Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Olen nelikymppinen ja katson netistä 30 vuotta sitten esitettyjä piirrettyjä, jotka olivat silloin suosikkejani. En siis katso vain vaikkapa yhtä jaksoa, vaan kaikki mitkä löydän.
Olen 26v, ja elän jatkuvasti omissa mielikuvitusmaailmoissa. Päivääkään ei mene, ettenkö jotenkin kehittäisi päässäni itsestäni eri versioita omiin mielikuvitusmaailmoihin, joissa seikkailen. Hahmot voivat olla tyyliin japanilainen poptähti, kontroversiaali tubettaja/some-persoona, tulta ja lämpöä manipuloiva anti-sankari tai sadistinen demoni jonka laulu tappaa. Joskus hahmot sijoittuvat omaan maailmaamme, joskus ne ovat osa omia kehittämiäni maailmoita tai osana ihan jo olemassa olevia sarjoja ja viihdettä. Tästä syystä nautin yksinään olosta, niin voin kunnolla nauttia omista tarinoistani. Valitettavasti minulle ei ole siunautunut hyviä kirjoittamisen tai piirtämisen taitoja, tai motivaatiota niiden harjoitteluun, niin tarinat pysyvät täysin pääni sisällä.
Olen 24v nainen ja tuntuu että olen sekoitus nuorta ja vanhaa. Esimerkiksi:
- Tykkään vanhantyylisestä sisustuksesta, sellaisesta koristeellisesta ja klassisesta. Tummat puulattiat ja huonekalut ovat ihania, samoin koristelistat. En tykkää yhtään sellaisesta minimalismi/boho/scandinavian-sisustuksesta mikä nyt on muodissa.
- Kuuntelen kotona jazzia
- Vaihdan tekstiilejä ja koristeita vuodenaikojen mukaan
- Järjestän perheelle ja kavereille päivällis/illalliskutsuja:D Katan pöydän huolella ja hienosti ja teen itse alku-, pää-, ja jälkiruoan
- Rakastan vanhoja astioita ja muuta antiikkia
- Tykkään kukista ja puutarhanhoidosta
- En ole tinderissä, en ole ikinä katsonut temppareita tms, tatuoinnit eivät mielestäni ole tyylikkäitä (sori)
- Seuraan Youtubessa mm. Jojo Siwaa ja muita lasten idoleita
- Rakastan lasten kirjoja. Ne kuvitukset on niin hellyttäviä. Haluaisin itsekin joskus kuvittaa lastenkirjoja ja Beatrix Potter on mun idoli.
- Katson Disney Plussalta lasten sarjoja
- Kuuntelen autossa kaikkia Disney-biisejä
- Olen suuri Frozen-fani
Olen 37v perheenäiti ja pelaan Pokémon gota päivittäin, käyn raideissa ym.
Parsin sukkia.
Tilaan/luen säännöllisesti Aku Ankkaa ja Tex Willeriä. Nainen 55 v.
Olen 37-vuotias ja syön räkää ja mollaan ihmisten ulkonäköä.
Olen 43 v. ja otan antaumuksella aurinkoa kesäisin. Kukaan tämän ikäinen tuttavani ei ota aurinkoa ja käristä nahkaansa, kun pelkäävät syöpää. Vanhat, ryppyiset mummot ja papat ja nuoret parikymppiset hienostelijat siellä rannoilla minun lisäkseni yleensä makaavat.
Olen hidasliikkeinen ja -puheinen, kuuntelen Jamppa Tuomista ja mitä nyt radiosta tuleekaan. Katson TV:stä vain uutiset. Teen ristisanatehtäviä, luen poliittista historiaa ja sotahistoriaa. Olen kiinnostunut autoista, veneistä ja moottorikelkoista. Harkitsen metsästysharrastuksen aloittamista (hirviä). Haaveilen isosta lava-autosta kuten Dodge Ram. Tykkään kalastaa. Omistan akkuporakoneen ja osaan sitä käyttää, torx-ruuvit ovat parhaita. Jään monesti suustani kiinni 50-80v miesten kanssa aiheena politiikka ja mikä siinä on pielessä.
Diagnoosi: pitkälle edennyt setämies/papparais-oireyhtymä N 33v
Kuuntelen musiikkia itsekseni kuulokkeilla ja tanssiessani kuvittelen olevani äärettömän rikas ja kuuluisa tai vaihtoehtoisesti jonkinlaisia sankaritekoja tehnyt superihminen. Nainen 58.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole aavistustakaan, mitä muut 32-vuotiaat vapaa-ajallaan tekevät. En siis tiedä, olenko valtavirtaa vai teenkö jotain "erikoista" mutta ainakaan kaveripiirissäni olen ainut, joka tekee palapelejä (niitä +1000 palaisia), lukee kirjoja, tekee mitään käsitöitä (korjaan, kudon, virkkaan, ompelen). Pelaan Pokemon Go:ta ja pleikkaria, pelaisin tietokoneellakin jos olisi tilaa sellaiselle. Maljakossa on aina jotain. Talveksi kuivakukkia, keväällä esimerkiksi omenapuun oksia. Kesäisin poimin aina uuden kukkakimpun kotiin, kun edellinen menee huonoksi. Ystävillä olen nähnyt kukkia maljakossa lähinnä juhlapäivinä ja nekin kai muiden tuomia. Ja lähetän joulukortteja sukulaisille ja ystäville.
Olen 32v nainen ja teen nuo kaikki, enkä ajatellut olevani mitenkään outo 🤔
Sä oot ihan paras! Sait nauramaan. 😘
Treenaan täysillä (4krt viikko + oheiset) kamppailulajia, jonka aloitin vajaa vuosi sitten.
Mamma 43v
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 50-vuotias nainen ja rakentelen legoilla
Siis Great! veit jalat suustani, tuo ei ole tullut mieleenikään kun silmäilen kaupan sarjoja. Pojille, sneeff
Vierailija kirjoitti:
Elän vuokrayksiössäni edelleen kuin parikymppinen poikamies. Olen 39v.
Terve,
Samaa vaivaa täällä. Monesti olen miettinyt, että miten / koska pääsen eteenpäin, mutta oikeasti mietin myös, että haluanko todella.
Tilaa haluaisin kyllä enemmän.
Nyt on yksiö, vuorotyö ja samalla opiskelen amk-papereita. Ei ole helppoa, mutta ehkä tästä jotain tulee.
"Perheellistyminen" ei todellakaan ole mielessä, parisuhde kelpaa.
T. Nainen 38-v. Helsingistä
M45:
- Saunan jälkeen nautin edelleen mieluusti esim. munkkia ja kokista.
- Pelailen mitä kerkeän (tällä hetkellä lapsen hoito vie ajan tosin). Sitä Simsiäkin kännyllä joku vuosi sitten
- Minulla on pari mielikuvituselämää, johon sujahdan turhankin helposti joskus.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tää millekään ikäluokalle tyypillistä mutta välillä "leikin sähkökatkosta" (no siis lämpöpatterit sentään jää päälle) vaikka kokonaisen illan, siis sytytän kynttilöitä vaikka, teen ruuan leivinuunissa, kirjoitan jotain tai teen käsitöitä kynttilänvalossa ja käyn vessassakin kynttilän kanssa. Jääkaapista teippan sen valonsytytysmekanismin ettei pilaa tunnelmaa ruokaa etsiessä. Jos vahingossa syttyy valo niin tunnelma on pilalla.
Olen 30, kukaan ei tiedä tästä, naapuri voi kyllä ihmetellä :D
Ihana. ☺ Minä halusin pienenä leikkiä "sähköjä ei ole vielä keksitty" ja yritin saada vanhempia mukaan juoneen, joskus suostuivat hetken leikkimään mukana.
Vierailija kirjoitti:
33v ja fanitan k-poppia. Ei kai siinä mitään ja varmaan meitä on paljon muitakin, mut mielletään yleensä jotakuinkin 14-vuotiaiden harrastukseksi. :D
Oletko mies ja tykkäät katsella seksikkäitä E-Korealaisia tyttöbändejä.
En ole koskaan omistanut autoa. Käytän aina työsuhdeautoa tai lahjaksi saatua autoa (vanhempien ostama, puolison ostama, perinnöksi saatu).
N43
Kyllä on ihana ketju. Tulee iloinen olo kun lukee tätä. Mieli nuortuu. Mitä kaikkea kivaa ihminen voikaan tehdä iästä riippumatta. terv. num.261, 75- vuotias.
52 vuotias mies ja en siivoa koskaan ;)