Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Olen 28 ja olen kymmenennettä vuotta naimisissa (voi kai olla tyypillistä jossain mutta ei täällä päin). Mikähän muu olis tyypitöntä... Olemme jo lapsetkin tehneet. Niin lopetin myös duunit ja aloin yrittäjäksi, muttei sekään ehkä ollut kovin hurja veto kun olin jo hyvän aikaa säästänyt tätä kokeilua varten. Teen töitä max 20h viikossa, se on ehkä epätyypillistä varsinkin yrittäjälle? Toisaalta esim. veljeni opiskelee/ei käy töissä noin tässä iässä, että ei ehkä sekään? Tota noin, nukun 4-5 tuntia yössä ja se riittää hyvin? Harmi kun palsta menee kiinni jo 23 :'( yleensä piirrän ja maalaan öisin kun on aikaa
Vierailija kirjoitti:
Palstailen. Nainen. Täytän ylihuomenna 72.
Samoin ja olen 70v.
Täytän pian 30. Tykkään keinumisesta, trampoliineilla hyppimisestä, keinumisesta ja liukumäkien laskemisesta. Pallomeressäkin pyörisin mielelläni.
N39 ja fanitan Now Unitedia. K-pop vois olla myös mun juttu.
Olen oma itseni 68v.naisena.Ikä ei ratkaise mitään,vaan asenne kaikessa!
Olen alle nelikymppinen ja menen aina nukkumaan klo.20-21 aikoihin ja herään klo.4-5. :D Vapaapäivinäkin tämä rytmi.
Olen 52- vuotias nainen ja harrastan tietokonepelejä. Löysin pelaamisen 45- vuotiaana ja nyt olen aivan koukussa pelaamiseen.
Lisäksi fanitan metallimusiikkia ja kävin ahkerasti keikoilla ennen koronaa, käytän mustia Converseja, käytän reppua käsilaukun sijaan ja minulla on pitkät hiukset joita pidän ponnarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-vuotias ja pelaan nuorten hittipeliä eli padelia pari kertaa viikossa.
Padel on kyllä niin keski-ikäistä ja keskiluokkaista
Niin on, minun tuntemat Padelin pelaajat ovat kaikki 50+ miehiä jotka ajavat Audilla tms ja pelaavat kesäisin golfia. Mahdollisesti myös purjehtivat.
Minä alan olla jo sen ikäinen, että harrastukset ovat ihan tyypillisiä. Olen 31v ja olen jo vuosia harrastanut ompelua, neulomista, tykkään viherkasveista ja pihan laitosta. Hyötykasveihim hurahdin 23-vuotiaana ja pienen opiskelijakaksion parvekkeella kasvatin ämpäriperunoita ym. Mutta tosiaan, nyt viime vuosina on alkaneet monet kaveritkin harrastaa samoja juttuja, eli kai olen tullut siihen ikään että nämä harrastukset onkin jo ihan tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-vuotias ja pelaan nuorten hittipeliä eli padelia pari kertaa viikossa.
Padel on kyllä niin keski-ikäistä ja keskiluokkaista
Niin on, minun tuntemat Padelin pelaajat ovat kaikki 50+ miehiä jotka ajavat Audilla tms ja pelaavat kesäisin golfia. Mahdollisesti myös purjehtivat.
Reps, tämä oli hyvin huomattu! Padel on nyt se muotijuttu jolla pysyä nuorekkaana, tärkeää että sitä harrastaa moni muukin. Sanoisin itse että yli nelikymppisen perusmenestyvän ihmisen laji enemmänkin.
Pääsee olemaan kavereiden kanssa ja kotoa poissa ilman kaljaa. Voi olla kova vaihtoehto golfille.
Minusta tämä on upea ketju, vielä on ihmisiä, jotka tekevät ja elävät oman mielensä mukaan välittämättä ympäristön mielipiteistä.
Säälittää ne, jotka käyttävät elämänsä huolehtien siitä, mitä ne muut musta ajattelevat. Ja ehkä vielä moisella negatiivisella ajattelumallilla pilaavat omaa elämäänsä.
Harrastan lumilautailua ja maantiepyöräilyä
N53
Olen opiskelija. ja 56-vuotias.
Imen vaimon tissiä ja nautin. Kuulemma myös vaimokin.
Nainen 40 (kauheaa, kun on näin vanha :,( )
- En juo kahvia, en sitten yhtään! Meillä on miehen kanssa suuri teevarasto, ja jos joku vieras haluaa kahvia, hän joutuu tyytymään murukahviin, joka on mennyt suurella todennäköisyydellä vanhaksi.
- Ostin itselleni hienon potkulaudan, jotta voin potkutella sillä, kun vien lapseni päikkyyn sellaisina vuodenaikoina, jolloin hän haluaa pyöräillä.
- Leikkipuistossa aina keinun, myös takapihalle ostettu trampoliini on kiva.
- Treenaan kuntosalilla useamman kerran viikossa, eikä millään laitteilla, vaan painavilla vapailla painoilla.
- Kuuntelen radiosta NRJ:tä, Loopia, Bassoa. Harmi, ettei Seafm enää kuulu asuinalueellani.
- Olen nähnyt useimmat Marvelin ja DC Comicin elokuvat, vain jotkut X-Menit jäivät katsomatta, koska ne ihme aikajanat alkoivat niin sekaviksi ja leffojen fiiliskin meni liian vakavaksi. Myös erilaiset supersankareita ja fantasiaa sisältävät tv-sarjat ovat mieluisia. Näitä katselen/seuraan yksin, koska miehen mielestä ovat liian lapsellisia.
Minäkin. Esikoiseni syntyi 20 vuotta sitten ja on jo kuollutkin. Ja minä olen yhä täällä.... huh huh.
Olen 28-vuotias, ja pakenen aikuisuutta välillä lukemalla läpi nuoruuden lempparikirjasarjat. Eli Harry Potterit, Nälkäpelit ja Houkutukset. Näistä erityisesti jälkimmäinen herättää lähinnä myötähäpeää.. :D Luen muutakin, mutta välillä on lohdullista ja nostalgista aikamatkustaa näiden kirjojen avulla. Toki sitten kun vauhtiin pääsee niin pitää katsoa elokuvatkin..
Minulla on ollut noin 15 cuotta pehmolelu tyynyn vieressä sängyssä. Olen 39v ikisinkku.
Vierailija kirjoitti:
OLen 62- vuotias nainen ja kuuntelen YleX:ää, radion nuortenkanavaa. Nauran varsinkin aamujuontajille, Vikille ja Köpille. Olen nainen, mutta huumorintajuni on 14- vuotiaan pojan. Katson toimintaelokuvia.
Olen 41 v. mies ja rakastan romanttisia elokuvia ja ylipäätään kaikkia ohjelmia, missä kaikenikäiset naiset vatvovat ihmissuhdeongelmiaan 😊
Käytän myös paljon hymiöitä viesteissäni 🌞👍😂🤸♂️❤🐈
Odotan, että pääsen taas Lintsille laitteisiin kaverin kanssa!
N 55