Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
241/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 ja pelaan Simssiä silloin tällöin. Mun rakentamat talot on kökköjä, mutta ihmissuhteet TODELLA mielenkiintoisia. Oman elämänsä saippuasarjaa. 

Vierailija
242/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31v ja silitän pöytäliinat, syön ruokapöydässä, joka on kauniisti katettu ja valkoiset kynttilät aina palamassa. Kuuntelen myös levysoitinta.

Tuli mielikuva että asut yksin ja teet noin, mikä olisi aika cool

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen, ja askartelen paperinukkeja.

Vierailija
244/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tää millekään ikäluokalle tyypillistä mutta välillä "leikin sähkökatkosta" (no siis lämpöpatterit sentään jää päälle) vaikka kokonaisen illan, siis sytytän kynttilöitä vaikka, teen ruuan leivinuunissa, kirjoitan jotain tai teen käsitöitä kynttilänvalossa ja käyn vessassakin kynttilän kanssa. Jääkaapista teippan sen valonsytytysmekanismin ettei pilaa tunnelmaa ruokaa etsiessä. Jos vahingossa syttyy valo niin tunnelma on pilalla.

Olen 30, kukaan ei tiedä tästä, naapuri voi kyllä ihmetellä :D

Olet mahtava!!

Vierailija
245/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut kaikki Marvel-elokuvat. Ikää 52.

Minä luin poikasena -80 ja -90 luvuilla Marvelin sarjakuvia. Ryhmä-X erityisesti. Sen ajan sarjakuvista tehdyt leffat oli jotain todella noloa, esim. Batman. Sitten kun ensimmäiset Marvelin elokuvat tulivat niin se oli ihan uskomatonta että voidaan tehdä niin sarjakuville uskollisesti elokuvaa. Hahmot näyttää samalta, juoni ja luonne on samanlainen. Minäkin olen nyt ukkona katsonut ne kaikki elokuvat ja sarjat. Lapset ihmettelee miten minä boomeri voin tietää sellaista nippelitietoa hahmoista mitä he eivät tiedä.

Sama juttu tietokonepelien kanssa. Poika pelaa fortnitea, mutta kokeili sitten CS:ää ja pyysi minua kokeilemaan peliä. Kentäksi arpoi dustin ja minä 20 vuotta sitten SM tasolla CS:ää pelanneena hoitelin kentän yksin läpi tuosta vain lihasmuistilla. Oli pojalla naama näkemisen arvoinen. Totesin vain että "ihan kiva peli".

Sama! Olen ehkä vähemmistössä, koska olen nainen. Tai ainakaan en tiennyt muita tyttöjä, joita joku Ryhmä-x olisi kiinnostanut.

Vierailija
246/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 73-vuotias isoäiti ja katselen Viaplaylta nhl-pelejä päivittäin. Tai pikemmin iltaisin tai varhain aamuisin riippuen mieluisten otteluiden lähetysajoista. Välillä katselen jonkun vasta seuraavana päivänä jos esimerkiksi kahden aikoihin aamuyöstä pelattu. 

Vierailija
247/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52- vuotias. Teen 1000 palan palapelejä ja samalla kuuntelen musiikkia.

Vierailija
248/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan mopolla.

T. M40v

Vierailija
249/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssin dancehallia ja reggaetonia, 50-v

Sama harrastus. Ja olen kohta 61-v.

Vierailija
250/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31v ja silitän pöytäliinat, syön ruokapöydässä, joka on kauniisti katettu ja valkoiset kynttilät aina palamassa. Kuuntelen myös levysoitinta.

Tuli mielikuva että asut yksin ja teet noin, mikä olisi aika cool

Hehe, kyllä. Lisäksi syön ruokani aina kauniilta lautasilta käyttäen hopeisia aterimia ja juon juomani kirkkaista laseista.

Vierailija
251/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v ja kirjoitan vielä pitkiä oikeita kirjeitä kirjeenvaihtokavereille joita en ole koskaan tavannut. Sähköposti on liian nopeaa ja tylsää.

Vierailija
252/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 ja leikin mielelläni lasten kanssa esim. barbi- ja legoleikkejä. Keinun ja saatan pitää lauantaina karkkipäivän. Ostan ihania kyniä ja askartelutarvikkeita Tigerista. Kuuntelen ja katselen youtubesta lastenlauluja ja ohjelmia , omasta lapsuudesta tuttuja . Kiukuttelen ja olen tavallaan murrosiässä, koska olen kohta menopaussissa. Olen kaikenkaikkiaan leikkisä persoona , pystynyt säilyttämään lapsenmielen. Olen myös erittäin aito ihminen, en edes jaksa esittää " virallista aikuista ".

Vierailija
253/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti vieraiden ihmisten seurasta. Jos käyn ihmisten ilmoilla (juhlissa tms), juon usein itseni umpihumalaan. Keskustelen kuitenkin mielelläni kaikkien kanssa voimakkaalla murteellani. Poltan piippua aina välillä. Ostan uusia vaatteita vain pakon edessä. Työpaikalla monet uudet tuttavuudet pitävät minua ikäistäni vanhempana, ja olettavat minun olleen talossa jo pitkään. Kuuntelen vanhaa ja paikoin erikoistakin musiikkia (mm. Krautrock).

Ei niinkään epätyypillistä sanoisin, mutta lyhyesti ja ytimekkäästi olen m21 ja sieluni tuntuu olevan kuin (stereotyyppisen) mökkiinsä erakoituneen ukon.

Vierailija
254/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla yksin niin paljon kuin mahdollista. 

Vierailija
255/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias ja nautin pihatöistä (esim. rikkaruohojen kitkeminen nurmikolta ja kukkapenkin laitto).

256/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava sanoi käydessään luonani että vain Vaakanaisen kotona on oikeat silitetyt servetit. 

Vierailija
257/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52- vuotias. Teen 1000 palan palapelejä ja samalla kuuntelen musiikkia.

Oon tehnyt samaa teini-ikäisestä lähtien, minkäikäiselle se parhaiten sopii?

Vierailija
258/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan nykyisin Pokemon Go-peliä. Olen 35-vuotias 😆 varoitan, se on koukuttava....

Vierailija
259/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttava sanoi käydessään luonani että vain Vaakanaisen kotona on oikeat silitetyt servetit. 

Hehe, en ole Vaakanainen, mutta kiitos.

Vierailija
260/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60v ja kirjoitan vielä pitkiä oikeita kirjeitä kirjeenvaihtokavereille joita en ole koskaan tavannut. Sähköposti on liian nopeaa ja tylsää.

Ihana juttu. Mistä sinä olet saanut kirjeenvaihtotovereita? Minä olen jo kauan miettinyt, että miten kiva olisi kirjoitella. Nuorempana kirjoittelin ja sain paljon kirjeitä, nyt ei kukaan muu kuin minä ole kiinnostunut.

Oma 'harrastus': Vietän pieniä juhlapäiviä ympäri vuoden erilaisten itse päättämieni asioiden johdosta. Syynä voi olla vaikka vain se, että aurinko paistaa, tai on kuukauden 15.pv. Välttämättä ei tarvitse olla mitään nimettyä syytä. Päätän vain, että nyt on juhlapäivä. Mietin silloin erityisesti hyviä ja iloisia asioita, saatan ostaa leikkokukkia pöydälle, syön jotain mistä aivan erityisesti pidän, lähden kävelylle johonkin kauniiseen paikkaan, luen jotain mieltä ylentävää tms. Olen 75v.