Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
301/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päälle nelikymppinen mies, ja mua ei kiinnosta penkkiurheilu olleskaan. Ei edes Suomen pelit. Enkä kuuntele samaa musiikkia kuin lukiossa, siksi ei pysty radiotakaan kuuntelemaan kun se sama saakelin ikivihreä kama roikkuu listalla vuosikymmenestä toiseen... eikö se Metallican musta levy ole jo kuultu, täh? 

Eikä autot, kellot tai golf tai padel. Seinäkiipeily on kyllä kivaa, ja ihan tavan lenkillä käynti. 

Vierailija
302/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 52 v ja kuuntelen pääasiassa EDM:ää, en käytä jakkupukuja, paitapuseroita enkä korkkareita. Tennari- ja farkku- ja printtipaitalinjalla mennään. Ei kuitenkaan napapaita- ja saparolinjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 37-vuotias ja syön räkää ja mollaan ihmisten ulkonäköä.

Perus av-mamma siis.

304/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies 39v kirjoitti:

Minulla on ollut noin 15 cuotta pehmolelu tyynyn vieressä sängyssä. Olen 39v ikisinkku.

Minulla Barbie nukkepullo vieläkin kylpyhuoneessa koristeena. muistona siitä että ostin sen siskon tytölle kun hän oli pieni, enkä saanut antaa hänelle sitä jostakin syystä. 

Vierailija
305/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40+

En tunnista julkisuuden henkilöiden nimiä jos eivät ole olleet maisemissa tyyliin aina, tai ihan sattumalta. Tyyliin Danny, josta kerrottiin jo varmaan ala-asteella. 

Vierailija
306/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudatan stereoita ja kaahaan moottoritiellä yön pikkutunneilla. Nainen 40 v.

Vierailija
307/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussin samaa sukupuolta oleva

Vierailija
308/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kohta 50- n akka ja kun töihin koronan vuoksi ei ole menemistä ( ei ole koronaa mulla)

Mutta joutuu rajoitetusti käymään töissä kun ei saa olla kun kuusi kerral samas tilas joten ei ole kun muutaman tunnin töitä, sitten kun yksös ei oo niin siivoomista eikä jatkuvasti oo lumitöitåkään eihän sitä myöntäänsä kolailla lumia pois kun sitten kun sade lakannut siis käyn työni lisäksi kolailemas lunta muutamalta yksityiseltä, jotka ei itse kykene tekemään lumitöitä, melkein joka aamu aikasin aamulla sain mennä vielä helmikuussa kun satiini melkein joka päivä lunta jos vaan myrskysi sain käydä lumitöissä vielä samana päivänä toisenkin kerran jottei seuraavana aamuna ole niin paljon kolaamista

No mulla on ollut aikaa sitten vahata tätä kännykkää ja selailla tätä , nettiä löysin Desinos pelipaketin ja ihan mielen kiinnosta latasin pelipaketin ja pelasin ne kaikki pelit .

Sitten tulee ilmoituksia sinun pitää poistaa roskaa sisältävät pelit ne vie paljon tilaa tiedostoja kännykässäni on Elisan turvapaketti.

Se herjaa heti jos latailen jotakin ylimääräistä ja jos oon tärkeät Ohjelmat ladannut herjaa niistäkin kuten Keep muistio, Mamp sovellus, kalenteri.

S- mobiili, sekä muita tärkeitä sovelluksia.

Jo herjaa näitä tulee ilmoitus sinun on poistettava joitakin sovelluksia jotka Sisältävät roskaa.

Mutta jos oon käynyt tällä Vauva- Lehden Keskustelu palstalla vaikka muksua ei ookkaan tulee äänetön ilmoitus haluatko tehdä varmuuskopion Suosikki sivuistasi?

🤭😁😂😂 Hah hah, minulla on Nokia 4'2 älypuhelin näyttää olevan tosi älykäs kun otan kuvan vaikka kanista kohta kännykän ilmoitus tulee .. Japanin jänis.

Kun on Len sovellus . En kuitenkaan ole Facebookis enkä pelaa Pokemon Go: ta.

Joo ulkoilen kyllä riittävästi eikä sukan kutominen kiinnosta kun se ei luonnosta kirjoitan runoja silloin kun tulee mieleen nyt ei ole pitkään aikaan ole tullut mitään runoakaan.

Ja kun Kansanopiston kursseille ei pääse kun on koronaa joissa oon tykännyt käydä Laulu ja taidepiiris sekä kuntosalil kahdesti viikos eli on aikaa sitten selailla nettiä

Kun on paikat suljettu no ei tässä muuta Hyvää päivän jatkos vaan.

Vierailija
309/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho Pahoittelen kirjoitus virheitä kun on paksut sormet sekä ilman lukulasejani kirjoitin tuon äskeisen nyt katson tuon lukulaseillani .

Vierailija
310/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kronologinen ikäni 66.  Fyysinen ikäni on 35 (mitattu ja testattu).  Henkinen ikäni on ystävieni mukaan 5-100 vuotta riippuen tilaisuudesta, paikasta ja seurasta.  Jo se yksistään aiheuttaa sen, että teen asioita jotka eivät ole ikäiselleni tyypillisiä.  Siis heittäydyn, mukaudun ja sopeudun tilanteisiin tuntematta häpeää tai noloutta.

Vierailija
311/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavin aina taikinakulhot leipomisen jälkeen, niinkuin lapset. Paitsi juustokakku/kääretorttu/sokerikakkutaikinasta en tykkää.

N25

Vierailija
312/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias nainen ja minulle tulee kestotilauksena Kodin kuvalehti. Mielestäni se on paras aikakausilehti. Äidille annan lehdet sitten kun olen itse lukenut.

En juo alkoholia, en pidä bileistä enkä baareissa käymisestä. En ole sellainen "illanviettoihminen".

Viihdy enemmän vaikka mustikkametsässä kuin baareissa.

Vierailija
313/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52. Liikun paljon (hoikka), viikottaista seksiä, pelailen tietokoneella, kirjoittelen keskustelupalstoille, kiinnostunut kaikenlaisesta tekniikasta, diggaan scifi- ja kauhuleffoista.

Mun mielestä toi vaikuttaa ihan normaalilta sun ikäsen hommalta...

Vierailija
314/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon eläkeikäinen mies. En pidä kaljasta, makkarasta, enkä tupakasta. En jaksa jauhaa äijäporukassa tekniikan uutuuksista tai autojen paremmuudesta. En tykkää saunoa porukalla. Enkä edes tanssi.

Sen sijaan pidän elokuvista, teatterista, markkinoista, messuista, kaupoissa kiertelystä, ihmisten tapaamisesta, bistrossa istumisesta, ravintolassa käymisestä, kaupungilla kävelemisestä, tietovisoista, ystävien kanssa pelaamisesta, oudosta huumorista ja typeristä sananväännöksistä. Ja kodistani, puolisostani ja kissasta.

Vierailija
315/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta eläkeikäinen nainen.

Kuuntelen heviä, luen scifiä ja katselen South Parkkia.

Vaikea löytää samanhenkistä juttuseuraa ikäisistään.

Vierailija
316/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48v ja cossaan.

Mä olen 52 v ja haluaisin myös cossata.

Vierailija
317/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään maata selälläni sammalikossa. Tykkään myös mennä saunasta hankeen piehtaroimaan.

Otan päiväunet joka päivä. Parhaimpina kahdet.

Menen aina ennen kymmentä nukkumaan.

Kääntelen kesällä kiviä jos arvelen että niiden alta löytyisi muurahaispesä.

Kaikenlaista mielenkiintoista täytyy Tökkiä Kepillä. Erityisesti roadkillit ovat kiinnostavia.

Erityisesti tykkään istua tuolilla ja heiluttaa vinhasti jalkojani ja paukuttaa niillä lattiaa. Voisin tehdä sitä loputtomiin. Sori alakerran naapuri. (Alakerran naapuri soittaa virsiä pianolla, joten älkää suotta säälikö sitä.)

Kaikesta tästä huolimatta olen N42, en koira enkä taapero.

Hei ollaan sielunsiskot! Ainoa poikkeava, että itse yleensä valvon seuraavan vuorokauden puolelle. N44 (kohta 45)

Vierailija
318/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 23, korjailen vaatteita kun niihin tulee reikiä. Kuuntelen radio-ohjelmia ja tykkään ihan ajan kuluksi valmistaa ruokia valmiiksi pakkaseen. Menen nukkumaan kello 20:00-21:00 aikoihin ja herään 04:00-06:00 aikoihin. Teen sudokuja ja ristikoita. Minulla on aarrelaatikko johon kerään kaikkia eriskummallisia juttuja.Teetän valokuvat ja kokoilen perhe-albumia. Värjään kankaita ja keräilen yrttejä. Katselen piirrettyjä. Piirtelen yhä sanomalehtiin. Pakkomielle kastua sateessa, pakkomielle on minulle myös paljain jaloin kävely, sori ollut jopa kaupassa myös. Härnään puolisoa ja riehutaan yhdessä. Nauran yhä pieruille. Tykkään silityksistä ja kutituksista. Vaikutan varmaan rasittavalta.

Vierailija
319/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristikot? N28

Vierailija
320/1116 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja opettelen ampumaan erilaisilla aseilla, kuten kivääri, pistooli ja haulikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi