin omaa pihaa ja veisaan virsiä, osittain omilla sanoilla kun en ole mikään kirkossakävijä😇olen 55, anoppi ja mummo rukoilivat ja lauloivat virsiä kun olivat yli 90-vuotiaita.
Minä olen rukoillut miltei joka ilta pienestä lapsesta asti. Nyt olen kolmekymppinen. Mutta päällepäin sitä ei minusta erityisesti arvaisi. Minäkin tykkään laulaa esim. joululauluja, enkä muista hyvin sanoja.
Olen myös innostunut puutarhanhoidosta ja retkeilystä. Ravintolat ja baarit eivät kiinnosta, vaikka olen kolmekymppinen.
Olen 19v lapseton tyttö ja minäkin mammapalstailen päivittäin.
Katson lasten ohjelmia ja olen 25v. En siis aina, mutta välillä.
Olen iäkäs mutta käyttäydyn monesti kuin lapset. Erinomaisen vapauttavaa.
Fanityttöilen ja kirjoitan fanifictiota
luen aikani kuluksi tätä palstaa ja pelaan videopelejä idyllisen ydinperhe-elämän sijaan. (enkä kadu valintojani)
En ole ollut työelämässä n. kahteen vuosikymmeneen.
Kuuntelen Atomirottaa ja ikä 59
Minusta tämä "mammapalsta" ei ole enää nimenomaan pelkkä mammoille tarkoitettu palsta, täällä on kaikenikäisiä ja paljon myös veloja
Puhuin tässä ketjussa aiemmin teknologisista mieltymyksistäni (kirjoituskone, simpukkapuhelin, tetris). Tämä on niin ilahduttava ketju, että kerron lisää omia ikään liittyviä erikoisuuksia, kun kerrankin saa vertaistukea. Saan kuulla jatkuvasti, että olen eläkeläinen nuoren kehossa. Palsta päätäköön, onko näin:
- Inhoan vaatteiden ostamista ja käytän vaatteeni aina puhki. Repeämät ja reiät korjaan. Korjausjäljellä ei ole niin väliä, kunhan suunnilleen pysyy kasassa. Nyt korjaan mummini isän vanhaa villapaitaa, joka on virunut eräässä pystyynlahoavassa mökissä vusoikymmeniä. Se on aivan täynnä reikiä ja kyynärpäät on käytännössä parsittu jo kokonaan uudelleen, silti kuultaa läpi. Mutta en lovuta!
- Muuten suosin pukeutumisessani mahdollisimman peittäviä vaatteita, polven alapuolelle ulottuvat hameet ovat kova juttu.
- Pidän Irwin Goodmanin musiikista. Kuuntelen paljon muitakin artisteja, mutta en tunne ketään lähellekään itseni ikäistä joka Irwiniä kuuntelisi. Musiikin paras vuosikymmen on 60-luku, 70-luku hyvänä kakkosena.
- Vanhat kotimaiset elokuvat ovat mielestäni mukavaa katsottavaa. Ansa Ikonen, Tauno Palo, Esa Pakarinen, Masa Niemi, Siiri Angerkoski, Tapio Rautavaara... oi että. Mutta kyllä 60-70-luvullakin tuli kaikkea hauskaa, vanhahko huumori uppoaa.
- En ole koskaan meikannut.
- RAKASTAN Aleksis Kiven Seitsemää veljestä, se kirja muutti elämäni <3
- Kuuntelen cd-levyjä.
N18
Tässä huomaa ettei ikä ole mikään este tai rajoitus harrastuksille tai mielenkiinnon kohteille. Touhutkoon jokainen mitä lystää ja jätetään arvostelu typerille ihmisille. Terveisin skootterimummo
Olen 30 ja katselen piirroselokuvia/sarjoja, harrastan nukkekoteja ja keräilen vanhoja kauniisti kuvitettuja satukirjoja. Luen muutenkin lastenkirjoja, etenkin vanhoja ja sellaisia joita lapsena luin.
Olen 27-vuotias ja nautin eläkepäivistä.