Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Olen 41 v nainen, lapseton. Ja silti täällä satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan seksi 67 vuotiaan naisen kanssa, olen 32v mies.
Miksi? Etkö saa nuoremmilta?
on parempaa, eikä ole kiire mihinkään.
Okei. Kiitos vastauksesta. Minä olen nainen 50+ ja aika ajoin seuraani pyrkii nuorempia miehiä enkä ymmärrä miksi. En ole kiinnostunut nuorista miehistä ja olen naimisissakin. Olen epäillyt miesten haluavan vain rahaa (jota ei ole).
Kannattaa kokeilla, mutta rahoittaa ei tarvi ketään.
Maksan lähes kaiken käteisellä, käytän avainlukulistaa ja omistan vanhan nokia 3310:n, mikä tosin nyt ei ole käytössä, koska pakko jakaa wlan koneelle älypuhelimesta. Vastustan digitalisaation pakottamista kaikille, M21
Vierailija kirjoitti:
N42 kirjoittaa päiväkirjaa ja liimailee sinne tarroja ja kaikenlaisia kivoja kuvia. Lisäksi luen nuortenkirjoja ja mulla on jatkuvasti jotain julkkisihastuksia. En tiedä kuinka yleisiä nämä jutut on, mutta välillä tunnen itseni lapselliseksi muiden aikuisten seurassa.
Sori kommentti vähän ohi aiheen, mutta mä annan aina mun aikuisille potilaille sellasen aikuisten palkintotarran käynnin jälkeen (näitä: https://www.minttujaville.fi/Aikuisten-palkintotarrat-toeihin-ja-opiske…). Olen siis suuhygienisti. Sanon aina että "koska me kaikki ollaan vain lapsia jotka pakotettiin kasvamaan". Toki tilannetajua, kaikille potilaille tällanen ei iske, mutta selkeesti sen oloisille potilaille annan :D
Rakastan sarjakuvia. Asterixia, Lucky Lukea, Tenavia, Aku Ankkoja. Vaikka on Tolstoitkin luettu.
N57
Käytän huppareita ja pieruverkkareita. Kuuntelen Cityä ja pyörin netissä.
En meikkaa ikinä ja olen täys juntti 56 v. nainen.
Nainen 30v kirjoitti:
Tykkään katsoa vanhoja kotimaisia elokuvia ja kuunnella kotimaista iskelmämusiikkia. Kavereiden kanssa käyn sitten ihan tavallisilla rokkifestareilla.
Haaveilen lavatansseihin pääsemisestä.T. Nainen 30 vee
Minä myös
Olen 68v. nainen ja pössyttelen päivittäin.
Rakastan kaikenlaisia hauskoja kännykkä appeja! Ikä 57.
Vierailija kirjoitti:
Käytän huppareita ja pieruverkkareita. Kuuntelen Cityä ja pyörin netissä.
En meikkaa ikinä ja olen täys juntti 56 v. nainen.
otan sut vaimoksi, mistä löydän sut.
Jahtaillaan, "puukotetaan" ja "taistellaan" 14v poikani kanssa, kiinnitetään sticky-pommeja toisiimme ohi kulkiessamme ja imitoidaan pomminräjähdystä. Välillä myllinki ja nauraminen on ihan mahdotonta, kun intoudutaan jahtaamaan toisiamme kunnolla. Mieheni pyörittelee silmiään ja yrittää varoitella, että kohta jotain sattuu oikeasti..
Harrastan aktiivisesti kuntosalilla käyntiä ja kaikenlaista liikuntaa ja olen naiseksi melko lihaksikas.
Kuuntelen yksin ollessani iltaisin usein YouTubesta mielimusaani ja hoilaan fiiliksissä mukana. Olen musiikin suhteen moniruokainen, mutta Imagine Dragons on suosikkini.
Nainen 54v
Syön lähes päivittäin raakaa sipulia
Olen työttömänä ja en halua koskaan enää töihin. Olen 25.
32v. Kolmen lapsen äiti, ja minä olen koukussa beatboxiin, en tietenkään osa itse, mutta katson päivittäin videoita netistä ja tunnen jo jotakin beatboxereita nimellä))) rakastan toimintaelokuvia, kun viimeinem Transformers tuli ja siellä oli niitä robotti lohikäärmeitä olin niin innoissaan että teki mieli hyppiä kun pikku lapsi. Rakastan kaikki mitä koskee Marvel maailma ja meillä perheessä perinne että kerran 2 vuodessa katsotaan kaikki Ironman trilogiaa. Kun menen lastan kanssa katsomaan jotakin leluja olen itsekin kun lapsi ja tekee mieli ostaa itselle jotain. Tykkään kovasti kaikki extrim lajit ja olisi niin siistiä osata vaikka skeittaa. Olen tämmönen huivia käyttävä tavallinen ulkomaalainen nainen joten monet aina yllätty kun puhun näistä, Suomessa on hyvin stereotyyppinen ajattelutapa )))
Olen 33-vuotias ja käyn katsomassa elokuvateatterissa jokaisen uuden Risto Räppääjä -elokuvan. Lisäksi katson vanhoja Disney-elokuvia kuten Pocahontas ja katson myös Muumilaaksoon tarinoita.
Kesäisin käyn vähintään yhdessä huvipuistossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen 65 vee. Kuuntelen heviä ja tykkään laulaa mukana.
Ajan traktorilla, availen teitä talvella ja kesällä pilkon puita traktoriin liitettävillä puunpilkontakoneilla.
Eiköhän tää oo ihan normimeininkiä.
Ikäpolvesi miehille, mutta ei välttämättä naisille. Yli 6-kymppisten sukupolvella traktorihommat ja koneiden käyttö on hyvin vahvasti miesten töitä.
Olen 42 ja minulla on 3alle kouluikäistä lasta😊
Luen innolla Tex Willereitä.
Korkeakoulutettu 30v nainen.
Nää on mahtavia juttuja! Miksen tavannut näitä samanmielisiä 50+ mimmejä, silloin kun vielä voi eli ennen koronaa. Itsekin samaa ikäluokkaa, palasin opintojen pariin, kun aikoinaan jäivät kesken uran ja muksun kanssa. Aika ja motivaatio ei vaan riittänyt ja mielenkiintoisia töitä sain ilman loppututkintoa.
Nyt elän citysinkun elämää, haluan notkua kahviloissa, kirjastossa, juoda ylihintaista lattea, enkä kuunnella narinaa etteikö tavan kahvi kelpaa. En ole koskaan, ihan oikeasti, juonut kupillistakaan perussuomalaista pannu- tai suodatinkahvia. Latte ja cappuccino herkkua, kotona arkena teetä, jota löytyykin monta lajia. En edes omista kahvinkeitintä.
Kuuntelen heviä, rockia ja rappia ja tykkään lukea historiallisia ja poliittisia elämänkertoja.
Kaipaan mielenkiintoisia ja outoja ystäviä, joiden kanssa jutella yhtä oudoista asioista. Ei arkituubaa.
Tarkoitus ei ole olla erikoinen. Vuosikymmenien työ ekonomina ja senjälkeen puusepän ja restauroijan koulutus kolme vuotta. Tätäkö siis "kaikki" seitsemänkymppiset tekee? Ihan kiva kuulla, että kaikki 70¨plus vuotiaat ovat samalla aaltopituudella kanssani. En tiennyt.