Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
221/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tää millekään ikäluokalle tyypillistä mutta välillä "leikin sähkökatkosta" (no siis lämpöpatterit sentään jää päälle) vaikka kokonaisen illan, siis sytytän kynttilöitä vaikka, teen ruuan leivinuunissa, kirjoitan jotain tai teen käsitöitä kynttilänvalossa ja käyn vessassakin kynttilän kanssa. Jääkaapista teippan sen valonsytytysmekanismin ettei pilaa tunnelmaa ruokaa etsiessä. Jos vahingossa syttyy valo niin tunnelma on pilalla.

Olen 30, kukaan ei tiedä tästä, naapuri voi kyllä ihmetellä :D

Vierailija
222/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen sarjakuvia, katson piirrettyjä elokuvia, pidän animesta, seuraan tiktokkia ja hihittelen itsekseni törkeille vitseille. Olen 60 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja opiskelen yliopistossa.

224/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan lähes kaiken käteisellä, käytän avainlukulistaa ja omistan vanhan nokia 3310:n, mikä tosin nyt ei ole käytössä, koska pakko jakaa wlan koneelle älypuhelimesta. Vastustan digitalisaation pakottamista kaikille, M21

Upeaa! Järkevä ihminen. 

Vierailija
225/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin netistä kaikkea itseäni kiinnostavaa , mielellään pelailen pelejä ja iskä on ottanut pariin kertaan puheeksi että pitäisi jonnekin kouluun mennä. 43v työtön nainen

226/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen Bachia...

Upeaa. Minä myös kuuntelen erilaista klassista musiikkia. Caruso, Maria Callas, Jussi Björling ja muita.  .Joskus haen venäläistä oopperaa .Aivan upeaa. 

Amaury Vassili. Ranskalainen nuori mies on myös  rauhoittavaa  ja miellyttävää kuunneltavaa. 

227/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kertoa, että parsin kaikki sukat . Sitä pidetään ihmeellisenä, mutta harmi heittää kalliit sukat roskiin pienen reiän takia. 

Vierailija
228/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v ja kuuntelen radiota päivittäin. Ja siis en kotona, vaan ihan kotona avaan radion ja kuuntelen mielelläni uutiset ja puhetta/musiikkia. Kanava aina välillä vaihtuu, mutta en kuuntele nuortenkanavia.

Vierailija
229/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mainittua, jokainen saa pukeutua kuten tykkää.  Ostin jotain 57 v. ihan vahingossa liian nuorekkaan takin, heti joku yritti vaahdota "teeskentelee nuorempaa", kävi oikein tarkistamassa tutuilta, jotta kai valehtelin ikäni, en ollut.

Vierailija
230/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 26v ja kuuntelen radiota päivittäin. Ja siis en kotona, vaan ihan kotona avaan radion ja kuuntelen mielelläni uutiset ja puhetta/musiikkia. Kanava aina välillä vaihtuu, mutta en kuuntele nuortenkanavia.

Tarkoitin kirjoittaa, että *en autossa.

Vierailija
231/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän vuokrayksiössäni edelleen kuin parikymppinen poikamies. Olen 39v.

Ei laisinkaan epätyypillistä - 40 v ovat usein tuollaisia vaikka olisi lapsia ja vaimo, samoin nro 5 on melko tyypillinen.

Vierailija
232/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan lähes kaiken käteisellä, käytän avainlukulistaa ja omistan vanhan nokia 3310:n, mikä tosin nyt ei ole käytössä, koska pakko jakaa wlan koneelle älypuhelimesta. Vastustan digitalisaation pakottamista kaikille, M21

Olet kuin minä! Käteisellä maksamista lukuunottamatta. Sen lisäksi en ole missään kuvapalvelussa, en Facebookissa enkä instagramissa, ainoa sovellus kännykässäni on whatsapp, en twiittaa enkä snäppää enkä ikinä osta tavaraa netistä, sillä pelkään kivijalkakaupan katoamista. Jos jotain ei löydy kaupoista niin olen sitten ilman. Työlästä, mutta millä muulla sitä voi tavallinen ihminen tehokkaammin vaikuttaa asioihin jokapäiväisessä arjessa kuin kulutusvalinnoillaan.

Ja olen 28 v nainen. Välillä ahdistaa miten tulen lapset kasvattamaan kun tuntuu että opiskelu- ja työpaikoilla jo nyt suorastaan pakotetaan käyttämään kaikkia mahdollisia hilavitkuttimia ja olemaan jatkuvasti linjoilla. Työajalla voin seistä toki vaikka päälläni jos se kuuluu työnkuvaan ja siitä maksetaan mutta uhkaavasti nämä vaatimukset tuppaavat tunkemaan yksityiselämän puolellekin. Sitten jos vastustat niin kohdellaan kuin kummajaista.

Vierailija
233/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 48 mies. Nuorekas ja kukaan ei usko ikääni. Kolmekymppiset naiset haluaa seuraani ja ravintolassa olen haluttua seuraa (ennen isoa K:TA)

Kyllähän viisikymppisille on ihan tyypillistä, että on suuret luulot itsestään.

Kyllä hyvin säilyneitä 5kymppisiä on sekä miehissä että naisissa 😊 mutta totuus on, että pirtsakoita harvemmat.

Vierailija
234/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 v nainen ja mulla on hamsteri. Olen siitä aivan fiiliksissä ja juttelen sille joka päivä.

Tykkään myös viettää iltaa niin että juodaan kaverin kanssa siideriä ja pelataan Mario Karttia Wiillä.

Mäkin pelaan Pokémon Go:ta kuten moni muu täällä mutta se taitaa olla aika yleistä jopa mun ikäisillä? Monet pelaa kouluikäisten lastensa kanssa, mä yksin.

Vierailija
235/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias mies. Selaan päivittäin jonkin aikaa mammapalstaa ja katson välillä vanhoja muumeja. Ei varmaan kukaan osaisi arvata päällepäin, koska vaikutan muuten niin tavalliselta.

Vierailija
236/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49- vuotias, opiskelen kandia yliopistolla. Olen nainen, mutta meillä mies hoitaa suurimman osan kotitöistä...koska en ole vain kätevä, olen tosi epäkäytännöllinen.

Vierailija
237/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 ja taistelen teinini kanssa kotintuloajoista.

Vierailija
238/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 64-vuotias innokas Stardollin ja Lady Popularin pelaaja.

Vierailija
239/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahimmissa vaihdevuosissa ja tytär pahimmassa murrosiässä.

Vierailija
240/1116 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v ja silitän pöytäliinat, syön ruokapöydässä, joka on kauniisti katettu ja valkoiset kynttilät aina palamassa. Kuuntelen myös levysoitinta.